abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 april 2018 @ 10:53:23 #101
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178402934
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:51 schreef Rangono het volgende:

[..]

Het was een reactie op bovenstaande. Niet gelijk zo triggered zijn.
Maakt me niet uit dat het een reactie is. Ik vind dat je prioriteiten nogal fucked up zijn.

Verkrachting, hoe gruwelijk en smerig dat ook moge zijn... is tijdelijk... jij zou KINDEREN ... DOOD maken.... om die heftige doch tijdelijke ellende te besparen... omdat je er voor het gemak maar vanuit gaat dat een slachtoffer van verkrachting/misbruik alleen maar een waardeloos leven tegemoet kan gaan?

Gooi lekker jezelf in de prullenbak of zo.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178402968
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 10:53 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Maakt me niet uit dat het een reactie is. Ik vind dat je prioriteiten nogal fucked up zijn.

Verkrachting, hoe gruwelijk en smerig dat ook moge zijn... is tijdelijk... jij zou KINDEREN ... DOOD maken.... om die heftige doch tijdelijke ellende te besparen... omdat je er voor het gemak maar vanuit gaat dat een slachtoffer van verkrachting/misbruik alleen maar een waardeloos leven tegemoet kan gaan?

Gooi lekker jezelf in de prullenbak of zo.
Ik vind verkrachting de ergste misdaad die er is. Het roept bij mij veel meer walging op dan de dood.

Maar goed: ik wist niet dat jij zo gevoelig bent. Mijn excuus. Zal op mijn woorden letten, om niet je safe space te doorbreken.
  maandag 9 april 2018 @ 10:58:44 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178403046
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:55 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ik vind verkrachting de ergste misdaad die er is. Het roept bij mij veel meer walging op dan de dood.

Maar goed: ik wist niet dat jij zo gevoelig bent.
Ik ben niet gevoelig. Ik vind je mening gewoon walgelijk.

quote:
Mijn excuus. Zal op mijn woorden letten, om niet je safe space te doorbreken.
Ah.. alle onenigheid is tegenwoordig safe-space related... je hebt het over het dood maken van kinderen... voor eigenlijk 0,0 reden.. omdat jij denkt dat slachtoffers van verkrachting het leven niet meer zouden moeten willen.

Bizar ventje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178403078
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 10:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ben niet gevoelig. Ik vind je mening gewoon walgelijk.

[..]

Ah.. alle onenigheid is tegenwoordig safe-space related... je hebt het over het dood maken van kinderen... voor eigenlijk 0,0 reden.. omdat jij denkt dat slachtoffers van verkrachting het leven niet meer zouden moeten willen.

Bizar ventje.
Neen. Ik heb het over de keuze tussen: de dood of meerdere verkrachtingen achter elkaar, voor misschien wel maanden tot jaren.

Maar blijf vooral hysterisch doen.
  maandag 9 april 2018 @ 11:02:31 #105
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178403129
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:00 schreef Rangono het volgende:

[..]

Neen. Ik heb het over de keuze tussen: de dood of meerdere verkrachtingen achter elkaar, voor misschien wel maanden tot jaren.
Ook dat is tijdelijk. De dood is permanent.

Jij denkt dat het jouw taak is om te beslissen voor een ander persoon welk lijden een verlossingsschot nodig heeft?

Kom maar hier kindjes ik geef je wel een nekschot want er gaat een piemel tegen je wil in je zitten dus dan kan je maar beter dood zijn.

quote:
Maar blijf vooral hysterisch doen.
Je argumenten zijn op dus... we noemen de tegenstander maar hysterisch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_178403176
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 11:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ook dat is tijdelijk. De dood is permanent.

Jij denkt dat het jouw taak is om te beslissen voor een ander persoon welk lijden een verlossingsschot nodig heeft?

Kom maar hier kindjes ik geef je wel een nekschot want er gaat een piemel tegen je wil in je zitten dus dan kan je maar beter dood zijn.

[..]

Je argumenten zijn op dus... we noemen de tegenstander maar hysterisch.
1: Het gaat om een scenario waarin ik gedwongen zou worden. Jij maakt er een quasi gezelligheids-uitje van. Wie is er nu gek?

2: Ik heb nooit de behoefte gehad om met je te discussiėren. Jij kwam mij lastig vallen.
  maandag 9 april 2018 @ 11:06:45 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178403202
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:05 schreef Rangono het volgende:

[..]

1: Het gaat om een scenario waarin ik gedwongen zou worden. Jij maakt er een quasi gezelligheids-uitje van. Wie is er nu gek?
Jij. Met je kinderen doodmaken om ze wat tijdelijk leed te besparen. Echt.. laat je nakijken.

quote:
2: Ik heb nooit de behoefte gehad om met je te discussiėren. Jij kwam mij lastig vallen.
Jij post op een openbaar forum. Dan kan je verwachten tegengas te krijgen. Vooral als je dingen gaat typen die jouw fucked-up prioriteiten weergeven.

Praat je over dat ik een safe-space nodig heb terwijl je gaat janken over "lastig vallen".
Ok mang.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 9 april 2018 @ 11:09:20 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403243
Sowieso is er een verschil tussen puur rationele keuzes die je nu kan bedenken, en de keuzes op het moment zelf met alle emotie die erbij komt kijken.

Het is onmogelijk om te voorspellen wat je dan zult doen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178403248
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 11:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij. Met je kinderen doodmaken om ze wat tijdelijk leed te besparen. Echt.. laat je nakijken.

[..]

Jij post op een openbaar forum. Dan kan je verwachten tegengas te krijgen. Vooral als je dingen gaat typen die jouw fucked-up prioriteiten weergeven.

Praat je over dat ik een safe-space nodig heb terwijl je gaat janken over "lastig vallen".
Ok mang.
Idioot.
  maandag 9 april 2018 @ 11:15:59 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403338
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:44 schreef Rangono het volgende:
Als ik overigens moet kiezen tussen de dood van mijn kinderen of meerdere verkrachtingen, dan kies ik 100% voor de dood. Nooit dat ik mijn kinderen de verschikkingen van misbruik laat doorstaan.

Ik maak persoonlijk een einde aan hun leven om vervolgens zelf een einde aan mijn eigen leven te maken. Moge God mij vergeven voor deze zondes.
Nou, het is over het algemeen veel simpeler.
De keuze was hier voor deze mevrouw je kinderen laten verkrachten of met je kinderen vertrekken....
En daarbij heeft ze een bizarre keuze gemaakt, ongeveer net zo bizar als jouw keuze in deze post.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178403365
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is over het algemeen veel simpeler.
De keuze was hier voor deze mevrouw je kinderen laten verkrachten of met je kinderen vertrekken....
En daarbij heeft ze een bizarre keuze gemaakt, ongeveer net zo bizar als jouw keuze in deze post.
Kun jij wel deftig beargumenteren waarom mijn keuze zo 'bizar' is? zonder met ad hominems aan te komen?
  maandag 9 april 2018 @ 11:17:37 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178403366
Wow, wat een FOK!volidioot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 april 2018 @ 11:17:59 #113
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403372
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is over het algemeen veel simpeler.
De keuze was hier voor deze mevrouw je kinderen laten verkrachten of met je kinderen vertrekken....
En daarbij heeft ze een bizarre keuze gemaakt, ongeveer net zo bizar als jouw keuze in deze post.
En je hoeft dan ook niet bang te zijn dat die man je ooit vindt en alsnog wat aandoet?

Enige echte alternatief onder zulke druk is zelf die man doodsteken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 9 april 2018 @ 11:19:24 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403397
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En je hoeft dan ook niet bang te zijn dat die man je ooit vindt en alsnog wat aandoet?

Enige echte alternatief onder zulke druk is zelf die man doodsteken.
Ja uiteraard wel, maar dat moet je ook dagelijks als je blijft, daarbij wordt je kinderen ook iedere keer wat aangedaan.
Als iemand zo gevaarlijk is dat je bang moet zijn dat je gevonden wordt als je weggaat dan ben je ook niet veilig als je blijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:20:27 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403418
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:17 schreef Rangono het volgende:

[..]

Kun jij wel deftig beargumenteren waarom mijn keuze zo 'bizar' is? zonder met ad hominems aan te komen?
Je kinderen vermoorden om (verder) misbruik te voorkomen? Haal je kinderen gewoon weg uit de situatie.
En dan bedoel ik niet door ze te vermoorden, maar door met je kinderen te vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:22:27 #116
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403459
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja uiteraard wel, maar dat moet je ook dagelijks als je blijft, daarbij wordt je kinderen ook iedere keer wat aangedaan.
Als iemand zo gevaarlijk is dat je bang moet zijn dat je gevonden wordt als je weggaat dan ben je ook niet veilig als je blijft.
Dit is rationeel denken vanachter een toetsenbord. Dat lukt je al lang niet meer in zo een situatie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_178403461
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kinderen vermoorden om (verder) misbruik te voorkomen? Haal je kinderen gewoon weg uit de situatie.
En dan bedoel ik niet door ze te vermoorden, maar door met je kinderen te vertrekken.
Als ik mijn kinderen weg kan halen, dan haal ik ze uiteraard weg.
  maandag 9 april 2018 @ 11:24:08 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403497
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:22 schreef Rangono het volgende:

[..]

Als ik mijn kinderen weg kan halen, dan haal ik ze uiteraard weg.
Dat deed zij dus niet, en ze hoefde ze niet eens bij de wettelijke vader weg te halen (dat wil nog wel eens een probleem zijn, een wettelijke ouder buiten beeld krijgen), maar ze hoefde ze alleen maar bij de stiefvader weg te halen.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:26:52 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403535
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dit is rationeel denken vanachter een toetsenbord. Dat lukt je al lang niet meer in zo een situatie.
Wat weet jij daar nou van?
Over toetsenbordhelden gesproken. Ik heb mijn eigen leven al eens gered door te vertrekken, en ik heb voor mijn oudste kind de keuze gemaakt hem veilig op te voeden, zonder zijn vader dus.
Dat kind is inmiddels volwassen en begrijpt heel goed waarom ik die keuze gemaakt heb, hij heeft me dat ook nooit kwalijk genomen, en ja hij heeft zijn vader inmiddels wel ontmoet, dus hij weet heel goed waarom ik die keuze gemaakt heb.

Maar goed, ga jij maar even roepen dat de ander daar niet over kan oordelen, zonder te weten wat die ander wel of niet heeft meegemaakt en wat voor keuzes die ander in haar leven heeft moeten maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:28:52 #120
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403563
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van?
Over toetsenbordhelden gesproken. Ik heb mijn eigen leven al eens gered door te vertrekken, en ik heb voor mijn oudste kind de keuze gemaakt hem veilig op te voeden, zonder zijn vader dus.
Dat kind is inmiddels volwassen en begrijpt heel goed waarom ik die keuze gemaakt heb, hij heeft me dat ook nooit kwalijk genomen, en ja hij heeft zijn vader inmiddels wel ontmoet, dus hij weet heel goed waarom ik die keuze gemaakt heb.

Maar goed, ga jij maar even roepen dat de ander daar niet over kan oordelen, zonder te weten wat die ander wel of niet heeft meegemaakt en wat voor keuzes die ander in haar leven heeft moeten maken.
Okee, je hebt gelijk, elke situatie is gelijk en die moeder vond het allemaal prima blijkbaar. Zo goed?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 9 april 2018 @ 11:32:03 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403624
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:28 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Okee, je hebt gelijk, elke situatie is gelijk en die moeder vond het allemaal prima blijkbaar. Zo goed?
Wat die moeder vond weet ik niet, maar dat ze haar kinderen niet beschermd heeft lijkt me wel duidelijk, en dat ze haar kind zelfs heeft willen weerhouden aangifte te doen is ronduit walgelijk.

Wat de oorzaak is maakt niet zoveel uit, dat ze niet geschikt was het gezag over die kinderen te hebben mag inmiddels wel gewoon erkend worden.
En dan is er dus mogelijk ook nog een vader van die kinderen.... als die er nog is dan is het helemaal triest dat de kinderen in deze situatie bij de moeder woonden, tenzij die vader een nog groter gevaar voor zijn eigen kinderen zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:34:34 #122
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403666
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat die moeder vond weet ik niet, maar dat ze haar kinderen niet beschermd heeft lijkt me wel duidelijk, en dat ze haar kind zelfs heeft willen weerhouden aangifte te doen is ronduit walgelijk.

Wat de oorzaak is maakt niet zoveel uit, dat ze niet geschikt was het gezag over die kinderen te hebben mag inmiddels wel gewoon erkend worden.
En dan is er dus mogelijk ook nog een vader van die kinderen.... als die er nog is dan is het helemaal triest dat de kinderen in deze situatie bij de moeder woonden, tenzij die vader een nog groter gevaar voor zijn eigen kinderen zou zijn.
Volledig niet mee eens. Wat walgelijk is is hoe mensen zo makkelijk oordelen over een situatie die ze niet kennen. Ook jij niet, je bent er niet bij geweest.

Wellicht heb je gelijk, wellicht niet, en dat moet zeker onderzocht worden. Maar tot die tijd wordt ze hopelijk niet uit het ouderlijk gezag gezet. Blaming the victim viert hoogtij lijkt het.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 9 april 2018 @ 11:43:35 #123
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_178403802
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Volledig niet mee eens. Wat walgelijk is is hoe mensen zo makkelijk oordelen over een situatie die ze niet kennen. Ook jij niet, je bent er niet bij geweest.

Wellicht heb je gelijk, wellicht niet, en dat moet zeker onderzocht worden. Maar tot die tijd wordt ze hopelijk niet uit het ouderlijk gezag gezet. Blaming the victim viert hoogtij lijkt het.
Nou, ik mag hopen dat het andersom is. En dat de kinderen pas terug gaan naar hun moeder en zij de verantwoordelijkheid krijgt als bewezen is dat haar dochters veilig zijn bij haar, ook in de toekomst.

En ergens kan ik me dat moeilijk voorstellen.

Dit zijn vaak heel afhankelijke vrouwen die ten koste van alles hun relatie met hun foute vent willen behouden. Ten koste van het welzijn van haar eigen kinderen. Dat heeft ze al bewezen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 9 april 2018 @ 11:45:21 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178403832
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 11:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Volledig niet mee eens. Wat walgelijk is is hoe mensen zo makkelijk oordelen over een situatie die ze niet kennen. Ook jij niet, je bent er niet bij geweest.

Wellicht heb je gelijk, wellicht niet, en dat moet zeker onderzocht worden. Maar tot die tijd wordt ze hopelijk niet uit het ouderlijk gezag gezet. Blaming the victim viert hoogtij lijkt het.
Noem je die moeder nu het slachtoffer? De kinderen, dat zijn de slachtoffers, ook van de moeder.
Dat de moeder wellicht ook slachtoffer is doet daar niet aan af.

En ja, het is wel te hopen dat ze uit het gezag wordt gezet want door haar kinderen niet te beschermen, en te weerhouden van aangifte, heeft ze ernstig gefaald.
Maar met een beetje mazzel zijn de kinderen inmiddels meerderjarig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 april 2018 @ 11:47:24 #125
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_178403874
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 11:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Noem je die moeder nu het slachtoffer? De kinderen, dat zijn de slachtoffers, ook van de moeder.
Dat de moeder wellicht ook slachtoffer is doet daar niet aan af.

En ja, het is wel te hopen dat ze uit het gezag wordt gezet, want door haar kinderen niet te beschermen, en te weerhouden van aangifte heeft ze ernstig gefaald.
Maar met een beetje mazzel zijn de kinderen inmiddels meerderjarig.
Die moeder is zoals ik het zo lees ook absoluut slachtoffer.

Waarom denk je dat ze haar kinderen niet beschermd heeft? Omdat ze het allemaal zo leuk vond dat haar kinderen misbruikt werden? Ziek.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')