abonnement Unibet Coolblue
pi_178214595
Ik ga met 3 vriendinnen in begin juni op vakantie naar Lloret. Wij vragen ons eigenlijk af wat voor leuke dingen er te doen zijn. En of we nog mensen tegen gaan komen? Meningen zijn ook welkom.
pi_178214650
Stuur het adres eens door, dan kom ik begin juni eens langs,voor een traditionele Loret ervaring. :9~
pi_178215114
Mensen zal je genoeg tegen komen. Het enigste wat je te zoeken hebt in Lloret is elke dag lam zuipen in 1 van de vele kroegen.
pi_178215278
Overdag op het strand liggen en 's avonds je klem zuipen. Dan ga je mee naar de kamer van een sjonnie waar je de volgende dag spijt van gaat krijgen. Dan herhaal je het weer.
Moeten zij weten
pi_178242051
Als vrouw? Je klem zuipen en daarna uit elkaar getrokken worden op een of andere camping of in de kamer van een of ander pauperhotel.
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 12:24:57 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178254035
Ik heb het een beetje gehad met al die stoere mannen grappen de laatste dagen }:| Als je wil baggeren ga je maar naar onzin :{w

OT: zelf nooit in Lloret geweest maar reken maar dat je er genoeg aanspraak hebt ;) Het is een populaire bestemming voor jongeren uit heel Europa dus je komt ongetwijfeld mensen tegen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178254492
Het klinkt wat plat allemaal, maar dat is Lloret ook wel. Veel meer dan zuipen en seks is het echt niet. Als je echt dingen wilt gaan bekijken die de moeite waard zijn en zo, dan vraag ik me af waarom je Lloret boekt.
pi_178254568
Ik weet niet of Lloret nog steeds zo populair is, maar in 1999 kwam ik zoveel bekenden tegen uit mijn Nederlandse omgeving.

Van oud-klasgenoten, voetbalsupporters uit mijn vak tot iedere lamme persoon met wie je snachts een praatje maakte.

Maar idd. Lloret meer als zuipen en slapen is het niet (uiteraard ligt dagje Barcelona met de trein voor de hand en kan je ook een keer Lloret verlaten voor de natuur).
Hell To The Liars
pi_178258318
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 12:24 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met al die stoere mannen grappen de laatste dagen }:| Als je wil baggeren ga je maar naar onzin :{w

OT: zelf nooit in Lloret geweest maar reken maar dat je er genoeg aanspraak hebt ;) Het is een populaire bestemming voor jongeren uit heel Europa dus je komt ongetwijfeld mensen tegen.
Nou ja, ik ben een vrouw en vroeger (lang geleden) ook in Lloret voor mijn eerste vakanties geweest. En tja, ze hebben wel gelijk, dat is wat het is. Maar toen vond ik dat ook gewoon leuk.
Maar we zijn inderdaad nog wel een keer met de trein een dagje naar Barcelona geweest.
pi_178258397
Grappig, zit even te googlen en zie dat ze zelfs nog dezelfde discotheken hebben als 30 jaar geleden, Tropics, Moef Gaga, Revolution, Bumpers, The Londoner, Chapeau, Hollywood.
Die doen het beter dan tenten hier dan die elke paar jaar failliet gaan.
pi_178258561
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, zit even te googlen en zie dat ze zelfs nog dezelfde discotheken hebben als 30 jaar geleden, Tropics, Moef Gaga, Revolution, Bumpers, The Londoner, Chapeau, Hollywood.
Die doen het beter dan tenten hier dan die elke paar jaar failliet gaan.
Zo dat zijn klassieke namen hoor _O- dat het nog bestaat joh
pi_178258645
Heb het er toen toch wel fantastisch gehad. De hele nacht stappen en dan langs die droge rivier was er zo'n tentje met superlekkere spiezen, heel lekker gekruid. En dan kwam je na het stappen terug in het hotel en daar zaten oudere mensen (vast een stuk jonger dan ik nu ben) net aan het ontbijt. Je ging dan naar bed en de hele dag slapen. Soms was er nog tijd om even naar het strand te gaan en daar verder slapen. En 's avonds eerst indrinken/feesten bij anderen op de hotelkamers, badkuipen vol blikjes bier flessen bacardi en dan 'snachts weer op stap.
Was je op vakantie geweest en dan moest je daar twee weken van bijkomen.
pi_178259046
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, zit even te googlen en zie dat ze zelfs nog dezelfde discotheken hebben als 30 jaar geleden, Tropics, Moef Gaga, Revolution, Bumpers, The Londoner, Chapeau, Hollywood.
Die doen het beter dan tenten hier dan die elke paar jaar failliet gaan.
Waarschijnlijk zullen de Darkraver en Dj Paul er na 20 jaar ook nog steeds achter de tafels staan :P
Hell To The Liars
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 17:11:46 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178260079
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben een vrouw en vroeger (lang geleden) ook in Lloret voor mijn eerste vakanties geweest. En tja, ze hebben wel gelijk, dat is wat het is. Maar toen vond ik dat ook gewoon leuk.
Maar we zijn inderdaad nog wel een keer met de trein een dagje naar Barcelona geweest.
Ik weet ook dat Lloret zo is maar het mag wel minder plat. Ik neem aan dat TS dit ook wel weet ;)

Als je inderdaad voor een stapvakantie gaat en jong bent snel ik wel dat je hierheen gaat.

Als je voor een cultuur vakantie gaat kun je beter naar een stad als Valencia gaan. Genoeg te zien en je kunt er ook loop stappen.

TS hoe oud ben je? Dan kunnen we misschien wat gerichter advies geven :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178260235
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 15:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb het er toen toch wel fantastisch gehad. De hele nacht stappen en dan langs die droge rivier was er zo'n tentje met superlekkere spiezen, heel lekker gekruid. En dan kwam je na het stappen terug in het hotel en daar zaten oudere mensen (vast een stuk jonger dan ik nu ben) net aan het ontbijt. Je ging dan naar bed en de hele dag slapen. Soms was er nog tijd om even naar het strand te gaan en daar verder slapen. En 's avonds eerst indrinken/feesten bij anderen op de hotelkamers, badkuipen vol blikjes bier flessen bacardi en dan 'snachts weer op stap.
Was je op vakantie geweest en dan moest je daar twee weken van bijkomen.
Ja. Ben weleens vanuit daar in Barcelona geweest en in een pretpark, maar zat toen vooral te denken van "was ik maar gewoon ff in het hotel gebleven", beroerd zijnde van de vorige dagen zuipen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat het leuk is als je daar niet komt om te zuipen, neuken en te stappen.

Er is 'n strand, maar als het je om het strand gaat, zijn er natuurlijk leukere plekken te bedenken.
pi_178262342
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 17:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet ook dat Lloret zo is maar het mag wel minder plat. Ik neem aan dat TS dit ook wel weet ;)

Als je inderdaad voor een stapvakantie gaat en jong bent snel ik wel dat je hierheen gaat.

Als je voor een cultuur vakantie gaat kun je beter naar een stad als Valencia gaan. Genoeg te zien en je kunt er ook loop stappen.

TS hoe oud ben je? Dan kunnen we misschien wat gerichter advies geven :)
Wij zijn met 3 meiden van 17 en een van 18 kun je daar iets mee.
pi_178267752
_O-
pi_178267802
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef Bekijkend het volgende:

[..]

Wij zijn met 3 meiden van 17 en een van 18 kun je daar iets mee.
Daar kan de gemiddelde mannelijke Lloret-bezoeker wel wat mee. :Y
  maandag 2 april 2018 @ 22:53:25 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178267820
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef Bekijkend het volgende:

[..]

Wij zijn met 3 meiden van 17 en een van 18 kun je daar iets mee.
Daar kunnen de jongens in Lloret zeker wat mee ;(
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 22:59:51 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178267958
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 19:12 schreef Bekijkend het volgende:

[..]

Wij zijn met 3 meiden van 17 en een van 18 kun je daar iets mee.
Je behoort dan in ieder geval tot de doelgroep ;) maar heb je zin in een zuipvakantie? Als je daar niet van houdt kun je beter ergens anders heen :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 2 april 2018 @ 23:00:43 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178267979
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je behoort dan in ieder geval tot de doelgroep ;) maar heb je zin in een zuipvakantie? Als je daar niet van houdt kun je beter ergens anders heen :D
Lijkt me dat ze heus wel weten wat Lloret inhoudt... Categorie Sunny Beach en Cherso
pi_178268010
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2018 22:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je behoort dan in ieder geval tot de doelgroep ;) maar heb je zin in een zuipvakantie? Als je daar niet van houdt kun je beter ergens anders heen :D
Dat zullen ze vooraf toch wel hebben gekeken? Neem aan dat ze niet hadden verwacht daar op oude Inca-ruïnes te stuiten.
  Moderator maandag 2 april 2018 @ 23:04:22 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178268059
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 23:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zullen ze vooraf toch wel hebben gekeken? Neem aan dat ze niet hadden verwacht daar op oude Inca-ruïnes te stuiten.
Dat denk ik ook wel maar vraag het toch even voor de zekerheid. Vooral omdat ze vraagt of er ook dingen te doen zijn ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178268816
Ik weet niet of het allemaal serieus te nemen is hoor. Speciaal voor deze vraag een gebruikersnaam aangemaakt...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')