Klinkt alsof TS diabeet is zonder dat hij het weet en dan is zoveel alcohol levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Het lichaam geeft aan dat er iets aan de hand is. En als jijzelf merkt dat het na het zuipen komt, dan geeft dat toch wel te denken..
vaak dorst en veel plassen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Klinkt alsof TS diabeet is zonder dat hij het weet en dan is zoveel alcohol levensgevaarlijk.
Ja daar kom ik dus ook al op uit via internet. Maar lijkt me toch sterk. Ik ben geen dagelijkse drinker of zo. Er zijn zo veel mensen die het qua drankgebruik echt veel bonter maken dan ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:11 schreef madam-april het volgende:
Ik zou even een afspraak met je huisarts maken. Het klinkt als een symptoom van alcoholische neuropathie.
Dat heb ik... horen daar tintelingen bij?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kan ook jicht zijn. Speelt ook op als je bepaalde alcoholische dranken nuttigt.
Het ene lichaam is het andere niet hè.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:35 schreef Aansteker707 het volgende:
[..]
Ja daar kom ik dus ook al op uit via internet. Maar lijkt me toch sterk. Ik ben geen dagelijkse drinker of zo. Er zijn zo veel mensen die het qua drankgebruik echt veel bonter maken dan ik.
Maar goed, eens naar de dokter ermee gaan ben ik ook wel van plan ja.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:55 schreef madam-april het volgende:
Het ene lichaam is het andere niet hè.
Klinkt als een plausibele verklaring idd. Mogelijk kan het ook te maken hebben met vitamine B-tekort kort na drankgebruik. Maar ja, geen idee. Voorlopig ga ik maar eens even een poosje niks drinken heb ik besloten. Effe een tijdje rust voor m'n lichaam.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:28 schreef Multatilu het volgende:
Kan ook gewoon te maken hebben met het feit dat voor de verwerking van al die drank, je lever, maag en darmen meer bloed/zuurstof vragen waardoor de circulatie niet meer lekker loopt. Dat merk je als eerste met tintelingen in je vingers. Niets vreemds aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |