abonnement Unibet Coolblue
pi_178353104
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:19 schreef tompsv18 het volgende:
De 9 nieuwe afleveringen van deel 1B van La Casa de Papel staan nu online zie ik
Goeie serie?
I´m back.
  vrijdag 6 april 2018 @ 21:50:35 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_178355620
Dope serie, Casa!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_178355759
Zit die serie over The Donald te kijken. Eind tweede aflevering: the Taj Mahal. En toen was hij failliet en toen? :D.
Nu is hij president.
I´m back.
pi_178355946
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 Balloons – 2018 12 1:15 uur - Netflix Original | IMDb ★ 5,9
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Abbi Jacobson, Dave Franco, Jane Kaczmarek
Een trouwe zus probeert het hoofd boven water te houden als ze haar heroďneverslaafde broer naar een kliniek heeft gebracht en voor zijn tweejarige dochter moet zorgen.

Amateur – 2018 12 1:36 uur - Netflix Original | IMDb ★ 6,0
Audio: Engels | Genre: Drama | Acteurs: Michael Rainey Jr., Josh Charles, Brian White
Nadat een 14-jarig basketbaltalent is gescout door een elitaire middelbare school, wordt hij geconfronteerd met corruptie en hebzucht in de amateursport.

Colony (seizoen 1) – 2016 12 | IMDb ★ 7,3
Audio: Engels | Genre: Actie, Drama | Acteurs: Josh Holloway, Sarah Wayne Callies, Peter Jacobson
Als Los Angeles door troepen van buiten wordt ingenomen en een ommuurde stad wordt, riskeren een voormalig FBI-agent en zijn vrouw alles om hun zoon terug te vinden.

Fastest Car (seizoen 1) – 2018 9 - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Reality
Bestuurders van exotische supercars zetten hun reputatie op het spel tijdens een race tegen supersnelle sleepers die zijn gebouwd door ware autofanaten.

İstanbul Kırmızısı aka Red Istanbul – 2017 1:49 uur | IMDb ★ 5,5
Audio: Turks | Genre: Drama | Acteurs: Tuba Büyüküstün, Serra Yılmaz, Halit Ergenç
Wanneer een schrijver terugkeert naar Istanboel, ontdekt hij dat een vriend die filmmaker is, is verdwenen. Hij komt terecht in een web van ingewikkelde relaties.

La 4Ş Compańía «The 4th Company» – 2016 16 1:56 uur - Netflix Original | IMDb ★ 6,5
Audio: Spaans | Genre: Actie, Drama, Misdaad | Acteurs: Adrian Ladron, Andoni Gracia, Hernán Mendoza
Een jonge gevangene speelt in het American football-team van een \ngewelddadige Mexicaanse gevangenis. Het team treedt ook op als handhavers \nvoor de corrupte directie.

La casa de papel (deel 2) aka Money Heist – 2017 16 - Netflix Original | IMDb ★ 8,8
Audio: Spaans | Genre: | Acteurs: Úrsula Corberó, Itziar Ituńo, Álvaro Morte
Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje terwijl een crimineel meesterbrein de politie manipuleert om zijn plan uit te voeren.

Órbita 9 aka Orbiter 9 – 2017 12 1:34 uur - Netflix Original | IMDb ★ 5,7
Audio: Spaans | Genre: Drama, Intellectueel, Sci-Fi, Thriller | Acteurs: Clara Lago, Alex Gonzalez, Andrés Parra
Een vrouw die haar hele leven alleen op een ruimteschip heeft gezeten, wordt verliefd op een ingenieur die plotseling in haar leven komt en haar universum op de kop zet.

Ram Dass, Going Home – 2018 12 0:31 uur - Netflix Original | IMDb ★ 8,8
Audio: Engels | Genre: Biografie, Documentaire | Acteurs: Ram Dass
Nu het einde van zijn leven nadert, vertelt de baanbrekende onderzoeker, auteur en spirituele leraar Ram Dass vanuit zijn huis op Maui over liefde, het leven en de dood.

Seth Rogen's Hilarity for Charity – 2018 9 1:10 uur - Netflix Original
Audio: Engels | Genre: Standup-comedy | Acteurs: Seth Rogen, Ike Barinholtz, Michael Che
Deze hilarische comedyspecial van Seth Rogen en vrienden biedt een combinatie van stand-up, sketches en muziek die alleen Seth kan bedenken.

Sun Dogs – 2017 9 1:33 uur | IMDb ★ 7,4
Audio: Engels | Genre: Comedy, Drama, Misdaad | Acteurs: Michael Angarano, Melissa Benoist, Xzibit
Een simpele man is afgewezen voor de mariniers, maar wil na 9/11 toch zijn land dienen. Hij vormt met een weggelopen vrouw een amateuristische antiterrorisme-eenheid.

Troy: Fall of a City (seizoen 1) – 2018 16 - Netflix Original | IMDb ★ 2,8
Audio: Engels | Genre: Actie, Romantisch | Acteurs: Louis Hunter, Bella Dayne, Frances O'Connor
Op zoek naar de vrouw die Aphrodite hem heeft beloofd, ontdekt Paris zijn ware identiteit en valt hij voor Helena van Sparta, wat het begin is van de Trojaanse oorlog.

Wakfu (seizoen 3) – 2008 12 - Netflix Original | IMDb ★ 8,3
Audio: Frans | Genre: Animatie | Acteurs: Fanny Bloc, Jules De Jongh, Patrick Béthune
Yugo, een 12-jarige Eliatroop met speciale krachten, gaat op een missie om zijn echte familie te vinden en ontdekt zo de geheimen van Wakfu.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178356066
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 17:37 schreef Vinture het volgende:
Troy fall of a city staat er eindelijk op

Heel het seizoen
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 19:05 schreef Odaiba het volgende:

[..]

is het wat?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bekend verhaal hč, Troje komt er niet goed mee weg.
Ik haat paarden series/films....
pi_178356226
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:13 schreef waxmask het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik haat paarden series/films....
Black Beauty was de laatste aardige serie over paarden. Was in mijn jeugd. ;).

I´m back.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:21:42 #57
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178356245
Troy heeft toch
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 54% gewijzigd door KingRadler op 06-04-2018 22:30:58 ]
pi_178356255
Ja DE dag van nieuwe la casa afleveringen. :)
pi_178356282
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:21 schreef KingRadler het volgende:
Troy heeft toch niks met paarden te maken.
Het paard was toch nep
SPOILERS??? o|O o|O
pi_178356296
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 april 2018 22:22 schreef waxmask het volgende:

[..]

SPOILERS??? o|O o|O
_O- .
I´m back.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:31:29 #61
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178356441
oeps.... spoiler tags vergeten
  vrijdag 6 april 2018 @ 23:16:04 #62
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_178357424
Eerste afleveringen van La Casa deel 2 vind ik een beetje saai :{
pi_178357621
Troy fall of a city begint iig goed.

Alleen de casting van Achilles snap ik niet zo goed

[ Bericht 46% gewijzigd door Vinture op 07-04-2018 00:21:48 ]
pi_178358664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, jij vindt het fantastisch in het Japans :+

Ik vind het dus helemaal niks in het Japans, meerdere animes geprobeerd in het Japans en alles klinkt als kleine meisjes. Voor de diehard fan wellicht leuk, maar als iemand die zo nu en dan eens zoiets wil kijken kan ik daar niks mee :)
Ha! Grappig! Daar hoor ik zelden mensen over, maar ik heb precies hetzelfde.
Ik kijk zelf geen anime want ik hou er helemaal niet van. Maar mijn dochter dus wel.
Maar die stemmetjes. Echt! Hoe kunnen mensen daar naar luisteren?

Als iets een enorme irritatiefactor heeft....
Koptelefoon is verplicht voor haar hiero op dat soort momenten :)
pi_178358780
Iemand Trapped gezien? IJslands O+

Goeie serie en zo leuk om te luisteren. Soms hoor je ineens een woordje wat precies klinkt als onze taal (tien). En soms ook Engels. Heel raar.
pi_178359977
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 23:16 schreef Wicky15 het volgende:
Eerste afleveringen van La Casa deel 2 vind ik een beetje saai :{
ik niet _O_
pi_178361803
Netflix cancelt Everything Sucks

https://www.netflix-neder(...)ht-everything-sucks/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_178362857
Iemand Tabula Rasa gezien? Een tip hoor, echt een goeie serie :)
Twiddel
  zaterdag 7 april 2018 @ 13:41:53 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_178363859
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
Netflix cancelt Everything Sucks

https://www.netflix-neder(...)ht-everything-sucks/
Hmm het was geen topserie maar op het einde was ik er wel een beetje aan verknocht. Jammer dat we niet weten hoe het afloopt,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 07-04-2018 16:24:06 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_178365755
Tssooo die kont van Tokio in ep 2 van Casa...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_178369000
Colony is best een aardige serie. Jammer dat ze alleen seizoen 1 erop zetten. Seizoen 3 begint volgende maand in de VS al.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178369171
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 17:15 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ali Baba ve 7 Cüceler aka Ali Baba and the Seven Dwarfs – 2015 12 1:54 uur | IMDb ★ 6,1
Audio: Turks | Genre: Actie, Avontuur, Comedy | Acteurs: Cem Yılmaz, Irina Ivkina, Çetin Altay
Een verkoper van tuinkabouters en zijn zwager bezoeken een beurs in Sofia, waar ze bij toeval de smerige zaken van een maffiabaas ontdekken.

Aşk Tesadüfleri Sever aka Love Loves Coincidences – 2011 12 2:02 uur | IMDb ★ 7,4
Audio: Turks | Genre: Drama, Romantisch | Acteurs: Mehmet Günsür, Belçim Bilgin, Ayda Aksel
Een aantal toevalligheden brengt twee geliefden bijeen, maar ze worden door het noodlot uiteengedreven, totdat ze elkaar weer ontmoeten in Istanbul.

Behind the Curtain: Todrick Hall – 2017 9 1:40 uur | IMDb ★ 8,1
Audio: Engels | Genre: Documentaire | Acteurs: Todrick Hall
Zanger en YouTube-sensatie Todrick Hall lanceert een musical die is gebaseerd op z'n jeugdjaren in Texas, waar hij als gay opgroeide en succes nastreefde in de showbizz.

Bir Baba Hindu – 2016 6 1:47 uur | IMDb ★ 3,1
Audio: Turks | Genre: Actie, Avontuur, Comedy | Acteurs: Sermiyan Midyat, Şafak Sezer, Nicole Faria
Een gangster uit Istanbul valt voor een Indiase yogalerares. Haar ontvoering leidt tot een wilde reddingsmissie naar Mumbai.

Day of the Dead: Bloodline – 2018 16 1:30 uur | IMDb ★ 3,4
Audio: Engels | Genre: Horror | Acteurs: Johnathon Schaech, Sophie Skelton, Marcus Vanco
Een ex-student medicijnen vecht in deze vernieuwde klassieker uit 1985 om te overleven tegen een boosaardig, zombieachtig wezen dat maar één ding wil: haar vernietigen.

Ekşi Elmalar aka Sour Apples – 2016 6 1:49 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Turks | Genre: Drama | Acteurs: Yılmaz Erdoğan, Farah Zeynep Abdullah, Songül Öden
De burgemeester van een stad in Oost-Turkije heeft drie mooie dochters, die ondanks de stroom van aanbidders zelf hun eigen weg willen kiezen.

Great Interior Design Challenge, The (seizoen 3) – 2014 AL
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Tom Dyckhoff, Daniel Hopwood, Sophie Robinson
Deze realityserie gaat over amateur-interieurontwerpers die met goede moed en een krap budget snel en stijlvol kamers inrichten.

Hadi İnşallah – 2014 6 1:35 uur | IMDb ★ 5,7
Audio: Turks | Genre: Comedy, Feelgood, Romantisch | Acteurs: Büşra Pekin, Murat Boz, Cezmi Baskın
Een jonge vrouw die maar niet van haar liefdesverdriet kan afkomen, krijgt een tweede kans op geluk als ze tijdens een sollicitatiegesprek een knappe man ontmoet.

Kick-Ass – 2010 16 1:52 uur | IMDb ★ 7,6
Audio: Engels | Genre: Actie, Comedy, Misdaad | Acteurs: Aaron Taylor-Johnson, Christopher Mintz-Plasse, Mark Strong
“Kick-Ass” is een superhelden-actiecomedy met een gewelddadige twist. Het is het verhaal van doorsnee tiener, Dave Lizewski, die helemaal geen superkrachten heeft.

Küçük Esnaf «Small Businesses» – 2016 6 1:40 uur | IMDb ★ 5,5
Audio: Turks | Genre: Comedy, Misdaad | Acteurs: İbrahim Büyükak, Zeynep Koçak, Gupse Özay
Een eerlijke slotenmaker wil de schuld van zijn overleden vader afbetalen aan de maffia en ontmoet een vrouw met soortgelijke problemen. Hij wordt verliefd op haar.

Masha's spookverhalen (seizoen 1) – 2012 6
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Animatie
Masha legt uit waarom je niet bang hoeft te zijn voor monsters, het donker, naar een nieuwe school gaan, onweer en andere dingen waar kinderen vaak bang voor zijn.

Organize Isler aka Magic Carpet Ride – 2005 12 1:44 uur | IMDb ★ 7,2
Audio: Turks | Genre: Actie, Comedy, Misdaad | Acteurs: Yılmaz Erdoğan, Tolga Çevik, Demet Akbağ
Een bendeleider werft een suďcidale Superman-imitator, en een vrouw die in een gestolen auto rijdt en die gelinkt is aan de bende zint op wraak tegen hen en hun held.

Pek Yakında aka Coming Soon – 2014 12 2:13 uur | IMDb ★ 7,7
Audio: Turks | Genre: Comedy | Acteurs: Cem Yılmaz, Tülin Özen, Ozan Güven
Een voormalige figurant probeert zijn vrouw terug te winnen door een fantasyfilm te maken, maar hij noch zijn team heeft een talent voor filmmaken.

Z Nation (seizoen 3) – 2014 16 0:42 uur | IMDb ★ 6,7
Audio: Engels | Genre: Horror, Thriller | Acteurs: Nat Zang, Russell Hodgkinson, Michael Welch
Een team begint aan een gevaarlijke missie: het vervoert een man die een dodelijk zombievirus heeft overleefd, in de hoop dat hij een vaccin kan helpen ontwikkelen.
wel veel turks aanbod
pi_178369203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:10 schreef Monolith het volgende:
Colony is best een aardige serie. Jammer dat ze alleen seizoen 1 erop zetten. Seizoen 3 begint volgende maand in de VS al.
Tjah Fox zendt het in Nederland eerst uit, dus de uitzendrechten zitten eerst daar, waardoor Netflix die niet kan aankopen. Daarom S1 pas een paar jaar later op Netflix.
pi_178369219
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:17 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tjah Fox zend het in Nederland eerst uit, dus de uitzendrechten zitten eerst daar, waardoor Netflix kan die niet aankopen. Daarom S1 pas een paar jaar later op Netflix.
Oh ja het is van Fox. Ik heb al jaren geen tv-abonnement meer. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_178370522
Riverdale seizoen 2 bijna afgekeken
Is beter dan seizoen 2

Troy fall of a city is ook wel goed maar soms wat langzaam

Staat weer genoeg op netflix de laatste tijd
  zaterdag 7 april 2018 @ 20:03:39 #76
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_178371867
La Casa _O_

Wat een serie, heb hem er alweer bijna doorheen. :D
Ajacied.
  zaterdag 7 april 2018 @ 20:16:05 #77
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178372277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
Netflix cancelt Everything Sucks

https://www.netflix-neder(...)ht-everything-sucks/
Neeeeeee
pi_178373487
Soms is het echt niet bij te houden
Zoveel om te kijken op netflix
Weet soms echt niet wat ik moet kijken omdat er zoveel is wat ik wil zien
pi_178373710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 20:03 schreef Liftdeur het volgende:
La Casa _O_

Wat een serie, heb hem er alweer bijna doorheen. :D
pi_178374215
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
Iemand Trapped gezien? IJslands O+

Goeie serie en zo leuk om te luisteren. Soms hoor je ineens een woordje wat precies klinkt als onze taal (tien). En soms ook Engels. Heel raar.
goeie serie idd :Y ^O^
pi_178380553
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:35 schreef summer2bird het volgende:
Iemand Tabula Rasa gezien? Een tip hoor, echt een goeie serie :)
Ja was leuk!!!
pi_178384539
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Haunted House 2 – 2014 12 1:26 uur
Audio: Engels | Genre: Comedy, Satire | Acteurs: Marlon Wayans, Jaime Pressly, Essence Atkins
In deze vervolgparodie keert Marlon Wayans terug als de rouwende Malcolm, die na de voortijdige, tragische dood van zijn vriendin de draad weer probeert op te pakken.

Boss Baby: Back in Business, The (seizoen 1) – 2018 6 - Netflix Original
Audio: Engels, Nederlands | Genre: Animatie, Comedy | Acteurs: JP Karliak, Pierce Gagnon, Kevin Michael Richardson
Kleine Baas neemt zijn grote broer Tim mee naar kantoor om hem de kneepjes van het bedrijfsleven te leren in deze animatieserie die is gebaseerd op de populaire film.

Great British Menu (seizoen 7) – 2006 AL
Audio: Engels | Genre: Reality | Acteurs: Wendy Lloyd
Britse topchefs serveren hun beste gerechten in de hoop dat deze worden opgenomen in de menu's van evenementen en banketten.

