Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Is het ooit anders geweest dan? Alles wordt gezien als afzeiken, dus ......quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Het lijkt we weer op dat t hier weer een bewoners afzeikdag is
Inderdaad, Marjet: je blijft toch mijn vriendinnetje hè, ben je nu boos, je mag best een beetje boos zijn hoor, buiten doen we een theetje samen oké?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.
Billy heeft ook op Madi gestemd. Kijk maar naar het verschil in gedrag daarover tussen die twee.
Sportieve vrouw.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:47 schreef Dotteke het volgende:
O ja, ze gaan zo lunchen das waar
Linda trakteert iedereen op een lunch uit dankbaarheid dat Madi naar huis is gestuurd
Waar moeten we het anders over hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Smerige klauwen aan de kaas en dan die vieze losse slierten haar.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uurquote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Zie hierboven al.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Hij durft volgens mij wel te bellen, maar het ging om het afdingen. Of ben ik nog helemaal gek?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef goldback het volgende:
[..]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uur
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffelquote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rentquote:
Geen idee, de camera zoemde er een paar keer op inquote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat is dat...is de pleuris bij m uitgebroken?
Dat dacht ik dus ook , ze zat bij de twins Linda en Mady compleet af te branden en binnen een kwartier hoor je haar tegen de vide zeggen ''jullie zijn mijn lieffies he ''quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffiequote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
"Liefieeeee help!! Ze pesten me!!"quote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Was dat de wasmachine?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo te horen zit er of te weinig of ze hebben de wasmachine niet goed geladen. Lijkt wel 'n
klopboormachine
Omg.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffel![]()
Haaaai, ik ben Billy
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Demi is zo bang dat ze iets moet betalen.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen allesquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die maakte 'n poging om te centrifugeren![]()
tuurlijk, zij is immers de eigenaressequote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Toen hij jarig was , hij zakte daar nog weg in de stront of blubber met zijn nieuwe schoenenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef a_b het volgende:
Romy: Vanavond geen muziek , maar dat maakt niet uit we gaan gewoon daar lekker zitten en herinneringen ophalen.
Net alsof iemand iet som die koeien geeft. Denk dat Mehmet er zelfs nog nooit is geweest
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n propquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen alles
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Kloptquote:
En zo vol mogelijk stampenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n prop
van maken
Dat bedoel ik dus, Ze zal straks ook wel het woord nemenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Die etter, doet inderdaad alsof het haar idee is en zij het werk in gestoken heeft.
Tegen Mehmet, nog broodjes afbakken.
Dacht gisterenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:01 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze nu net gehoord dat die boot wordt weggehaald?
what else can we do?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |