Straks wil iedereen meezuipen en dan deel ik liever bier uit dan cognac.quote:
Maar hier heb ik dan Alfaquote:
Moet je eens zien hoeveel leuker het wordt als je allemaal halfdronken collega's op je werk hebt.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
De hele dag zuipen lijkt me niet verstandig maar ik denk wel dat een biertje tijdens het laatste uurtje/half uur van de werkdag de motivatie hoog kan houden.
Op de sociale werkplaats zal het weinig invloed hebben maar bij sommige functies mag je geen fouten maken wat je (half)dronken sneller zult doenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoeveel leuker het wordt als je allemaal halfdronken collega's op je werk hebt.
Jijquote:
Zelfs mijn autorijinstructeur zat in de auto aan de sterke drankquote:Op woensdag 4 april 2018 12:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Op de sociale werkplaats zal het weinig invloed hebben maar bij sommige functies mag je geen fouten maken wat je (half)dronken sneller zult doen
nicequote:Op woensdag 4 april 2018 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zelfs mijn autorijinstructeur zat in de auto aan de sterke drank
Bij voorkeur een 9.2quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef nattermann het volgende:
Terechte klacht. Gewoon lekker half litertje klappen.
We moeten echt eens een vogeltjesmeet doen. Ik stel voor omg Eindhoven.quote:
Goddomme wat een baas!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zelfs mijn autorijinstructeur zat in de auto aan de sterke drank
Ja maar aardig was hij nietquote:
Hij krijgt een uitkering salaris om de hele dag zijn straat in de gaten te houden onder het genot van een biertje en bittergarnituurtje.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je leeft een beetje in een vreemde wereld, TS. Klinkt eerder alsof je in de voortuin op een tuinstoeltje biertjes zit te klappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |