abonnement Unibet Coolblue
pi_178248259
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 00:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

je moet ook nog kunnen en Terpstra ging vieshard achter Nibs aan op een punt waar de andere favorieten vooral bang waren zichzelf op te blazen voor de Kwaremont en de Pater. En ga maar eens solo aan Terpstra aan, dan rijdt je jezelf ook kapot. Slimme timing omdat er bijna geen knechten meer waren.
Zeker. Alleen wie kwamen er af? Moscon en Roelandts? Iets meer paniek was op zijn plaats geweest. Het gaat me er meer om dat je acties van met name Gilbert en Terpstra in de kiem moet smoren, anders is de kans groot dat je jezelf in de vingers snijdt. We weten nu nog altijd niet wat de kwaliteiten van Stybar in dat solowerk zijn. Vermoedelijk een pak minder.
  maandag 2 april 2018 @ 08:30:44 #277
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_178250607
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 23:53 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Oke kan ik wel inkomen ja, maar tot de Kruisberg was het op zich al wel boeiend vond ik. En Terpstra was gewoon erg sterk, onderschat dat niet.
Terpstra kan goed alleen rijden maar zo sterk had ik niet verwacht. Nibali eraf rijden en op en over die kopgroep. Beetje zoals Tiesj in Strade.
pi_178250676
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 08:30 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Terpstra kan goed alleen rijden maar zo sterk had ik niet verwacht. Nibali eraf rijden en op en over die kopgroep. Beetje zoals Tiesj in Strade.
Het sterkste vond ik nog dat tussenstuk dat alles weg had van een chasse patatte. Wind tegen in je eentje tegen twee groepjes de verschillen constant houden.
pi_178250908
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Die Anna is best wel saai eigenlijk :@
Oersaai. Ook nog Biblebelt hè?
  maandag 2 april 2018 @ 12:19:57 #280
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_178253916
Ik zie nu pas op mijn foto's dat Rowe bij het opdraaien van de Mariaborrestraat uit de wedstrijd stapte (hij zat toen direct achter het groepje met favorieten.

Het fotoverslag van mijn kant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoerd102 op 02-04-2018 12:25:52 ]
Net efkes anges
  maandag 2 april 2018 @ 12:25:46 #281
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_178254051
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand nog op welk punt men vertelde dat Rowe gediskwalificeerd was?
Ik zie nu pas op mijn foto's dat hij bij het opdraaien van de Mariaborrestraat uit de wedstrijd stapte (hij zat toen direct achter het groepje met favorieten.

Het fotoverslag van mijn kant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertelden ze er 15 minuten voor ongeveer. Renaat dacht idd dat hij daar vrijwillig afstapte.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_178254785
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:19 schreef Sjoerd102 het volgende:

Ik zie nu pas op mijn foto's dat Rowe bij het opdraaien van de Mariaborrestraat uit de wedstrijd stapte (hij zat toen direct achter het groepje met favorieten.

Het fotoverslag van mijn kant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ ^O^
  maandag 2 april 2018 @ 13:15:30 #283
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_178254913
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 23:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Meh, denk de onverwacht tegenstribbelende Meds weg en je houdt een oersaaie ontknoping over. Quick Step wordt vaak terecht geroemd voor het afdwingen van koerssituaties, maar ze worden deze week ook wel voor een eind geholpen. Bora rookt laatste luitenant Oss al op met nog vier relatief frisse Steps in de wachtkamer. Stybar krijgt geen ruimte, de mijns inziens veel gevaarlijkere Terpstra krijgt met of zonder Nibali de eerste secondes bijna cadeau.
Ik vond BMC (of beter gezegd Van Avermaet) nog dommer rijden dan Bora. Eerst laat Van Avermaet Roelandts succesvol gedurende kilometers het gat stabiel houden op een seconde of 15/20, perfect om met die achterstand aan de oude Kwaremont te beginnen. Dan gaat Krek echter samen met wat Quicksteppers ostentatief de weg afzetten op het smal baantje naar de Kwaremont, om freewheelend het gat op te drijven naar 45 seconden en al het werk van Roelandts ongedaan te maken. Daar wordt het beslist en krijgt Terpstra een halve minuut en de koers met een strik eromheen.

En daarna, toen de kopmannen in de achtergrond een beetje begonnen rond te draaien, nam iedereen elke keer terug plaats in het rijtje vóór de Quicksteps (zodat de aflossing bleef draaien), maar Van Avermaet ging er altijd achter hangen waardoor Stybar en Gilbert terug konden inschuiven en veel efficiënter konden storen. Toen was 't vermoedelijk te laat om Terpstra nog terug te halen, maar hierdoor kon op zijn minst Pedersen weg blijven.

Je zou verwachten dat een sleper achteraan gaat hangen, helemaal niets gaat doen en spaart, spaart, spaart. Van Avermaet niet, die verspilde energie aan het in de weg gaan rijden. Bizar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 2 april 2018 @ 13:29:32 #284
56724 Wombcat
rent wiel
pi_178255197
Ja, Van Avermaet reed idd nogal raar.
in a crowd you lose humanity
pi_178276238
quote:
Niki Terpstra mocht zich zondag als winnaar van de Ronde van Vlaanderen kronen. Landgenoten van de wielrenner probeerden echter roet in het eten te gooien. Nederlandse dierenactivisten wilden namelijk de wielerwedstrijd stilleggen. De politie kon dat net op tijd verhinderen, meldt VRT NWS.

Activisten van de Nederlandse stichting ‘Konijn in Nood’ wilden de Ronde van Vlaanderen zondag kort voor de aankomst in Oudenaarde saboteren. Op een brug over de Schelde hadden de actievoerders kettingen aan beide relingen vastgemaakt, die zij met elkaar wilden verbinden. Het was bovendien de bedoeling dat enkele van hen in het midden van de brug werden vastgeketend.

Zover kwam het echter niet. Amper een kwartier voordat de wedstrijdleider -en uiteindelijke winnaar- Niki Terpstra de plek moest passeren brachten supporters de politie op de hoogte. Agenten wisten de plannen de verijdelen en sloegen negen activisten in de boeien.

De actie was gericht tegen Lidl, hoofdsponsor van Flanders Classics. Volgens ‘Konijn in Nood’ liggen bij de warenhuisketen al jaren konijnen in de schappen die op erbarmelijke omstandigheden worden gekweekt.
  Moderator dinsdag 3 april 2018 @ 13:20:50 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_178276310
Hoewel ik helemaal vóór afschaffing van konijnenleed ben, ben ik blij dat er geen sporters de dupe zijn geworden van deze “actie”. Zal je gebeuren...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 3 april 2018 @ 13:28:47 #287
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178276500
Wat een kutactie.
  Forum Admin / PR dinsdag 3 april 2018 @ 13:32:04 #288
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_178276573
Jammer, ik had weleens live willen zien hoe dat opgelost zou worden
pi_178277251
Niki zou gewoon a la Van Gorkom op die ketting zijn geklapt, de schade inspecteren, ze even alle 9 in de bek tuffen en weer door richting eindstreep.
pi_178277670
Gewoon zoals Hinault een paar tikken uitdelen.
pi_178369667
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')