Koemba – 2013 6 1:24 uur
Audio: Engels | Genre: Animatie, Avontuur | Acteurs: Jake T. Austin, Liam Neeson, Steve Buscemi
Jonge zebra Koemba mist de helft van zijn strepen en is daardoor het buitenbeentje van de kudde. Hij gaat de gevaarlijke Karoo-woestijn in, op zoek naar zijn strepen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_178388606
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:10 schreef Monolith het volgende:
Colony is best een aardige serie. Jammer dat ze alleen seizoen 1 erop zetten. Seizoen 3 begint volgende maand in de VS al.
Ja, die twee kinderen worden naar boven gestuurd met een bord geklutste eieren en bacon. Zonder bestek. :').
I´m back.
pi_178391867
Eigenlijk gewoon weer een 'bezetting door de nazi's-serie', Colony hč. Wordt een beetje gespeeld met het burgemeesterschap-in-oorlogstijd thema.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 08-04-2018 18:45:36 ]
I´m back.
pi_178392826
Seizoen 2 van Marseille afgekeken, maar het wordt geen seizoen 3 voor mij. Matig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_178393395
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 19:09 schreef marcodej het volgende:
Seizoen 2 van Marseille afgekeken, maar het wordt geen seizoen 3 voor mij. Matig.
Ik vond seizoen één al net niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 april 2018 @ 20:22:40 #87
163650 Greys
pi_178394195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
Iemand Trapped gezien? IJslands O+

Goeie serie en zo leuk om te luisteren. Soms hoor je ineens een woordje wat precies klinkt als onze taal (tien). En soms ook Engels. Heel raar.
Net aan begonnen. Leuk om in een IJslandse serie dan weer die flinke meneer met baard te zien die ook in The Missing s2 zat :D



[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 08-04-2018 20:42:48 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178396573
Dark _O_
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178396618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
Netflix cancelt Everything Sucks

https://www.netflix-neder(...)ht-everything-sucks/
Mooi, schrap ik hem wel van mijn lijst. Ben het wel zat om series te beginnen die niet verder gaan.

:r
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_178397307
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mooi, schrap ik hem wel van mijn lijst. Ben het wel zat om series te beginnen die niet verder gaan.

:r
Was net zo Leuke serie :( altijd zelfde met die Amerikanen.. en de serie had net zo’n vaste groep fans gekregen. 2de seizoen had juist wel goed gescoord denk ik..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178397378
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Mooi, schrap ik hem wel van mijn lijst. Ben het wel zat om series te beginnen die niet verder gaan.

:r
Ach, ik vond het uiteindelijk wel een aardige serie, maar één seizoen was ook wel genoeg wat mij betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 9 april 2018 @ 08:14:06 #92
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178400822
Netflix moet eens luisteren naar de vaste kijkers niet naar de kijkcijfers dit gaat je gewoon abbos kosten
  maandag 9 april 2018 @ 08:19:29 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_178400862
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:14 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet eens luisteren naar de vaste kijkers niet naar de kijkcijfers dit gaat je gewoon abbos kosten
Maar... Euh... Als die vaste kijkers allemaal gewoon kijken, dan is het toch goed. Blijkbaar doen ze dat niet.

Die kleine groep op internetfora is precies dat, een kleine groep.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_178400885
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:14 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet eens luisteren naar de vaste kijkers niet naar de kijkcijfers dit gaat je gewoon abbos kosten
Misschien moet je bij Netflix solliciteren. Zo’n visionair op het gebied van subscriptions kunnen ze vast gebruiken!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Spellchecker maandag 9 april 2018 @ 08:28:50 #95
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178400913
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Net aan begonnen. Leuk om in een IJslandse serie dan weer die flinke meneer met baard te zien die ook in The Missing s2 zat :D

[ afbeelding ]
:Y
pi_178400920
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 08:14 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet eens luisteren naar de vaste kijkers niet naar de kijkcijfers dit gaat je gewoon abbos kosten
zo pak aan, hier hebben ze niet van terug!
  maandag 9 april 2018 @ 10:26:12 #97
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178402414
La casa de papel af , leukste serie op Netflix samen met Peaky blinders en Gomorra imo _O_
pi_178403801
Lekker, Troy een 3.1 op IMDB.
pi_178404255
Ja Miss komt het door somige rare castingkeuzes

En het is wat langzaam het verhaal
  maandag 9 april 2018 @ 12:12:58 #100
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_178404355
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:26 schreef jigggy het volgende:
La casa de papel af , leukste serie op Netflix samen met Peaky blinders en Gomorra imo _O_
Peaky Blinders en Gomorra vond ik ook top. Moet Peaky Blinders nog afronden, dacht altijd dat ik het niks zou vinden. Jezus, wat kan een mens zich vergissen. Topserie. Hierna lekker aan Casa de Papel beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')