quote:Op woensdag 4 april 2018 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
slappe lach hier, kan niet meer stoppen![]()
![]()
![]()
Euh niet . Communiceren kunnen ze niet. Sorry dat ik het zeg ik bedoel het niet zo en ik wil me er niet mee bemoeienquote:Op woensdag 4 april 2018 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Ben benieuwd hoe de twinnies zich hieruit gaan praten
Hoop dat het ivan verteld word op het komende evenement.Hij heeft die 2 al niet hoog zitten maar verwacht dat ie ze met de grond gelijk maakt.#dramatvquote:Op woensdag 4 april 2018 14:21 schreef An_0_Niem het volgende:
Ben benieuwd hoe de twinnies zich hieruit gaan praten
me tooquote:Op woensdag 4 april 2018 14:23 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
ja! Zonder Cos had ik nooit zolang blijven hangen...
Hij heeft fatsoen.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:24 schreef DaniqueV het volgende:
Ivan altijd netjes met bezoek, nu chocolade aanbieden
quote:
Mee eens. Het enige bezwaar wat daar wmb aan kleeft is dat hij een herintreder is, dus dat is niet geheel eerlijk tegenover de bewoners die er aan één stuk door in zitten.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]alleen daarom verdiend hij al de Utopiaan van de eeuw te worden, zitten er niet veel in de loods die dat hebben
![]()
[ afbeelding ]
Was Ivan er de eerste keer uitgestemd of vrijwillig vertrokken?quote:Op woensdag 4 april 2018 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mee eens. Het enige bezwaar wat daar wmb aan kleeft is dat hij een herintreder is, dus dat is niet geheel eerlijk tegenover de bewoners die er aan één stuk door in zitten.
quote:Op woensdag 4 april 2018 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Ivan nam de geilvlaai een tijdje geleden compleet in de zeik, met de camera, zoomde maar in op haar bovenspleet, ze vond het gawaldag, en trok nog meer mouwen nog meer naar beneden, en dacht dat ze hem in de pocket had, maar hij maakte haar totaal belachelijk
die Baldr is welhaast de grootste sneuneus ever...quote:Op woensdag 4 april 2018 14:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]alleen daarom verdiend hij al de Utopiaan van de eeuw te worden, zitten er niet veel in de loods die dat hebben
![]()
Kan die Baldr ook niet meer zien met die handen in de zak brrr
[ afbeelding ]
Vrijwilligquote:Op woensdag 4 april 2018 14:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Was Ivan er de eerste keer uitgestemd of vrijwillig vertrokken?
Ik vond Rob erg maar Baldr evenaart hem.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
die Baldr is welhaast de grootste sneuneus ever...
en maar zeuren dat ze zo niet wil worden neergezet,ja,ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Ivan nam de geilvlaai een tijdje geleden compleet in de zeik, met de camera, zoomde maar in op haar bovenspleet, ze vond het gawaldag, en trok nog meer mouwen nog meer naar beneden, en dacht dat ze hem in de pocket had, maar hij maakte haar totaal belachelijk
ja grappig idd, die lijken op elkaarquote:Op woensdag 4 april 2018 14:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik vond Rob erg maar Baldr evenaart hem.
Dat die er nog in zit vind ik ombegrijpelijk.quote:Op woensdag 4 april 2018 14:29 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
die Baldr is welhaast de grootste sneuneus ever...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |