Dit dus. Of zet een geit op je land. Overmorgen is al het gras weg.quote:Op donderdag 5 april 2018 10:19 schreef -river- het volgende:
Pluk een neger van straat en zet hem aan het werk.
Dan zit je land vol met geile moslimsquote:Op donderdag 5 april 2018 10:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit dus. Of zet een geit op je land. Overmorgen is al het gras weg.
Oh jaquote:Op donderdag 5 april 2018 10:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, maar dat van TS.
Bedankt. Ben je toevallig ook bedreven in het opschonen van tuinen?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Even het topic opgeschoond. Indien er graag gediscussieerd wordt over de Islamisering van Nederland, kan daar een ander topic over geopend worden.
Nee ben zelf ook nog op zoek naar een goede hovenier.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bedankt. Ben je toevallig ook bedreven in het opschonen van tuinen?
Kunnen we ook ergens discussiėren over het al dan niet gooien van atoombommen op Afrika; of is daarvoor geen plaats op FOK!?quote:Op donderdag 5 april 2018 10:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Even het topic opgeschoond. Indien er graag gediscussieerd wordt over de Islamisering van Nederland, kan daar een ander topic over geopend worden.
renwans bijdrage van vandaag bestaat zoals te verwachten viel weer uit een reactie in mijn topic en een in Iwanius zijn topicquote:
Of koop gewoon een tray AH Basic energy drink voor tien euro, geef dat gratis weg en zie die koters schuimbekkend en stuiptrekkend over het veld rennen.quote:Op donderdag 5 april 2018 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oplossing: Trommel een lading buurtkinderen bij elkaar. Wie het eerst zijn stukje gras gewiekt heeft en de blaadjes aangeharkt wint een blikje RedBullMoet jij s zien hoe snel jouw tuintje aan kant is.
Lijkt me geen discussie waar iets productiefs uit komt.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:04 schreef Geralt het volgende:
PS: in NWS kan het niet; dat heb ik al geprobeerd, maar dat leverde me een ban op
Wees maar niet bang, over een paar uur heb ik een banquote:Op donderdag 5 april 2018 12:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
renwans bijdrage van vandaag bestaat zoals te verwachten viel weer uit een reactie in mijn topic en een in Iwanius zijn topic
quote:Op donderdag 5 april 2018 12:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, over een paar uur heb ik een ban
Zo, jij hebt ook je hoogtpunt van de dag weer gehadquote:
Klopt, dat was het Iwanius topicquote:Op donderdag 5 april 2018 13:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo, jij hebt ook je hoogtpunt van de dag weer gehad
quote:Op donderdag 5 april 2018 09:54 schreef Plompzakker het volgende:
En nu ziet mijn land er niet meer uitHet gras is veel te lang en overal liggen bladeren en andere zooi.
Die krijgt van mij wat te heuren als hij weer beter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |