abonnement Unibet Coolblue
pi_178210806
Hallo beste Fokkers,

Ik weet niet of jullie dit weten, maar is het mogelijk om in Excel getallen te laten oplichten wanneer deze boven in de formulebalk worden ingetikt?

Dus bijvoorbeeld, ik heb 400 kolommen met het getal 43 erin. Als ik deze handmatig zou moeten selecteren ben ik wel ff bezig. Maar als ik dan boven in de balk 43 intyp, lichten deze op en worden ze automatisch geselecteerd. Zou dit mogelijk zijn?

Alvast bedankt.
pi_178210929
Ik denk dat je op zoekt bent naar “voorwaardelijke opmaak”.

Op YouTube of via Google zou je meer dan voldoende uitleg moeten kunnen vinden, ik heb de volgende video in nog geen 3 sec doorgenomen en dit legt het denk ik ook uit
pi_178210952
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 12:25 schreef opgebaarde het volgende:
Ik denk dat je op zoekt bent naar “voorwaardelijke opmaak”. Ik wil niet tr lui
dit :)

Waarde zetten in een leeg veld (bv A1)
alle velden selecteren welke moeten oplichten, conditional formatting -> new rule
'Format cells that contain'
cell value 'equal to' =$A$1
pi_178211023
Met die voorwaardelijke opmaak, kan je zelf bepalen wat een kleur moet krijgen. Dus is het de cel met waarde 43 of moet altijd de cel in kolom B een kleur krijgen als ergens in de hele (of gedeelte) van de rij waarde 43 voorkomt.

Kan je leuk mee puzzelen
pi_178366128
Sorry voor de late reactie, maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Ik ga zometeen even kijken of het datgene is wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')