abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 april 2018 @ 11:56:30 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178320684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:55 schreef habitue het volgende:
Zo datete ik eens een meid waar het erop neerkwam dat ik alles mocht bepalen. Op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee. Ik zoek een partner, geen huisdier.
Cru maar true. Wijze woorden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_178320757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk dat je moeilijk te peilen bent en dan denk je dat het misschien door je geslotenheid komt? Omdat je gesprekken met open vragen hebt gevoerd, moet hij maar weten dat je wel wil zoenen? Hij liet weten het leuk te hebben gehad, maar omdat hij niet meer doet ga je twijfelen?

Je klinkt afwachtend. Kennelijk ligt je focus meer op wat hij al dan niet doet, terwijl je soort van je straatje schoon veegt, want jullie hadden het toch gezellig dus waarom die afstand nu. Nou, misschien wil hij weten dat jij ook iets meer kan doen ofzo? Het is toch wel een beetje de basis van een relatie dat je elkaar enigszins tegemoet komt en samen iets ontwikkeld zeg maar.

Kun jij ondanks je geslotenheid misschien wat dingen bedenken, waarmee jij laat merken dat je hem leuk vindt? En dan leuk leuk en niet gezellig leuk alsof het je net zo goed met je buurman had kunnen bespreken. Niet alleen hoe jij bent en handelt, maar ook hoe je specifiek op hem en zijn dingetjes reageert. Dat is zeg maar het onderscheid dat er meer is of kan worden.
Geslotenheid hoeft imo niet per se de hobbel te zijn. Ook als je openhartig bent kun je gemixte signalen afgeven waardoor iemand anders het lastig vindt om peil op je te trekken.

Vraag me eigenlijk vooral af hoe het gesprek is verlopen nadat TS' haar date aangaf geen hoogte van TS te krijgen. Dat is namelijk het moment om even te ijken en niet om slechts ter kennisgeving aan te nemen.
pi_178320835
Beetje moeilijk te zeggen he. Misschien wil je te graag en ben je daardoor clingy? Dat schrikt vaak af.
pi_178320980
[q
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk dat je moeilijk te peilen bent en dan denk je dat het misschien door je geslotenheid komt? Omdat je gesprekken met open vragen hebt gevoerd, moet hij maar weten dat je wel wil zoenen? Hij liet weten het leuk te hebben gehad, maar omdat hij niet meer doet ga je twijfelen?

Je klinkt afwachtend. Kennelijk ligt je focus meer op wat hij al dan niet doet, terwijl je soort van je straatje schoon veegt, want jullie hadden het toch gezellig dus waarom die afstand nu. Nou, misschien wil hij weten dat jij ook iets meer kan doen ofzo? Het is toch wel een beetje de basis van een relatie dat je elkaar enigszins tegemoet komt en samen iets ontwikkeld zeg maar.

Kun jij ondanks je geslotenheid misschien wat dingen bedenken, waarmee jij laat merken dat je hem leuk vindt? En dan leuk leuk en niet gezellig leuk alsof het je net zo goed met je buurman had kunnen bespreken. Niet alleen hoe jij bent en handelt, maar ook hoe je specifiek op hem en zijn dingetjes reageert. Dat is zeg maar het onderscheid dat er meer is of kan worden.
Ik zal hierop proberen te letten :).
  donderdag 5 april 2018 @ 12:18:03 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178321102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:12 schreef Roosjesrv1994 het volgende:
[q

[..]

Ik zal hierop proberen te letten :).
Wees gewoon jezelf, dat is hoe je bent. Ga je in godsnaam niet anders gedragen want dat komt al snel geforceerd over
"Hoka Hey!"
pi_178321303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Geslotenheid hoeft imo niet per se de hobbel te zijn. Ook als je openhartig bent kun je gemixte signalen afgeven waardoor iemand anders het lastig vindt om peil op je te trekken.

Vraag me eigenlijk vooral af hoe het gesprek is verlopen nadat TS' haar date aangaf geen hoogte van TS te krijgen. Dat is namelijk het moment om even te ijken en niet om slechts ter kennisgeving aan te nemen.
Ware woorden ja, maar het lijkt me niet raar dat precies dat stukje ontvangst zonder response hem zou bevestigen op die geslotenheid..

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:12 schreef Roosjesrv1994 het volgende:
[q

[..]

Ik zal hierop proberen te letten :).
Zo een reactie op zo een stuk text is een prima praktijkvoorbeeld. Ok, ik ga er proberen iets mee te doen sluit mij verder buiten dus dan ben je toch een beetje uitgeluld. Als je wel op de vragen in was gegaan, dan had je wat meer kunnen laten zien. Hoe je om wil gaan met zulke problematiek in het algemeen of mij in het bijzonder. Daarmee kun je juist de ander het gevoel geven dat je wel serieus openstaat voor iets en er met je "te werken" valt.

Je had hier dus kunnen oefenen, gemiste kans doch je goed recht dus dit is verder ter info..
pi_178321408
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wees gewoon jezelf, dat is hoe je bent. Ga je in godsnaam niet anders gedragen want dat komt al snel geforceerd over
Ja en nee, afhankelijk van wat je zoekt. Als jij iemand zoekt die zo bij je past dat je beide gewoon kan zijn wie je bent en dat goed loopt, dan ben je op de goede weg. Echter verkleint dat je visvijver enorm en dat kan als je een beetje onzeker bent ook een enorme knauw voor je zelfvertrouwen zijn.
Als je iemand zoekt waar je wel meer mee zou willen, maar die niet meteen zo enorm in tune is qua aanvoelen enzo, dan moet je gewoon aan de bak. Niet om jezelf nou enorm te veranderen, maar wel een stukje bewustwording van of jij en je boodschap wel echt zo overkomen als wie je bent en wat je bedoelt.
Het is zeker in dit hapsnap online datetijdperk enorm makkelijk om te roepen dat de ander vast niet genoeg voor je over zou je hebben, maar kennelijk heb je dat zelf ook niet als je niet een betere versie van jezelf zou willen worden. Daar is enig zelfinzicht en dus hoe je op anderen overkomt en over wil komen vrij onontbeerlijk in. Tenzij je prima ok bent en graag wil wachten tot die ene prins, maar dat ben je niet als je eigenlijk zegt dat de ander zus of zo doet of moet doen en je er niet happy mee bent..
  donderdag 5 april 2018 @ 12:39:28 #33
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178321511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja en nee, afhankelijk van wat je zoekt. Als jij iemand zoekt die zo bij je past dat je beide gewoon kan zijn wie je bent en dat goed loopt, dan ben je op de goede weg. Echter verkleint dat je visvijver enorm en dat kan als je een beetje onzeker bent ook een enorme knauw voor je zelfvertrouwen zijn.
Als je iemand zoekt waar je wel meer mee zou willen, maar die niet meteen zo enorm in tune is qua aanvoelen enzo, dan moet je gewoon aan de bak. Niet om jezelf nou enorm te veranderen, maar wel een stukje bewustwording van of jij en je boodschap wel echt zo overkomen als wie je bent en wat je bedoelt.
Het is zeker in dit hapsnap online datetijdperk enorm makkelijk om te roepen dat de ander vast niet genoeg voor je over zou je hebben, maar kennelijk heb je dat zelf ook niet als je niet een betere versie van jezelf zou willen worden. Daar is enig zelfinzicht en dus hoe je op anderen overkomt en over wil komen vrij onontbeerlijk in. Tenzij je prima ok bent en graag wil wachten tot die ene prins, maar dat ben je niet als je eigenlijk zegt dat de ander zus of zo doet of moet doen en je er niet happy mee bent..
Oh god, weer zo iemand die precies weet hoe de vork in de steel zit.

Wees nou maar gewoon jezelf en ga je niet anders voordoen. Dan kom je jezelf op een later moment altijd tegen ben ik bang .................. En waarom is een relatie trouwens een must?
"Hoka Hey!"
pi_178321552
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:39 schreef matspontius het volgende:

[..]

Oh god, weer zo iemand die precies weet hoe de vork in de steel zit.

Wees nou maar gewoon jezelf en ga je niet anders voordoen. Dan kom je jezelf op een later moment altijd tegen ben ik bang .................. En waarom is een relatie trouwens een must?
Ja, we zijn het ook echt totaal met elkaar oneens inderdaad
pi_178321934
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ware woorden ja, maar het lijkt me niet raar dat precies dat stukje ontvangst zonder response hem zou bevestigen op die geslotenheid..

[..]

Zo een reactie op zo een stuk text is een prima praktijkvoorbeeld. Ok, ik ga er proberen iets mee te doen sluit mij verder buiten dus dan ben je toch een beetje uitgeluld. Als je wel op de vragen in was gegaan, dan had je wat meer kunnen laten zien. Hoe je om wil gaan met zulke problematiek in het algemeen of mij in het bijzonder. Daarmee kun je juist de ander het gevoel geven dat je wel serieus openstaat voor iets en er met je "te werken" valt.

Je had hier dus kunnen oefenen, gemiste kans doch je goed recht dus dit is verder ter info..
Ik wil even zeggen dat ik het met je eens ben. Vooral met het laatste berichtje, waarin je zegt dat je een betere versie van jezelf kan zijn. Ik denk dat ik inderdaad een iets te afwachtende houding had en het meer van hem liet afhangen. Maar wilde niet té enthousiast overkomen. Eerlijk gezegd ben ik ook slecht in het continu whatsappen. Zou liever met iemand in het echt willen afspreken, dan alles via whatsapp te laten gebeuren. Ik zal hem vragen of hij zin heeft om binnenkort weer wat te doen en dan kijken hoe hij reageert.
Ik vind het zelf allemaal best lastig en hoe jij de vragen zo stelde zie ik toch wel dat het eigenlijk niet zo gek is dat hij dan nu zou afwachten totdat ik wat meer van me laat horen.
pi_178321967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:04 schreef Roosjesrv1994 het volgende:

[..]

Ik wil even zeggen dat ik het met je eens ben. Vooral met het laatste berichtje, waarin je zegt dat je een betere versie van jezelf kan zijn. Ik denk dat ik inderdaad een iets te afwachtende houding had en het meer van hem liet afhangen. Maar wilde niet té enthousiast overkomen. Eerlijk gezegd ben ik ook slecht in het continu whatsappen. Zou liever met iemand in het echt willen afspreken, dan alles via whatsapp te laten gebeuren. Ik zal hem vragen of hij zin heeft om binnenkort weer wat te doen en dan kijken hoe hij reageert.
Ik vind het zelf allemaal best lastig en hoe jij de vragen zo stelde zie ik toch wel dat het eigenlijk niet zo gek is dat hij dan nu zou afwachten totdat ik wat meer van me laat horen.
Hoe reageerde jij toen hij vertelde dat hij het lastig vond om je te peilen en voor zijn gevoel niet altijd kon inschatten wat je wel/niet op prijs zou stellen?
pi_178322113
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe reageerde jij toen hij vertelde dat hij het lastig vond om je te peilen en voor zijn gevoel niet altijd kon inschatten wat je wel/niet op prijs zou stellen?
Ik zei dat het eigenlijk niet mijn bedoeling is om zo over te komen en dat ik hoop dat hij juist zich zelf bij me kan zijn. Hij gaf ook aan waardoor het kwam, want hij is namelijk van de dubbelzinnige opmerkingen en ik ging er niet zo op in. Maar ik weet vaak gewoon niet wat ik moet zeggen. Dus het heeft niet te maken met dat ik het niet kan hebben en het walgelijk vind of zo.
pi_178322182
Daten ts? :9~
Ik zwaai naar dieren.
pi_178322333
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:17 schreef Geerd het volgende:
Daten ts? :9~
Dat duurde maar liefst 38 posts. Volgens mij is half FOK! op vakantie.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 5 april 2018 @ 13:29:39 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178322379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wees gewoon jezelf, dat is hoe je bent. Ga je in godsnaam niet anders gedragen want dat komt al snel geforceerd over
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 11:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Gewoon jezelf zijn. Verlegenheid is juist beter dan zo'n haaibaai. Zo'n tante met een grote waffel, daar knappen mannen zeker op af. Leuk, vrouwelijk kleden mag best zolang het maar niet te wordt. En je bent 24, kom op zeg. Ga dingen doen die jezelf leuk vindt en dan kom je vanzelf wel mannen tegen. Vooral niet geforceerd gaan doen.
Ik kan deze dingen niet met elkaar rijmen. Wees jezelf, maar wees vooral geen sterke vrouw.
Resistance is futile.
pi_178322407
Misschien moet je iets aan je karakter doen en uiterlijk?
  donderdag 5 april 2018 @ 13:31:54 #42
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178322423
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Ik kan deze dingen niet met elkaar rijmen. Wees jezelf, maar wees vooral geen sterke vrouw.
Dus als je verlegen bent kun je geen sterke vrouw zijn? En waar staat dat ik zeg dat ze geen sterke vrouw moet zijn? Als je jezelf bent toon je juist aan dat je een sterke persoonlijkheid bent en je niet anders hoeft voor te doen
"Hoka Hey!"
pi_178322471
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:31 schreef loni55 het volgende:
Misschien moet je iets aan je karakter doen en uiterlijk?
Ik wil niet zeggen dat ik een model ben, maar zo afschuwelijk lelijk ben ik ook weer niet. Ik ga 3x per week naar de sportschool, ik ga regelmatig naar de kapper en ik verzorg mezelf goed...
  donderdag 5 april 2018 @ 13:36:12 #44
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178322511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:31 schreef loni55 het volgende:
Misschien moet je iets aan je karakter doen en uiterlijk?
Ja, ga haar nog even een complex aanpraten ..................
"Hoka Hey!"
pi_178322526
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:34 schreef Roosjesrv1994 het volgende:

[..]

Ik wil niet zeggen dat ik een model ben, maar zo afschuwelijk lelijk ben ik ook weer niet. Ik ga 3x per week naar de sportschool, ik ga regelmatig naar de kapper en ik verzorg mezelf goed...
Misschien mag je wel wat minder snel proberen te happen. ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_178322529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus als je verlegen bent kun je geen sterke vrouw zijn? En waar staat dat ik zeg dat ze geen sterke vrouw moet zijn? Als je jezelf bent toon je juist aan dat je een sterke persoonlijkheid bent en je niet anders hoeft voor te doen
Ik ben het met je eens. Ik kan ook niet in eens 180 graden veranderen, maar ik kan wel proberen mezelf iets meer open te stellen en meer initiatief tonen.
pi_178322570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Misschien mag je wel wat minder snel proberen te happen. ;)
Misschien was je wel serieus..
pi_178322587
Geef je miss onbewust of bewust gemixte signalen af dat hij daarom zegt dat hij je niet kan peilen?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 5 april 2018 @ 13:40:25 #49
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_178322598
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:36 schreef Roosjesrv1994 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Ik kan ook niet in eens 180 graden veranderen, maar ik kan wel proberen mezelf iets meer open te stellen en meer initiatief tonen.
Als je het maar bij iets houdt en niet te veel forceert. Je moet namelijk nog de rest van je leven jezelf kunnen zijn toch? Heel veel relaties stranden op het feit dat iemand niet zichzelf kan zijn. Dat hou je een tijdje vol maar niet je hele leven :Y
"Hoka Hey!"
  donderdag 5 april 2018 @ 13:40:30 #50
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178322600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:31 schreef matspontius het volgende:

[..]

Dus als je verlegen bent kun je geen sterke vrouw zijn? En waar staat dat ik zeg dat ze geen sterke vrouw moet zijn? Als je jezelf bent toon je juist aan dat je een sterke persoonlijkheid bent en je niet anders hoeft voor te doen
Wees geen haaibaai, geen tante met een grote waffel enzo. Jij knapt daar op af, zeker niet alle mannen.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')