Bedankt. Vanavond maar eens op Youtube snuffelen om te kijken hoe het allemaal werktquote:Op woensdag 4 april 2018 15:08 schreef tailfox het volgende:
zulke mixen worden gemaakt met programma's als bitwig of live
Laat TS ff lekker in zijn waarde zeg!quote:Op woensdag 4 april 2018 14:58 schreef Goudenvis het volgende:
Skkrrrtjitjipijtipkraakraa
GAAAAAAFFFF!!!!
Nee, dit is iets wat ik ook kan met de Pioneer XDJ-RX. Ik heb het gevoel dat ze echt programma's gebruiken met een bepaalde beat erin als 3e lijn zeg maar. Maar ik ben erg benieuwd met welk programma dat het beste kan. Bitwig lijkt me inderdaad wel goed. Net als FL Studio. Ik weet alleen niet zeker of ze die programma's gebruiken.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
https://portableapps.com/apps/music_video/mixxx-portable
Is dit iets?
fl studio(heeft veel tutorials maar is niet helemaal geschikt voor live)quote:Op woensdag 4 april 2018 17:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee, dit is iets wat ik ook kan met de Pioneer XDJ-RX. Ik heb het gevoel dat ze echt programma's gebruiken met een bepaalde beat erin als 3e lijn zeg maar. Maar ik ben erg benieuwd met welk programma dat het beste kan. Bitwig lijkt me inderdaad wel goed. Net als FL Studio. Ik weet alleen niet zeker of ze die programma's gebruiken.
Ik hoop daarom hier mensen te vinden die ervaring hebben en ook zelf mixtapes maken. Wel genre muziek maakt natuurlijk niet uit.
Bedankt talifoxquote:Op woensdag 4 april 2018 18:41 schreef tailfox het volgende:
Overigens geef ik les hoe je dit doet mocht je willen wil ik best uurtje met je Skypen.
Je geeft les in DJ-en?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:41 schreef tailfox het volgende:
Overigens geef ik les hoe je dit doet mocht je willen wil ik best uurtje met je Skypen.
Jup.quote:Op donderdag 5 april 2018 12:16 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je geeft les in DJ-en?
Ik ben geinteresseerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |