Ik en een paar miljard andere mensen.quote:
Maar is het hotmail of outlook?quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:07 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Ik en een paar miljard andere mensen.
Heb ook gmail-accounts,maar vond en vind hotmail prettiger eigenlijk.
Is hetzelfde tegenwoordig. Maar, gaat gelijk naar Outlook.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Maar is het hotmail of outlook?
Want ik heb wel outlook voor de zakelijke mail. En volgens mij is hotmail de oude, toch?
Zal wel te maken hebben met de nieuwe voorwaarden in Microsoft. Misschien moet je die eerst toestemming gevenquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is hetzelfde tegenwoordig. Maar, gaat gelijk naar Outlook.
Als ik mn mail wil lezen, ga ik nog steeds naar hotmail.com, die m doorzet naar outlook.live.com
Dus het zit m wellicht ergens in die instellingen in Outlook, of in mn account instellingen? Kom er in ieder geval niet uit
Ik!quote:
Dat is toch niet handig. Moet je iedereen een adreswijziging gaan sturen enzo. Heb nog een aantal andere mailadressen, maar mijn eerste mailadres blijft gewoon in stand.quote:
Je kunt het eerst laten doorsturen naar outlook bij de instellingen. Wanneer je dan emails beantwoord verstuur je dat vanaf je outlook.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig. Moet je iedereen een adreswijziging gaan sturen enzo. Heb nog een aantal andere mailadressen, maar mijn eerste mailadres blijft gewoon in stand.
Dat is moeite. Waarom zou ik?quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:39 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je kunt het eerst laten doorsturen naar outlook bij de instellingen. Wanneer je dan emails beantwoord verstuur je dat vanaf je outlook.
Wanneer zij jou terug mailen gaat dat automatisch naar je outlook of je meldt ze gelijk dat dit je nieuwe is en zij daar voortaan naar kunnen mailen.
Wil je echt niet zo'n mooi van uiterlijk, vernieuwd en ook nog veel handiger ding?quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor. Werkt prima. Hoewel ik ook een Gmail heb.
Ik zie op mijn iphone toch het verschil niet.quote:Op donderdag 29 maart 2018 15:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wil je echt niet zo'n mooi van uiterlijk, vernieuwd en ook nog veel handiger ding?
Ik ben altijd voor vernieuwing (als die mooier en handiger is).
Ik vind vernieuwing ook niet erg. Alleen in sommige gevallen heb ik zoiets van waarom vernieuwen als ie het zo ook doet. Maar ik geef toe, net even gauw die beta versie gecheckedquote:Op donderdag 29 maart 2018 15:46 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wil je echt niet zo'n mooi van uiterlijk, vernieuwd en ook nog veel handiger ding?
Ik ben altijd voor vernieuwing (als die mooier en handiger is).
Oh ja helemaal mee eens. Dat is tegenwoordig toch Skype ? Bloed irritantquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:12 schreef Aalscholver het volgende:
Mag ik hier dan gelijk even klagen over die een of andere chat rechtsboven je altijd automatisch op 'online' zet? Bloed irritant.
Zou best kunnen. Maar wil dat gewoon gekoppeld houden. Anders moet ik volgens mij een nieuw account daarvoor aanmaken en dat wil ik niet. Hoe dan ook, bloed irritantquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh ja helemaal mee eens. Dat is tegenwoordig toch Skype ? Bloed irritant
Editquote:Op donderdag 29 maart 2018 16:15 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar wil dat gewoon gekoppeld houden. Anders moet ik volgens mij een nieuw account daarvoor aanmaken en dat wil ik niet. Hoe dan ook, bloed irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |