zeg je elk weekquote:Op vrijdag 6 april 2018 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat wordt gewoon een dikke nederlaag, dat wordt het...
Je bent onder PSVCL ingelogd Badder....quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Brenetje heeft betere buitenspelers onschadelijk gemaakt, hij doet het verder prima na de winterstop (zoals verwacht)
Badder praat mij vaak na.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent onder PSVCL ingelogd Badder....
Eerder 2e. Als we jouw en Badder en de andere roze brilletjes als referentie zouden nemen wonnen we elke wedstrijd met 4 doelpunten verschil en stonden we zonder puntverlies bovenaan met 8 tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badder praat mij vaak na.
Maar als we jouw voorspellingen moesten geloven zouden we nu rond plek 5/6 staan
'Onschadelijk'. Welke?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:28 schreef PSVCL het volgende:
Brenetje heeft betere buitenspelers onschadelijk gemaakt, hij doet het verder prima na de winterstop (zoals verwacht)
Mwa, volgens mij zeg ik al vanaf wedstrijd 1 exact hetzelfde over de kampioenskansen van PSV en heb ik nog geen moment geclaimd dat we alles eenvoudig zouden winnen en dat het in kannen en kruiken was.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerder 2e. Als we jouw en Badder en de andere roze brilletjes als referentie zouden nemen wonnen we elke wedstrijd met 4 doelpunten verschil en stonden we zonder puntverlies bovenaan met 8 tegendoelpunten
Nee, zeker niet omdat ik tegen Ajax het liefst 5-3-2 zou zien. Luckassen als extra slot op de deur lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isimat, Arias en van Ginkel op scherpIn de verdediging kan je sowieso beide niet missen tegen Ajax.
Ho. Wacht even. Als jij niet kijkt, verliest PSV...quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:31 schreef Scarface88 het volgende:
Ik kan de wedstrijd helaas niet zien. Mn vrouw wil shoppen en uit eten in El Paso, Texas...
Ik heb een soort bijgeloof dingetje dat bijna altijd uitkomt. En dat is dat wanneer ik niet de wedstrijd bekijk PSV verliest. Dus ik schrijf een 1.
Dan gooien jullie Obispo toch voor de leeuwen. Een groter talent dan De Ligt volgens Aad de Mos, dus dat komt dan vast goed.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isimat, Arias en van Ginkel op scherpIn de verdediging kan je sowieso beide niet missen tegen Ajax.
Wie weet straal ik wel een positieve aura uit dat de spelers beinvloed inderdaad. Ik sluit het niet uit. Toeval of niet maar 9 vd 10x wanneer ik niet in staat ben een wedstrijd te bekijken is het puntverlies.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ho. Wacht even. Als jij niet kijkt, verliest PSV...
Ben jij de Amerikaanse John Troost?
Obispo kan niet op tegen de nieuwe Beckenbauer.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gooien jullie Obispo toch voor de leeuwen. Een groter talent dan De Ligt volgens Aad de Mos, dus dat komt dan vast goed.
De man die Nederland het WK heeft gekost met zijn kinderlijke fouten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Obispo kan niet op tegen de nieuwe Beckenbauer.
Leuk, El Paso. Lekker met de lokale hilbilly redneck bordercontrol randdebielen Mexicanen de grens overschoppen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie weet straal ik wel een positieve aura uit dat de spelers beinvloed inderdaad. Ik sluit het niet uit. Toeval of niet maar 9 vd 10x wanneer ik niet in staat ben een wedstrijd te bekijken is het puntverlies.
Maargoed t was kiezen tussen dit weekend naar El Paso of volgende week. Dan zie ik liever PSV - Ajax. Belangrijkere wedstrijd.
Dus jij zegt nu dat Aad300 er geen kijk op heeft?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Obispo kan niet op tegen de nieuwe Beckenbauer.
Ik vind dat Aad, en al die zelfverklaarde experts, hun domme koppen moeten houden in de media over talenten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu dat Aad300 er geen kijk op heeft?
Wat zei hij dan? Dat we talenten niet te snel moeten hypen? Dan ben ik het daar ook mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind dat Aad, en al die zelfverklaarde experts, hun domme koppen moeten houden in de media over talenten.
Volledig eens met wat Bruggink daar laatst over zei.
Nee johquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leuk, El Paso. Lekker met de lokale hilbilly redneck bordercontrol randdebielen Mexicanen de grens overschoppen.
Veel plezier.
Dit ja. De Ligt is een hype. In Nederland zijn we al snel tevreden tegenwoordig. Ik voorspel dat de top van De Ligt ergens bij Frankfurt of Schalke ligt. If that.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De man die Nederland het WK heeft gekost met zijn kinderlijke fouten.
Ik denk niet dat jij überhaupt iets positiefs uitstraalt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie weet straal ik wel een positieve aura uit dat de spelers beinvloed inderdaad. Ik sluit het niet uit. Toeval of niet maar 9 vd 10x wanneer ik niet in staat ben een wedstrijd te bekijken is het puntverlies.
En dat je veel van die jonge jongens daarmee kapot maakt. Hij nam de hype rondom hemzelf als voorbeeld, zonder gelukkig dat de oorzaak van zijn falen te noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Dat we talenten niet te snel moeten hypen? Dan ben ik het daar ook mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |