Dat het niet meespeelt, maar dat het juist daarom draait. De WP is een uitstekende krant. Een kwaliteitsstandaard in de VS op het gebied van politieke journalistiek en zeer kritisch naar trumpquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Kan op meerdere manieren gelezen worden...
Ah ja, kan goed zo zijn. Dit artikeltje geeft nog een andere reden: dat zou zijn dat dankzij Amazon retailers en real estate bedrijven geld verliezen:quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat het niet meespeelt, maar dat het juist daarom draait. De WP is een uitstekende krant. Een kwaliteitsstandaard in de VS op het gebied van politieke journalistiek en zeer kritisch naar trump
Maar om deze reden had hij bv. ook achter Walmart aan kunnen gaan, wat hij niet doet.quote:[...]
Behind the president's thinking: Trump's wealthy friends tell him Amazon is destroying their businesses. His real estate buddies tell him — and he agrees — that Amazon is killing shopping malls and brick-and-mortar retailers.
• Trump tells people Amazon has gotten a free ride from taxpayers and cushy treatment from the U.S. Postal Service.
• “The whole post office thing, that's very much a perception he has,” another source said. “It's been explained to him in multiple meetings that his perception is inaccurate and that the post office actually makes a ton of money from Amazon."
• Axios' Ina Fried notes: The post office actually added delivery on Sunday in some cities because Amazon made it worthwhile.
• Trump also pays close attention to the Amazon founder's ownership of The Washington Post, which the president views as Bezos’ political weapon.
[...]
Goed punt. Eigen business eerstquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah ja, kan goed zo zijn. Dit artikeltje geeft nog een andere reden: dat zou zijn dat dankzij Amazon retailers en real estate bedrijven geld verliezen:
[..]
Maar om deze reden had hij bv. ook achter Walmart aan kunnen gaan, wat hij niet doet.
Ujteraard. Dat zeker. Trump kan er met zijn pet niet bij dat er publicaties zijn die niet loyaal zijn aan de eigenaar. Dus bekritiseert zo'n blad Trump, dan moet die kritiek wel vanaf de top komen. Vanaf Bezos dus. Dat kan niet anders in Trumpworld.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ook wel zal meespelen is dat Bezos eigenaar is van The Washington Post en die liggen niet aan de leiband van Trump.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:18 schreef Monolith het volgende:
Ik zie nergens staan dat het om wachtwoorden zou gaan.
quote:"We want to get on their social media, with passwords," Mr. Kelly told members of the House Homeland Security Committee.
Aldus Avenatti.quote:Be clear: We will NEVER accept any settlement, regardless of the amount of money, that does not include Mr. Cohen and Mr. Trump coming 100% (meaning 100%) clean with the American people. People that say this is about money haven’t been paying attention.
Ah, ik zag het in het NYT stuk zo snel niet staan.quote:
Ongetwijfeld, maar ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor het toerisme, deze maatregel. Het toerisme is al sinds 2015 aan het dalen, mede door de sterke dollar, maar de Trump Slump begint toch echt z'n rotte vruchten af te werpen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, ik zag het in het NYT stuk zo snel niet staan.
Het is in mijn ogen vooral een zoveelste barrière tegen migratie.
Inderdaad, wat een achterlijke overtrokken toestanden daar altijdquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso was de Amerikaanse douane altijd al geen pretjeIk heb me nog nooit zo crimineel gevoeld als daar, man man man.
Als Hannity ruzie gaat schoppen waardoor adverteerders niet meer bij hem willen adverteren is hij ook zo op vakantie.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Laura Ingraham heeft een weekje vrij gekregen van Fox. Het is ijdele hoop, maar het zou toch mooi zijn als de Hannity's van deze wereld dit als een waarschuwing zien.
Kom eens aan op Schiphol uit zuid amerika en eet voor je door de douane gaat een smurfenijsje.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Sowieso was de Amerikaanse douane altijd al geen pretjeIk heb me nog nooit zo crimineel gevoeld als daar, man man man.
Eens, kan ik me voorstellen, maar toch lijkt de haat wel persoonlijker te zitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ook wel zal meespelen is dat Bezos eigenaar is van The Washington Post en die liggen niet aan de leiband van Trump.
Dat is wel erg kort door de bocht. Syrië is een aardig zooitje met vele strijdende partijen. Turkije, Iran, Assad, Rusland, de Koerden, IS en de VS zitten er allemaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:16 schreef Szura het volgende:
@Extra Waskracht
Hier heb je nou zo’n klootzak die ik gisteren bedoelde met Pentagon-cheerleaders, al is het dan een columnist en geen nieuwsjournalist.
https://www.washingtonpos(...)-to-give-it-to-iran/
Echt zo’n lul die blind de Pentagon-frames volgt en als het moet de wardrums bespeelt zoals warmongers McCain en Graham in het congres. En zie hier, hij volgt ook precies de motieven die ik gisteren al aanhaalde: olie jatten uit Syrië en Iran dwarszitten.
Bah wat kots ik op die kliek in Washington van Congresleden, denktanks en hersenloze medeplichtige ‘journalisten’ die in de Amerikaanse oorlogszucht voorzien en daarmee andere landen verneuken.
Hm ja, in de comments eronder is er ook ene elize88 die dit opmerkt:quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:16 schreef Szura het volgende:
@Extra Waskracht
Hier heb je nou zo’n klootzak die ik gisteren bedoelde met Pentagon-cheerleaders, al is het dan een columnist en geen nieuwsjournalist.
quote:The oil belongs to Syria, not the US or Iran. Both US and Iran have an abundant of oil reserves. Neither want Syria's oil. Rogin has been advised by his AIPAC friends to write a column in justifying the US going to war with Russia in Syria. Mind you, only the Saudis and Israelis want America boys and girls to fight and die in Syria.
Als die Koerden nu eindelijk eens wat politiek en strategisch gevoel ontwikkelen en zich niet weer aan dezelfde steen stoten, gaan ze eens aan de onderhandelingstafel zitten. Vertrouwen op de Amerikanen heeft ze al een lap grond bij Kirkuk gekost vorig jaar en dit jaar heel Afrin, ezels. Als puntje bij paaltje komt hebben ze niks aan die Amerikanen, het zijn Rusland, Iran en Turkije die de politieke en strategische lakens uitdelen binnen het Astanaproces en de Amerikanen kijken toe aan de zijlijn. Het enige wat ze nu doen is traineren en frustreren.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Syrië is een aardig zooitje met vele strijdende partijen. Turkije, Iran, Assad, Rusland, de Koerden, IS en de VS zitten er allemaal.
De vraag is wat een vertrek van de VS op gaat leveren. Turkije zou veel agressiever de positie van de Koerden kunnen gaan mijden, Assad en de Russen zouden hun aanvallen veel rücksichtsloser kunnen uitvoeren, IS zou weer kunnen opkrabbelen al lijkt dat niet heel waarschijnlijk en ga zo maar door.
En deze:quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Kan op meerdere manieren gelezen worden...
Anyway, ter herinnering:twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 28-06-2017 om 15:06:14The #AmazonWashingtonPost, sometimes referred to as the guardian of Amazon not paying internet taxes (which they should) is FAKE NEWS! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 25-07-2017 om 04:36:17Is Fake News Washington Post being used as a lobbyist weapon against Congress to keep Politicians from looking into Amazon no-tax monopoly? reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 14:45:41While we are on the subject, it is reported that the U.S. Post Office will lose $1.50 on average for each package it delivers for Amazon. That amounts to Billions of Dollars. The Failing N.Y. Times reports that “the size of the company’s lobbying staff has ballooned,” and that... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 31-03-2018 om 14:52:59...does not include the Fake Washington Post, which is used as a “lobbyist” and should so REGISTER. If the P.O. “increased its parcel rates, Amazon’s shipping costs would rise by $2.6 Billion.” This Post Office scam must stop. Amazon must pay real costs (and taxes) now! reageer retweet
Het kost de wereld ook stroom als hij tweet. Misschien moet hij daar maar mee ophouden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:51 schreef Ulx het volgende:
Als de US Post trouwens geld verliest op een brief die Trump stuurt, is dat dan ook de schuld van Trump.
Amazon levert US Post winst op, Trump liegt weer eens. Het is geen onwetendheid, het is hem meermaals uitgelegd dat de USPS winst maakt op hun contracten met Amazonquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:51 schreef Ulx het volgende:
Als de US Post trouwens geld verliest op een brief die Trump stuurt, is dat dan ook de schuld van Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |