abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7657271
ik heb in het top gear blad een tijdje terug gelezen dat de stin iig van franse afkomst is als ik het goed kan herinneren
pi_7657288
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 11:05 schreef lijphoofd het volgende:
lol, lastige vraag. Ik denk wel dat hij 30+ is, want anders luistert hij niet naar die muziek
Jij dacht dat ie tijdens 't racen écht naar muziek luistert? .
pi_7662232
nee (ben niet dom ofzo ) maar hij gaat die muziek niet opzetten als ie 20 is ofzo, dan luistert ie naar wat anders (of hij is heel erg retro)
Enough Said
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:36:00 #54
17061 mvt
blame Canada
pi_7663355
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:07 schreef lijphoofd het volgende:
(of hij is heel erg retro)
Of het hoort gewoon bij het personage "The Stig" en niet bij de coureur zelf.
We were to understand there would be pie and punch?
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:42:19 #55
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_7663431
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 11:07 schreef lijphoofd het volgende:
nee (ben niet dom ofzo ) maar hij gaat die muziek niet opzetten als ie 20 is ofzo, dan luistert ie naar wat anders (of hij is heel erg retro)
Ik moet zeggen dat zijn muziekkeus wel een goede is... ik mag dan 22 zijn en het mag niet de muziek zijn die ik koop, maar het is wel leuke muziek!!! Dus niet zomaar generaliseren!!!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:05:32 #56
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_7664962
hmm dit staat op de website van top gear: "That's about it for Top Gear this year. But the show will be back for a new series next year, so keep your emails coming in if you've got a decent ideas. We've had emails suggesting Fastest Nurses, Fastest Boy Racers and even Fastest Undertakers, so get thinking of you can do better.

Oh, and if you're wondering who the Stig is, you'll have to keep wondering because we're not going to tell you. Happy New Year."

http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/index.shtml

dus t is ff en dan kunnen we daarna weer opnieuw gaan raden wie de stig is, tot die tijd "CAGE THE STIG"

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  maandag 27 januari 2003 @ 08:36:53 #57
32577 FlyDude
Up and away!
pi_8128057
* Schopje

Na een middagje fotosoepen met een foto van de stig, is dit het resultaat:

Alleen: nu weet ik dus nog niet wie het is!

ps. Wel allemaal naar "The Best of Top Gear" gekeken gisteren?

I am a driving God!
  maandag 27 januari 2003 @ 12:14:52 #58
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_8130489
jazekers heb ik daar naar gekeken, ik verwacht trouwens wel volgende week nog een aflevering want ik miste een hele hoop dingen nog in deze best of, en t leek ook wel alsof dat alleen de 1e helft van t seizoen in deze best of aflevering zat. Iig was t weer briljant om de noble 'darth vader' m12 aan t werk te zien en de jc's amg door the stig over t circuit te zien gaan
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_8136994
TopGear is fantastisch: alle Nederlandse autoprogramma's zijn werkelijk totaal, 100%, compleet, KUT. Zo verdomde slecht als alles is, getver!
Alleen De Heilige Koe had nog wel wat: vervlogen tijden.

TopGear is echt geweldig: de auto's die ze testen alleen al: en ook echt gemaakt door echte, gepasioneerde autoliefhebbers. Die knar van de presentator wanneer hij in de Zonda rijd. Hij is gewoon net zo'n autogestoorde als wij hier, en dat merk je in alles: daarom is het een topshow!

Unleash the Stig! Het is niet Damon Hill denk ik hoor... Een vrouw? Mwa, zou wel een stunt wezen maar ik denk het niet... Waarom zou het een "speciaal" iemand moeten wezen als bijv. Damon Hill?

Die samenvatting was ruig overigens

pi_8139988
quote:
Op maandag 27 januari 2003 12:14 schreef jozef444 het volgende:
jazekers heb ik daar naar gekeken, ik verwacht trouwens wel volgende week nog een aflevering want ik miste een hele hoop dingen nog in deze best of, en t leek ook wel alsof dat alleen de 1e helft van t seizoen in deze best of aflevering zat. Iig was t weer briljant om de noble 'darth vader' m12 aan t werk te zien en de jc's amg door the stig over t circuit te zien gaan
Dat was echt grappig .
Wel euh, Jeremy, we borrowed your car en let the stig...
En die ogen.. tering...
En vooral dat propagandische geweldige filmpje er voor van, mijn auto kan dit dit en dat, en is mooi en blablabla..

Geweldig .

pi_8146282
Stelling : de SL 55 AMG Review door Jeremy (en de Stig ) is de beste die ik ooit gezien heb...

Waarom : Jeremy laat de "Messerschmidt" V8 op toeren komen en dan:.......ooeefffffff

Dit is klasse televisie die ze in Nederland niet zo snel maken..

[ondervoorbehoudvanbbc]
niet duidelijk bekend of er nog 2 komen
[/ondervoorbehoudvanbbc]

Deze V8 komt definitief in mijn rijtje "best klinkende" motoren:

-Mercedes V8 (SL55 AMG, E55 AMG)
-BRM V(H) 16 F-1 uit de sixties
-Ferrari V12 (F-1 312T2 1995)
-Chevy 5.7 liter V8's (zijn er zat van die allemaal zijn )
-BMW 6 pitters (Z4 , 6-in-lijn)

[Dit bericht is gewijzigd door KGBBeria op 28-01-2003 16:59]

Volvo S60R : Prestanda på begäran
pi_8146722
Bij mij staan de Ford GT40 (Die brul! Formidabel)
En de Ferrari 360 modena (1 keer in het echt gehoord, en ik vergeet het noooooit ) ergens in de top.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:44:29 #63
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_8150182
quote:
Op maandag 27 januari 2003 20:23 schreef blieblie het volgende:

[..]

Dat was echt grappig .
Wel euh, Jeremy, we borrowed your car en let the stig...
En die ogen.. tering...
En vooral dat propagandische geweldige filmpje er voor van, mijn auto kan dit dit en dat, en is mooi en blablabla..

Geweldig .

Mja, maar volgens mij was de auto waar de Stig in reed toch een andere kleur dan de Benz van Jeremy.. dus nep Hadden ze iets beter moeten aanpakken .. hehe
Maar ik kan me ook vergissen, zapte net te laat het programma in.
http://marcof.net
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:46:22 #64
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_8150214
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 01:05 schreef blieblie het volgende:
En de Ferrari 360 modena (1 keer in het echt gehoord, en ik vergeet het noooooit ) ergens in de top.
Wat die GT40 aangaat maar die ferrari 360?? Nog nooit zo een naaimachien gehoord.. beh opgevoerde Fiats zijn het, die ferraris..
http://marcof.net
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:55:43 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8150346
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:46 schreef KidPaddle het volgende:

[..]

Wat die GT40 aangaat maar die ferrari 360?? Nog nooit zo een naaimachien gehoord.. beh opgevoerde Fiats zijn het, die ferraris..

Ferrari heeft het mooiste geluid ooit!!!!
En nee geen opgevoerde fiats. Ferrari heeft lang alleen auto,s gemaakt. Alleen toen het geld op was heeft fiat zoch voor dacht 49% ingekocht. En dat is vrij slim. Want Fiat maakt gebruik van de techniek die ontwikkeld word door ferrari. Dus het is eerder andersom. Kijk maar eens naar de Fiat dino.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 28 januari 2003 @ 11:57:19 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8150365
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 01:05 schreef blieblie het volgende:
Als je wil kan ik het wel het verhaal neer zetten over het mee rijden in een ferrari 360 modena. Dan kan de je zelf indenken hoe dat is
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 12:02:17 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8150454
En wat de TVR betreft.
Dat was echt mega!!!

Ag nu heeft TVR kunnen zien wat je maximaal kan doen met die auto Wij hebben hem even door getest voor ze

het mooiste vond ik met die lotus.
Staan ze die bak een beetje af te kraken. Dat je er niet leuk mee kon rijden. Alleen was iemand van lotus er niet mee eens. Dus die stapte in. En ging het tegen deel bewijzen. Dat je er wel degelijk mee dwars door de bochten kan!!! TERING wat kon die gast rijden!! Een snelle ronde. Sneller dan die van The Stig. En betreft het leuk rijden. Niet meer normaal. Wat nou. deze auto kan niet uitbreken Ze werden er gewoon misselijk van!!! Niet meer normaal

pi_8152051
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 12:02 schreef ook_gek het volgende:
En wat de TVR betreft.
Dat was echt mega!!!

Ag nu heeft TVR kunnen zien wat je maximaal kan doen met die auto Wij hebben hem even door getest voor ze

het mooiste vond ik met die lotus.
Staan ze die bak een beetje af te kraken. Dat je er niet leuk mee kon rijden. Alleen was iemand van lotus er niet mee eens. Dus die stapte in. En ging het tegen deel bewijzen. Dat je er wel degelijk mee dwars door de bochten kan!!! TERING wat kon die gast rijden!! Een snelle ronde. Sneller dan die van The Stig. En betreft het leuk rijden. Niet meer normaal. Wat nou. deze auto kan niet uitbreken Ze werden er gewoon misselijk van!!! Niet meer normaal

Die hebk nie gezien ..
Ik heb een massa 360 modena's op zandvoort gezien, en mwah, mwah, niet echt gaaf ofzo.

Maar als je zo een ding in het wild volle toeren hoort trekken? Aaaaaaah... kippevel .

pi_8152080
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:44 schreef KidPaddle het volgende:

[..]

Mja, maar volgens mij was de auto waar de Stig in reed toch een andere kleur dan de Benz van Jeremy.. dus nep Hadden ze iets beter moeten aanpakken .. hehe

Was zelfde kleur, andere weersomstandigheden, daardoor leek die "iets" blauwer dan in het zonnige weer.

(Dus bij Jeremy blauw-groen, vooral hangende tegen het groen, en bij The Stig, precies andersom.)

dinsdag 28 januari 2003 @ 13:50:18 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8152121
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:46 schreef blieblie het volgende:

[..]

Die hebk nie gezien ..
Ik heb een massa 360 modena's op zandvoort gezien, en mwah, mwah, niet echt gaaf ofzo.

Maar als je zo een ding in het wild volle toeren hoort trekken? Aaaaaaah... kippevel .

Moet je voor stellen hoe het is als je mee rijd. ik wil dat verhaal wel neer kwakken hier. Maar 360 Modena is het mooiste geluid wat er is
pi_8152152
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 13:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Moet je voor stellen hoe het is als je mee rijd. ik wil dat verhaal wel neer kwakken hier. Maar 360 Modena is het mooiste geluid wat er is

* van nature niet fan van Ferrari, maar das toch wel een mooie auto
pi_8152620
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 00:38 schreef KGBBeria het volgende:
ik zou jullie aanraden de andere 2 "best of" afleveringen niet te missen....Lotus en Lada zal vertegenwoordigd zijn en vele anderen!
Enig idee wanneer die op die planning staan?

(Overigens had Stapel op auto's ook best grappige elementen soms... Beter dan de 'reclamespots' bij de commerciëlen.)

dinsdag 28 januari 2003 @ 14:21:15 #73
17061 mvt
blame Canada
pi_8152692
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 11:44 schreef KidPaddle het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als Jeremy prive een auto rijdt met een duits nummerbord met AMG 55 ofzo erop
We were to understand there would be pie and punch?
pi_8152732
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 14:21 schreef mvt het volgende:

[..]

Het zou raar zijn als Jeremy prive een auto rijdt met een duits nummerbord met AMG 55 ofzo erop

Jah wheuheu, als jij een auto rijdt van 2 ton euro, ga je em toch ook niet showen met het nummerbord op tv?
Weten alle autodieven waar ze em kunnen vinden.

En voor wit, achter geel is gewoon brits.
(Bij the stig hadden ze niet die amg 55 nummerbord dervoor overigens)

dinsdag 28 januari 2003 @ 14:24:02 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8152746
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 14:21 schreef mvt het volgende:

[..]

Als je gekeken had. Had je gehoord dat ze even z,n nummer bord verranderd hadden

Een aantal jaar geleden reden ze met een Mclaren F1
Dat is de beste uitzending ooit!!!!!!

Van de afgelopen uitzendingen vond ik de uitzending met de Pagani Zonda onwijs gaaf. Zeker toen ze gingen laten zien hoe snel een Pagani Zonda was tegen over een lambo Lambo werd helemaal zoek gereden!!!!! Meesterlijk!! En dan te bedenken dat er in die Pagani Zonda een Mercedes AMG motor ligt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')