Bolder Wildcatquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:10 schreef ondeugend het volgende:
Dezelfde Ben Collins deed vanavond in Topgear de test met het rallymonster en dat Bow....? ding tegen die 16 jarige jongen op zijn skateboard.
Ik denk dat Ben stiekem toch the Stig is
Daar is hij te groot voor, maar die vent die de Wildcat reed had exact dezelfde zithouding als The Stig en ook dezelfde manier van bewegen!quote:Op maandag 1 november 2004 01:46 schreef piet_pelle het volgende:
Volgens mij is the Stig Japans. Vraag me niet waarom, ik voel het gewoon.
The Stig maakte anders in een eerdere aflevering ook een bijna spin op het circuit...quote:Op maandag 1 november 2004 08:53 schreef alki het volgende:
The Stig rijdt niet het hek in na de finish
quote:Op maandag 1 november 2004 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Leuke meneer trouwens die Ben Collins![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Trek een aap een raceoverall aan .. en zie daar de groupie's komen..
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 13:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:![]()
daarom kart ik ook zo vaak![]()
Voor sommigen helpt een raceoverall niet hoorquote:Op maandag 1 november 2004 13:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Trek een aap een raceoverall aan .. en zie daar de groupie's komen..
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 13:59 schreef ondeugend het volgende:
Voor sommigen helpt een raceoverall niet hoor
Elke keer dat jij je helm afdoet heb je minder haarquote:Op maandag 1 november 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd .. hebben ze even een helm opgehad .. klagen ze gelijk steen en been over hun haar.
![]()
Echt waar .. het ziet er normaal veel beter uit hoor!
![]()
:') Ik mis iedere keer Top gear dus misschien kan je voortaan een sms sturen als het begint.quote:Op maandag 1 november 2004 14:26 schreef ondeugend het volgende:
Oke, wie is The Stig volgens jou ?
Oke dealquote:Op maandag 1 november 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
:') Ik mis iedere keer [b]Top gear[/i] dus misschien kan je voortaan een sms sturen als het begint.
Heb alleen nog maar de oude zien rijden .. long time ago ..![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef ondeugend het volgende:
Oke deal
Vannacht om half 1 is de herhaling
quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef ondeugend het volgende:
Oke deal
Vannacht om half 1 is de herhaling
.. net te laat ..quote:22:50 Top gear
http://www.veronicatv.nl/quote:Op maandag 1 november 2004 23:45 schreef ondeugend het volgende:
Weet je het zeker ?
Bron: wikipediaquote:"In January 2006, the Daily Express claimed that the identity of The Stig is former Formula 1 driver Julian Bailey.
On the 18 March 2006 the former Stig, Perry McCarthy, revealed that currently there is no one single test driver, but multiple test drivers who masquerade as the Stig when he appeared at a Palmer Sport activity day in Bedfordshire."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |