Ik heb geluk:quote:Op maandag 2 april 2018 00:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Een eerste schiftingsmethode is de foto die je krijgt reverse image searchen op google. Krijg je dan al hits met dezelfde foto: RUN.
Weet ik, maar aan die optie over reverse image search had ik nog niet gedacht. Aangezien dat dat een goede suggestie was gelijk even geprobeerd.quote:Op maandag 2 april 2018 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat daar geen hits uit komen, zegt nog niet alles hè.
Je weet het pas zeker als je d'r voor je hebt. Ik zou in elk geval zorgen dat je vooraf live contact hebt met de camera, niet enkel op door haar uitgekozen momenten en iets van 'n echt social media profiel.quote:Op maandag 2 april 2018 00:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat daar geen hits uit komen, zegt nog niet alles hè.
En zelfs dan kunnen Boris, Yevgeni en Vladimir nog achter haar staan, of in de auto zitten te wachten.quote:Op maandag 2 april 2018 00:42 schreef Halcon het volgende:
Je weet het pas zeker als je d'r voor je hebt.
Ja. Als dat zo is en ze spelen het slim genoeg, dan kom je daar natuurlijk pas achter op het moment dat je in de kofferbak ligt.quote:Op maandag 2 april 2018 00:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En zelfs dan kunnen Boris, Yevgeni en Vladimir nog achter haar staan, of in de auto zitten te wachten.
Aan de andere kant: dan zou mevrouw waarschijnlijk een rijke vent aan de haak proberen te slaan. Is meer te halen.quote:Op maandag 2 april 2018 00:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Als dat zo is en ze spelen het slim genoeg, dan kom je daar natuurlijk pas achter op het moment dat je in de kofferbak ligt.
Tsja, ik ken heel zijn dame niet, dus geen idee. Maar in andere contreien heeft men al gauw het idee dat mensen in het Westen allemaal rijk zijn.quote:Op maandag 2 april 2018 00:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan de andere kant: dan zou mevrouw waarschijnlijk een rijke vent aan de haak proberen te slaan. Is meer te halen.
Dus je wilt mij vertellen dat jij een vrouw uit fucking Rusland opzoekt zonder haar foto te controleren? Hoe naïef ben je?quote:Op maandag 2 april 2018 00:39 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Weet ik, maar aan die optie over reverse image search had ik nog niet gedacht. Aangezien dat dat een goede suggestie was gelijk even geprobeerd.
Was ik al zover dan? Overigens heb ik van haar nu ook haar Facebook pagina gekregen.quote:Op maandag 2 april 2018 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wilt mij vertellen dat jij een vrouw uit fucking Rusland opzoekt zonder haar foto te controleren? Hoe naïef ben je?
Nope, tot dusver nog niet gebeurt.quote:Op maandag 2 april 2018 01:26 schreef Voszje het volgende:
Zolang je 'date' je niet om geld vraagt lijkt het me prima. Ga die kant op (uiteraard na live contact e.d.) en je ziet het wel. Anders heb je in ieder geval een mooie vakantie gehad en ben je weer een ervaring rijker.
Goeie vergelijking wel jaquote:Op maandag 2 april 2018 03:11 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Was ik al zover dan? Overigens heb ik van haar nu ook haar Facebook pagina gekregen.
En die foto oogt ook niet 'gemaakt' als zijnde scam.
100% zekerheid heb je natuurlijk nooit als je via internet iemand leert kennen, maar risico's lopen we altijd in het leven. Kan ook morgen onder de bus komen, moet ik daarom dan maar thuis blijven?
Jij hebt meer verhalen?quote:Op maandag 2 april 2018 03:16 schreef kiffer het volgende:
Zou wel uitkijken met organen handel aldaar je zal niet de eerste zijn die verleidt wordt door een mooie vrouw voor zijn organen.
Dan kunnen ze er beter een jonger grietje neer zetten van een jaar of 20, zodat er een vent komt van een jaar of 22 a 23, die heeft wat jongere organen dan ik.quote:Op maandag 2 april 2018 03:16 schreef kiffer het volgende:
Zou wel uitkijken met organen handel aldaar je zal niet de eerste zijn die verleidt wordt door een mooie vrouw voor zijn organen.
Okay dan is inderdaad niet van toepassing maar in Rusland hoeft geen consensus voor organen gevraagd worden als je dood gaat op wat voor manier dan ook, alleen als familie uitdrukkelijk zegt het niet te willen maar dan moeten ze nog het ziekenhuis daar van op de hoogte te stellen.quote:
Als ik daar om wat voor reden dan ook kom te overlijden en ze kunnen iemand anders leven redden door een orgaan van mij te gebruiken dat nog in orde is, dan mogen ze van mij. Als je daar gewoon een leven mee kan redden terwijl je zelf toch al dood bent, wat maakt het dan nog uit? Pak die nier, pak die lever. Liever een mensenleven ermee redden dan dat het in Nederland gecremeerd wordt. Daar maak ik me totaal niet druk om.quote:Op maandag 2 april 2018 03:39 schreef kiffer het volgende:
[..]
Okay dan is inderdaad niet van toepassing maar in Rusland hoeft geen consensus voor organen gevraagd worden als je dood gaat op wat voor manier dan ook, alleen als familie uitdrukkelijk zegt het niet te willen maar dan moeten ze nog het ziekenhuis daar van op de hoogte te stellen.
Mwah, het zal dan misschien even balen zijn... Maar ik zou er niet direct mijn tijd in Rusland door laten verpesten. Er is zat moois te zien en te bezoeken.quote:Op maandag 2 april 2018 03:11 schreef TechnoCat het volgende:
Nope, tot dusver nog niet gebeurt.![]()
Als het zou 'mislukken' dan kun je niet stellen een 'mooie' vakantie te hebben gehad. Wel heb je dan tenminste de ervaring van het vliegen meegemaakt.![]()
Ja, niet te hard van stapel lopen. In feite je zo proberen in te stellen dat een leuke reis niet volledig afhangt van succes bij deze dame.quote:Op maandag 2 april 2018 12:09 schreef Voszje het volgende:
[..]
Mwah, het zal dan misschien even balen zijn... Maar ik zou er niet direct mijn tijd in Rusland door laten verpesten. Er is zat moois te zien en te bezoeken.Je moet altijd in je achterhoofd houden dat het niet is wat je van tevoren had verwacht.
Dit.quote:Op maandag 2 april 2018 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, niet te hard van stapel lopen. In feite je zo proberen in te stellen dat een leuke reis niet volledig afhangt van succes bij deze dame.
Het best zo snel mogelijk inschatten of de klik er is. Hopelijk klikt het, maar zo niet, dan niet je hele vakantie steken in iets wat niets meer gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |