Minder lijken neuken dan.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat had een verklaring kunnen zijn..
Alleen drink ik geen frisdranken.
Vitamine tabletje geslikt?quote:Op donderdag 5 april 2018 11:53 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Dat had een verklaring kunnen zijn..
Alleen drink ik geen frisdranken.
Hee goeie, misschien maar eens even bellen.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:00 schreef macuscam het volgende:
[ afbeelding ]
't lijkt er in ieder geval op dat je er waarschijnlijk niet aan sterft
Uhm, ja, maar die slik ik inmiddels al weer 2 weken.quote:
Dat lijkt mij een BINGO. Op den duur word de kleur wel iets minder heftig. Gewoon door blijven slikken.quote:Op donderdag 5 april 2018 13:04 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Uhm, ja, maar die slik ik inmiddels al weer 2 weken.
Holland & Barrett
MAX Vita-Min
Gekocht bij De Tuinen
Ahh okay, er zit wel godsgruwelijk veel vitamine B in ja. Apart alleen dat het pas nu groen wordt. Of het moet me niet zijn opgevallen, alhoewel me dat wel onwaarschijnlijk lijkt aangezien ik het spektakel altijd met bewondering aanschouw..quote:Op donderdag 5 april 2018 13:07 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een BINGO. Op den duur word de kleur wel iets minder heftig. Gewoon door blijven slikken.
https://mens-en-gezondhei(...)it-supplementen.html
Je lijf gaat eerst bufferen en pas als alle buffers vol zitten gaat het er direct weer uit.quote:Op donderdag 5 april 2018 14:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ahh okay, er zit wel godsgruwelijk veel vitamine B in ja. Apart alleen dat het pas nu groen wordt. Of het moet me niet zijn opgevallen, alhoewel me dat wel onwaarschijnlijk lijkt aangezien ik het spektakel altijd met bewondering aanschouw..
Okay klinkt logisch!quote:Op donderdag 5 april 2018 14:14 schreef nanuk het volgende:
[..]
Je lijf gaat eerst bufferen en pas als alle buffers vol zitten gaat het er direct weer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |