abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:26:29 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178213854
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Kan op meerdere manieren gelezen worden...

Dat het niet meespeelt, maar dat het juist daarom draait. De WP is een uitstekende krant. Een kwaliteitsstandaard in de VS op het gebied van politieke journalistiek en zeer kritisch naar trump
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:32:20 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178213946
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat het niet meespeelt, maar dat het juist daarom draait. De WP is een uitstekende krant. Een kwaliteitsstandaard in de VS op het gebied van politieke journalistiek en zeer kritisch naar trump
Ah ja, kan goed zo zijn. Dit artikeltje geeft nog een andere reden: dat zou zijn dat dankzij Amazon retailers en real estate bedrijven geld verliezen:

quote:
[...]
Behind the president's thinking: Trump's wealthy friends tell him Amazon is destroying their businesses. His real estate buddies tell him — and he agrees — that Amazon is killing shopping malls and brick-and-mortar retailers.

Trump tells people Amazon has gotten a free ride from taxpayers and cushy treatment from the U.S. Postal Service.
“The whole post office thing, that's very much a perception he has,” another source said. “It's been explained to him in multiple meetings that his perception is inaccurate and that the post office actually makes a ton of money from Amazon."
Axios' Ina Fried notes: The post office actually added delivery on Sunday in some cities because Amazon made it worthwhile.
Trump also pays close attention to the Amazon founder's ownership of The Washington Post, which the president views as Bezos’ political weapon.

[...]
Maar om deze reden had hij bv. ook achter Walmart aan kunnen gaan, wat hij niet doet.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 15:33:18 #103
45206 Pietverdriet
pi_178213961
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ah ja, kan goed zo zijn. Dit artikeltje geeft nog een andere reden: dat zou zijn dat dankzij Amazon retailers en real estate bedrijven geld verliezen:

[..]

Maar om deze reden had hij bv. ook achter Walmart aan kunnen gaan, wat hij niet doet.
Goed punt. Eigen business eerst
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 15:36:13 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_178214010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ook wel zal meespelen is dat Bezos eigenaar is van The Washington Post en die liggen niet aan de leiband van Trump.
Ujteraard. Dat zeker. Trump kan er met zijn pet niet bij dat er publicaties zijn die niet loyaal zijn aan de eigenaar. Dus bekritiseert zo'n blad Trump, dan moet die kritiek wel vanaf de top komen. Vanaf Bezos dus. Dat kan niet anders in Trumpworld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178214035
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:18 schreef Monolith het volgende:
Ik zie nergens staan dat het om wachtwoorden zou gaan.
quote:
"We want to get on their social media, with passwords," Mr. Kelly told members of the House Homeland Security Committee.
;)
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 15:40:16 #106
3928 Ulx
pi_178214074
quote:
Be clear: We will NEVER accept any settlement, regardless of the amount of money, that does not include Mr. Cohen and Mr. Trump coming 100% (meaning 100%) clean with the American people. People that say this is about money haven’t been paying attention.
Aldus Avenatti.

https://mobile.twitter.co(...)s/980062751719436289

Ik ben benieuwd. Het is een leuke eis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_178214093
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:37 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

[..]

;)
Ah, ik zag het in het NYT stuk zo snel niet staan.
Het is in mijn ogen vooral een zoveelste barrière tegen migratie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 16:38:39 #108
3928 Ulx
pi_178215117

From Mueller to Stormy to ‘emoluments,’ Trump’s business is under siege

Een aardig stuk in the FAKE NEWS FAILING AMAZON WAPO van vandaag.
pi_178215277
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, ik zag het in het NYT stuk zo snel niet staan.
Het is in mijn ogen vooral een zoveelste barrière tegen migratie.
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor het toerisme, deze maatregel. Het toerisme is al sinds 2015 aan het dalen, mede door de sterke dollar, maar de Trump Slump begint toch echt z'n rotte vruchten af te werpen.
pi_178215440
Sowieso was de Amerikaanse douane altijd al geen pretje :{ Ik heb me nog nooit zo crimineel gevoeld als daar, man man man.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_178215702
Laura Ingraham heeft een weekje vrij gekregen van Fox. Het is ijdele hoop, maar het zou toch mooi zijn als de Hannity's van deze wereld dit als een waarschuwing zien.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:08:21 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_178215738
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso was de Amerikaanse douane altijd al geen pretje :{ Ik heb me nog nooit zo crimineel gevoeld als daar, man man man.
Inderdaad, wat een achterlijke overtrokken toestanden daar altijd :'). Doe es chill man, denk ik telkens.

Echt jammer, want ik wou nog wel een roadtrip daar doen (van Yellowstone naar de Grand Canyon), maar ik wacht wel tot de politiek daar wat minder achterlijk is (lees: als Trump opgedonderd is).
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 17:22:03 #113
3928 Ulx
pi_178215982
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Laura Ingraham heeft een weekje vrij gekregen van Fox. Het is ijdele hoop, maar het zou toch mooi zijn als de Hannity's van deze wereld dit als een waarschuwing zien.
Als Hannity ruzie gaat schoppen waardoor adverteerders niet meer bij hem willen adverteren is hij ook zo op vakantie.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:27:21 #114
45206 Pietverdriet
pi_178216053
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Kom eens aan op Schiphol uit zuid amerika en eet voor je door de douane gaat een smurfenijsje.
pi_178216066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ook wel zal meespelen is dat Bezos eigenaar is van The Washington Post en die liggen niet aan de leiband van Trump.
Eens, kan ik me voorstellen, maar toch lijkt de haat wel persoonlijker te zitten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:31:37 #116
45206 Pietverdriet
pi_178216116
YouTube @YouTube

Jeff Bezos

@JeffBezos
Finally trashed by @realDonaldTrump. Will still reserve him a seat on the Blue Origin rocket. #sendDonaldtospace
1:30 AM - Dec 8, 2015

10.3K

9,681 people are talking about this
  zaterdag 31 maart 2018 @ 18:16:09 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178216776
@Extra Waskracht
Hier heb je nou zo’n klootzak die ik gisteren bedoelde met Pentagon-cheerleaders, al is het dan een columnist en geen nieuwsjournalist.

https://www.washingtonpos(...)-to-give-it-to-iran/

Echt zo’n lul die blind de Pentagon-frames volgt en als het moet de wardrums bespeelt zoals warmongers McCain en Graham in het congres. En zie hier, hij volgt ook precies de motieven die ik gisteren al aanhaalde: olie jatten uit Syrië en Iran dwarszitten.

Bah wat kots ik op die kliek in Washington van Congresleden, denktanks en hersenloze medeplichtige ‘journalisten’ die in de Amerikaanse oorlogszucht voorzien en daarmee andere landen verneuken :r.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178218000
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:16 schreef Szura het volgende:
@Extra Waskracht
Hier heb je nou zo’n klootzak die ik gisteren bedoelde met Pentagon-cheerleaders, al is het dan een columnist en geen nieuwsjournalist.

https://www.washingtonpos(...)-to-give-it-to-iran/

Echt zo’n lul die blind de Pentagon-frames volgt en als het moet de wardrums bespeelt zoals warmongers McCain en Graham in het congres. En zie hier, hij volgt ook precies de motieven die ik gisteren al aanhaalde: olie jatten uit Syrië en Iran dwarszitten.

Bah wat kots ik op die kliek in Washington van Congresleden, denktanks en hersenloze medeplichtige ‘journalisten’ die in de Amerikaanse oorlogszucht voorzien en daarmee andere landen verneuken :r.
Dat is wel erg kort door de bocht. Syrië is een aardig zooitje met vele strijdende partijen. Turkije, Iran, Assad, Rusland, de Koerden, IS en de VS zitten er allemaal.
De vraag is wat een vertrek van de VS op gaat leveren. Turkije zou veel agressiever de positie van de Koerden kunnen gaan mijden, Assad en de Russen zouden hun aanvallen veel rücksichtsloser kunnen uitvoeren, IS zou weer kunnen opkrabbelen al lijkt dat niet heel waarschijnlijk en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:21:36 #119
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178218295
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 18:16 schreef Szura het volgende:
@Extra Waskracht
Hm ja, in de comments eronder is er ook ene elize88 die dit opmerkt:

quote:
The oil belongs to Syria, not the US or Iran. Both US and Iran have an abundant of oil reserves. Neither want Syria's oil. Rogin has been advised by his AIPAC friends to write a column in justifying the US going to war with Russia in Syria. Mind you, only the Saudis and Israelis want America boys and girls to fight and die in Syria.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:24:45 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178218374
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Syrië is een aardig zooitje met vele strijdende partijen. Turkije, Iran, Assad, Rusland, de Koerden, IS en de VS zitten er allemaal.
De vraag is wat een vertrek van de VS op gaat leveren. Turkije zou veel agressiever de positie van de Koerden kunnen gaan mijden, Assad en de Russen zouden hun aanvallen veel rücksichtsloser kunnen uitvoeren, IS zou weer kunnen opkrabbelen al lijkt dat niet heel waarschijnlijk en ga zo maar door.
Als die Koerden nu eindelijk eens wat politiek en strategisch gevoel ontwikkelen en zich niet weer aan dezelfde steen stoten, gaan ze eens aan de onderhandelingstafel zitten. Vertrouwen op de Amerikanen heeft ze al een lap grond bij Kirkuk gekost vorig jaar en dit jaar heel Afrin, ezels. Als puntje bij paaltje komt hebben ze niks aan die Amerikanen, het zijn Rusland, Iran en Turkije die de politieke en strategische lakens uitdelen binnen het Astanaproces en de Amerikanen kijken toe aan de zijlijn. Het enige wat ze nu doen is traineren en frustreren.

Ik heb hier overigens gisteren al het nodige uitgelegd over ISIS, jij bent degene die kort door de bocht gaat. ‘Opkrabbelen van ISIS’ :') , alsof het van de fokking Amerikanen afhangt. :') Die laten die terroristen juist leven in Oost-Syrië om hun verborgen agenda na te streven, ze hebben er duizenden gratis en voor niks vanuit Raqqa naartoe laten rijden. Aan de andere zijde van de Eufraat zijn ze gesloopt door het Syrisch leger en bondgenoten.

Maar kom vooral eens naar het Syriëtopic om mee te praten, daar past dit allemaal beter. De post was met name bedoeld voor EW om een voorbeeld te geven bij wat ik gisteren postte.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178218894
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 15:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Kan op meerdere manieren gelezen worden...

Anyway, ter herinnering:
realDonaldTrump twitterde op woensdag 28-06-2017 om 15:06:14 The #AmazonWashingtonPost, sometimes referred to as the guardian of Amazon not paying internet taxes (which they should) is FAKE NEWS! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 04:36:17 Is Fake News Washington Post being used as a lobbyist weapon against Congress to keep Politicians from looking into Amazon no-tax monopoly? reageer retweet
En deze:

realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 14:45:41 While we are on the subject, it is reported that the U.S. Post Office will lose $1.50 on average for each package it delivers for Amazon. That amounts to Billions of Dollars. The Failing N.Y. Times reports that “the size of the company’s lobbying staff has ballooned,” and that... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 14:52:59 ...does not include the Fake Washington Post, which is used as a “lobbyist” and should so REGISTER. If the P.O. “increased its parcel rates, Amazon’s shipping costs would rise by $2.6 Billion.” This Post Office scam must stop. Amazon must pay real costs (and taxes) now! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 19:51:04 #122
3928 Ulx
pi_178219001
Als de US Post trouwens geld verliest op een brief die Trump stuurt, is dat dan ook de schuld van Trump.
pi_178219015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:51 schreef Ulx het volgende:
Als de US Post trouwens geld verliest op een brief die Trump stuurt, is dat dan ook de schuld van Trump.
Het kost de wereld ook stroom als hij tweet. Misschien moet hij daar maar mee ophouden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_178219047
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:51 schreef Ulx het volgende:
Amazon levert US Post winst op, Trump liegt weer eens. Het is geen onwetendheid, het is hem meermaals uitgelegd dat de USPS winst maakt op hun contracten met Amazon
  zaterdag 31 maart 2018 @ 19:54:48 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_178219062
Ik snap de hele gedachtenkronkel niet die hij maakt. Waar heeft hij het in vredesnaam over als hij claimt dat Amazon misbruik maakt van de pakjesbezorger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')