Volgens mij snap je het niet helemaal?quote:Op zondag 8 april 2018 11:36 schreef pnxsinned het volgende:
Laatst een discussie met die kuifje.
Hij snapt 0,0 van technische termen, laat staan wat verge eigl is.
Laat hem in zijn waanwereld
Wat heeft dat er allemaal mee te maken?quote:Op zondag 8 april 2018 12:39 schreef Kuifje774 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het niet helemaal?
Ik heb in Januari al dik verdiend aan mijn verge munten door de helft te verkopen wat ik op dat moment had.
Wat er nu gebeurt wacht ik wel af. Ook ik zet niet in op 1 munt. Maar verge is wel het enigste wat positief staat .
Ik laat ze rustig staan en zie wel wat er gebeurt.
Het kan immers alleen maar omhoog.
Al zou ik op 2 cent verkopen heb ik nog winst.
Vertel. Welke is er binnen 3 weken van 368 naar 940 gegaan? Bijna 260% en gaat waarschijnlijk richting 1400-1500 komende week.quote:Op zondag 8 april 2018 12:42 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Wat heeft dat er allemaal mee te maken?
Je hodl crap. Simple as that. Zijn op dit moment vele betere opties om gold te maken .
Je snapt het idd niet.
Jij snapt niet eens hoe % stijging op x of y werkt, met je 250%quote:Op zondag 8 april 2018 12:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vertel. Welke is er binnen 3 weken van 368 naar 940 gegaan? Bijna 250% en gaat waarschijnlijk richting 1400-1500 komende week.
Leg eens uit. Of bedoel je dat ik, 160% had moeten zeggen?quote:Op zondag 8 april 2018 12:58 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jij snapt niet eens hoe % stijging op x of y werkt, met je 250%
lekker blockchain analysis op een privacy coin okequote:Op zondag 8 april 2018 12:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt er ook echt verstand van zo te zien.
Lekker anoniem dat Verge wel heh.quote:
Als je in een miningpool meedoet moet toch ergens wat gestort worden. Op een adres of denk je dat het opeens op je rekening staat.quote:Op zondag 8 april 2018 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lekker blockchain analysis op een privacy coin oke
Hoe wil je anders wat je gemined hebt innen?quote:Op zondag 8 april 2018 13:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker anoniem dat Verge wel heh.
Jong ik ga episch verdienen en als die dip inzet stap ik episch eruit.quote:Op zondag 8 april 2018 13:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Vergedie dump gaat episch worden, hopelijk zijn jullie er op tijd uit.
Ik hoop het oprecht voor je.quote:Op zondag 8 april 2018 13:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jong ik ga episch verdienen en als die dip inzet stap ik episch eruit.
Ze vallen dat ze het gemist hebben. Dan kunnen ze het niet hebben dat hij even minimaal verdubbeld hebt.quote:Op zondag 8 april 2018 13:14 schreef Kuifje774 het volgende:
Waarom een sekte?Weet je wel wat een sekte is?
Zou best kunnen :-) Dat weten we 17 april . Dan zal alles duidelijk zijn ...quote:Op zondag 8 april 2018 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
die 'hack' is gewoon inside job van die dev voor zn tax day
quote:[16:12:43] <ocminer> hmm no filtering/rollback of the attackers coins ?
[16:12:55] <ocminer> thats over 20 mills for him...
[16:13:08] <vergeDEV> we dont do rollbacks.
[16:13:16] <vergeDEV> we roll forward
Die heeft zelf toch al genoeg. Zo'n hack doet toch normaal gesproken zijn waarde dalen?quote:Op zondag 8 april 2018 13:32 schreef Dimachaerus het volgende:
die 'hack' is gewoon inside job van die dev voor zn tax day
goeie privacy ookquote:2. It's possible to blacklist certain addresses within the blockchain. So if you know on which addresses hacked funds reside, you can simply "blacklist" them directly in the codebase of the coin.
For example you know that the attacker has used address "123abc123acb123abc" as the root for his hacked funds. You can now - at anytime - update your wallet code and just say
"orphan all transactions with the root address "123abc123acb123abc". So even if the hacker moves the funds NOW or in one year, it won't happen as you've blacklisted the originating address.
This was done previously also, not on myriad but on another coin - I can also find that commit for you.
quote:Op zondag 8 april 2018 13:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo'n rollback heeft toch geen zin. Wat moet zo'n rollback oplossen volgens jou?
quote:Op zondag 8 april 2018 12:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hebt er ook echt verstand van zo te zien.
Een sekte is een geloofsgemeenschap met opvattingen en gebruiken die zich onderscheiden van overige geloofsgemeenschappen die behoren tot dezelfde stroming als de sekte. Sekten zijn vaak gesticht door een charismatische leider met een nieuwe leer of openbaring.quote:Op zondag 8 april 2018 13:14 schreef Kuifje774 het volgende:
Waarom een sekte?Weet je wel wat een sekte is?
Dus er is nu iemand met een smerige hoeveelheid XVG en er wordt niks aan gedaanquote:Op zondag 8 april 2018 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[16:12:43] <ocminer> hmm no filtering/rollback of the attackers coins ?
[16:12:55] <ocminer> thats over 20 mills for him...
[16:13:08] <vergeDEV> we dont do rollbacks.
[16:13:16] <vergeDEV> we roll forward
STAP ERUIT HET IS EEN SCAM!!!!quote:Op zondag 8 april 2018 14:11 schreef Kuifje774 het volgende:
https://twitter.com/tokenpay/status/982945018750042112
dat staat buiten kijf. Je pakt de laatste 20 Github commits en je weet genoeg. Maar iedereen moet het natuurlijk zelf weten.quote:
welke grote partnership?quote:Op zondag 8 april 2018 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STAP ERUIT HET IS EEN SCAM!!!!
Vind het erg jammer dat ik de release van het grote partnership niet kan meemaken. Maar dit soort nieuws is top
Die al twee keer is uitgesteld en nu op 16 april is, de dag nadat de Verge dev zijn belastingschuld moet voldoen.quote:
allemaal FUD.....😂quote:Op zondag 8 april 2018 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die al twee keer is uitgesteld en nu op 16 april is, de dag nadat de Verge dev zijn belastingschuld moet voldoen.
Het mooie van Verge is dat je de code gewoon kunt zien en dus weet wat je koopt. In dit geval een hoop copy paste code van andere projecten waar een instant-mine hack al 5 dagen door kan gaan zonder dat de developer in kwestie überhaupt weet wat er gaande is. Maar ja wat kan je verwachten als die developer niet eens weet hoe hij secondes om moet rekenen naar minuten.quote:
We zullen het op 17 april zien wat er gebeurd.quote:Op zondag 8 april 2018 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het mooie van Verge is dat je de code gewoon kunt zien en dus weet wat je koopt. In dit geval een hoop copy paste code van andere projecten waar een instant-mine hack al 5 dagen door kan gaan zonder dat de developer in kwestie überhaupt weet wat er gaande is. Maar ja wat kan je verwachten als die developer niet eens weet hoe hij secondes om moet rekenen naar minuten.
Wat is 2x uitgesteld?quote:Op zondag 8 april 2018 14:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die al twee keer is uitgesteld en nu op 16 april is, de dag nadat de Verge dev zijn belastingschuld moet voldoen.
Maikuuul, het Verge orakelquote:Op zondag 8 april 2018 14:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is 2x uitgesteld?
Het is trouwens de 17e.
Wat ik ook mooi vond is dat ik in het SC aangaf dat ik persoonlijk denk dat het misschien Playstation of Xbox is. Nu denken sommige users echt dat het een mogelijkheid is... terwijl het gewoon een idee van mij was
Ja jong. Hopelijk doen SiaCoin,XLM en Lisk ook nog iets leuks.quote:
Wel handig, ik wil eigenlijk ook wel een visa samen met die instant mine coin.quote:
quote:-Undelivered half of June 2017 roadmap
-Wraith (stealth adressesing) hype for half year as game changing tech, even with fake countdown website
-Coinpouchapp 134millions xvg hack
-McAfee paid tweet pump
-official xvg Twitter account and main dev Twitter account hacked
- announcement of mysterious "deal of century" partnership, collected 75millions xvg, 60millions from Tokenpay ICO where main XVG dev is team member
-successful 51% attack on xvg blockchain, lost tens of millions xvg
-unintentionally hardforked
Maar die jongen met het petje zegt dat Verge alle overige coins overbodig gaat maken, derhalve FUD.quote:
dat je er geld aan hebt verdiend neemt niet weg dat het compleet kut isquote:Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je. Van 368 naar 1050 sat. $$$$$.
Rioleringsbedrijven verdienen ook geld aan stront.quote:Op maandag 9 april 2018 09:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je. Van 368 naar 1050 sat. $$$$$.
