abonnement Unibet Coolblue
pi_178304126
Ha mensen,

Ik had een vraagje over de selectie bij defensie.
Op de site zijn alleen trainingsschema's e.d. te vinden maar geen concrete eisen.
Ik ben van plan te trainen voor cluster 6, gewoon zodat ik safe zit, maar wat zijn hiervoor de eisen mbt de coopertest, en krachttest? Moet je bijvoorbeeld push-ups doen of een kist 25 m dragen?
Ik zou dus graag de precieze eisen krijgen.
Ook zou ik graag weten waar ze bij de psychologische test naar kijken, gaat het erom dat je de waarheid vertelt of is het handiger te zeggen wat ze willen horen?

bij voorbaat dank!
pi_178304961
Hoi Rexona, welk cluster je nodig heb voor een functie vind je bij de sollicitatie. De sporttest wordt individueel bekeken. Hier voor trainen is lastig. Voor welk onderdeel ga je ? Wat wil je trainen? Train in iedergeval je conditie op de hometrainer, ongeveer 15 minuten zo intensief als je kan en niet onder de 60rpm komen ( blijf rond de 70/80)

Voor je info:Ik zelf had cluster 6, ik woog 84 kilo 25 jaar en 1,88 lang. Ik zat ruim 12 minuten op de fietst. Ik ben kwa conditie goed ( elk weekend mountainbike in het duin) maar zie mezelf niet als sterk. Eerder als een beetje te dik. Naast me zat echt zon spierbundel, die haalde cluster 5... zijn conditie was te kort, het zegt dus Niks! Ik moest dacht ik 10 of 20 keer opdrukken en sit ups doen bij de fysio. Kistjes tillen is denk ik alleen bij een intro week zoals bij de mariniers. Maar goed dat is ook wel wat anders dan de keuring voor de Natres!

Een topic of 1 A 2 terug is veel gesproken over de psychologische test, het is een computer test en een uurtje over jezelf praten. Ik kreeg hier de tip om me er niet al te druk om te maken. Maarja ik weet hoe moeilijk dat is. De waarheid is waar ik voor zou gaan. Maar goed ik weet niet wat jij op je geweten heb. Stel je vraag gerust, ik ben hier ook heel goed geholpen!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')