En een scam.quote:Op maandag 9 april 2018 10:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat je er geld aan hebt verdiend neemt niet weg dat het compleet kut is
Kut zou het zijn als ik verlies zou lijdenquote:Op maandag 9 april 2018 10:09 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat je er geld aan hebt verdiend neemt niet weg dat het compleet kut is
En dat blijven ze nog heel lang doen.quote:Op maandag 9 april 2018 10:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Rioleringsbedrijven verdienen ook geld aan stront.
Zo lang wij blijven schijten welquote:
Wat is dat voor coin dan?quote:
ViaCoin volgens mij..quote:Op maandag 9 april 2018 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is dat voor coin dan?
Alvast wat sell orders klaargezet, gezien ik vanaf overmorgen het hele circus niet meer kan meemakenben beniewd hoe de vlag erbij hangt de 22e.
https://www.xvgmag.com/p/xvgmag-team.htmlquote:Op maandag 9 april 2018 16:24 schreef Kuifje774 het volgende:
https://www.xvgmag.com/20(...)ompany-insiders.html
Ricardo is de echte naam van Kuifje774.quote:Ricardo Crypto - Founder and Author.
Ricardo is an IT and marketing guy. Former Verge Marketing Team member. Created xvgmag.com for the Verge Community.
Dat is nogal een lijst van "foutjes"....quote:Op zondag 8 april 2018 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
- Undelivered half of June 2017 roadmap-Wraith (stealth adressesing) hype for half year as game changing tech, even with fake countdown website
- Coinpouchapp 134millions xvg hack
- McAfee paid tweet pump-official xvg Twitter account and main dev Twitter account hacked
- announcement of mysterious "deal of century" partnership
- collected 75millions xvg, 60millions from Tokenpay ICO where main XVG dev is team member
- successful 51% attack on xvg blockchain, lost tens of millions xvg
- unintentionally hardforked
We gaan redelijk naar de 1500 sats toe nu .quote:Op maandag 9 april 2018 19:45 schreef Chadi het volgende:
Klopt negatieve ervaringen worden 14 keer vaker gedeeld. Ik vind het ook helemaal niks. Had hem nu al op 1500 sat verwacht.
Stiekem balen ze wel. Wie laat gratis geld liggen? Alweer een stijging waar je u tegen zegt.quote:Op dinsdag 10 april 2018 01:16 schreef Kuifje774 het volgende:
Wel mooi om te zien :-) Mensen die roepen dat Verge slecht is ect maar toch gaan kopen omdat ze bang zijn dat ze de boot missen.
zie dat op verschillende plekken en fora s . BTC naar beneden maar Verge zie je langzaam toch stijgen. Echt zo n golf dat op en neer gaat met een steeds iets hogere top.
Mooi om te zien ja. Iedereen die na de aankondiging van samenwerking was ingestapt rond 600sat had zijn geld nu al verdubbeld.quote:Op dinsdag 10 april 2018 04:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Stiekem balen ze wel. Wie laat gratis geld liggen? Alweer een stijging waar je u tegen zegt.
Had ik maar meer van deze shit coin.
Laatste keer: verkoop die troep, nu. Pak je winst.quote:Op dinsdag 10 april 2018 04:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooi om te zien ja. Iedereen die na de aankondiging van samenwerking was ingestapt rond 600sat had zijn geld nu al verdubbeld.
Maarja shitcoin, scam, slechte dev enzo weerhoudt mensen ervan om geld te verdienen.
Ik ga inderdaad een klein gedeelte van deze "troep" verkopen maar dat is enkel omdat ik de aankondiging niet kan meemaken.quote:Op dinsdag 10 april 2018 05:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Laatste keer: verkoop die troep, nu. Pak je winst.
Waarom kan je het niet mee maken?quote:Op dinsdag 10 april 2018 06:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad een klein gedeelte van deze "troep" verkopen maar dat is enkel omdat ik de aankondiging niet kan meemaken.
Mijn winst heb ik al lang gepakt, en nu dus nogmaals.
Mocht het dan onverhoopt misgaan (de samenwerking is minder grootst dan wordt voorgesteld), dan sta ik nog altijd op een mooie winst.
En crypto is uiteindelijk toch maar een beetje gokken.
Mijn grootste "verliezen" heb ik op Ripple, Power Ledger en Cardano. Als ik dat geld in Verge had gelaten was ik veel beter af geweest. Maarja risico spreiden he.
Winst pakken we tegen het eind van de top. Niet nu. Elke keer dat de zelfbenoemde kenner zoiets roept, stijgt die shit weer.quote:Op dinsdag 10 april 2018 05:52 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Laatste keer: verkoop die troep, nu. Pak je winst.
Quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Winst pakken we tegen het eind van de top.
We wachten die fucking fomo af. Als het niks is dan dumpen. Dat is nog altijd meer winst dan nu. Straks hebben ze een goede deal dan kan je jezelf voor de kop schieten als je het nu dumpt.quote:
Ik raak Verge met geen vinger aan. Maar alle succes voor jou gewenst.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
We wachten die fucking fomo af. Als het niks is dan dumpen. Dat is nog altijd meer winst dan nu. Straks hebben ze een goede deal dan kan je jezelf voor de kop schieten als je het nu dumpt.
Waarom niet? Je kan er gewoon aan verdienen. Ik koop als waar ik meteen aan kan verdienen. Heb zelfs TRX gekocht om te traden en met flinke winst verkocht.quote:Op dinsdag 10 april 2018 08:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik raak Verge met geen vinger aan. Maar alle succes voor jou gewenst.
Omdat ik morgen 10 dagen Vipassana ga doen. Mag 10 dagen niet praten (dus ook geen telefoon).quote:
10 dagen niet praten. Dat lijkt me gekmakend.quote:Op dinsdag 10 april 2018 09:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ik morgen 10 dagen Vipassana ga doen. Mag 10 dagen niet praten (dus ook geen telefoon).
5 dagen geleden op 650sat extra Verge gekocht. Toenstraks verkocht op 1337sat en Ven gekocht met de winst. Makkelijk verdient
Ik vind het leuk mezelf uit te dagen tijdens mijn reisquote:Op dinsdag 10 april 2018 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 dagen niet praten. Dat lijkt me gekmakend.
Dan trade je zonder te lullenquote:Op dinsdag 10 april 2018 09:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind het leuk mezelf uit te dagen tijdens mijn reis
Welk geloof is dat dan vraag ik of mijn vriendin daar ook lid van kan wordenquote:Op dinsdag 10 april 2018 09:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 dagen niet praten. Dat lijkt me gekmakend.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 10:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Welk geloof is dat dan vraag ik of mijn vriendin daar ook lid van kan worden
Telefoon dient afgegeven te worden bij aankomst. Daarom al wat orders klaargezet. Van 1700sat tot 4000sat. Je weet maar nooitquote:
Waarom niet? als je een week geleden had geinvesteerd had je op dit moment 2,5 x je inleg terug kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:13 schreef ITrade het volgende:
Dat mensen hier nog steeds vertrouwen in hebben.![]()
Ik weet niet wat jou logica is, als ik mijn geld op nummer 12 zet bij roulette heb ik meteen x36, is dit dan nog beter als investering?quote:Op dinsdag 10 april 2018 11:26 schreef Kuifje774 het volgende:
[..]
Waarom niet? als je een week geleden had geinvesteerd had je op dit moment 2,5 x je inleg terug kunnen verdienen.
En zou je weer in iets anders kunnen inzetten gratis geld .
Er is geen munt die dat haaltNa 17 april wachten we wel af .
Je kunt zeker verliezen op zwart/rood :p als de 0 valt ben je alles kwijtquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:43 schreef Kuifje774 het volgende:
Dit munt gaat de toekomst worden. :-)
En trouwens bij roulette kun je nooit verliezen . verdubbel altijd je inzet op zwart of rood en je verdiend altijd je eerste inleg dubbel terug.
In Amsterdam kun je ook gratis drinken dat is nog eens wat er extra bij komt.
Als ik naar Amsterdam ga doe ik dat ook altijd een uurtje of 2 .
Ah ja, martingalen, man man man... even snel een simulatie in excel maken heurquote:Op dinsdag 10 april 2018 11:43 schreef Kuifje774 het volgende:
Dit munt gaat de toekomst worden. :-)
En trouwens bij roulette kun je nooit verliezen . verdubbel altijd je inzet op zwart of rood en je verdiend altijd je eerste inleg dubbel terug.
In Amsterdam kun je ook gratis drinken dat is nog eens wat er extra bij komt.
Als ik naar Amsterdam ga doe ik dat ook altijd een uurtje of 2 .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |