abonnement Unibet Coolblue
pi_178165751
quote:
Kroongetuige Nabil B. moet voor de rechter verklaren over liquidaties in onderwereld
De nieuwe kroongetuige in de onderzoeken naar liquidaties in de Utrechtse en Amsterdamse onderwereld wordt binnenkort in de rechtbank verhoord. Dat bleek maandagochtend tijdens een pro-formazitting in de beveiligde rechtbank op Schiphol.

Op 12 januari 2017 werd in een portiek van een flat aan de Faustdreef Hakim Chengachi doodgeschoten. Voor justitie werd al snel duidelijk dat niet hij het doelwit was, maar zijn flatgenoot Khalid H. Voor de poging om H. te doden staan Jerrel Z. en Marciano D. terecht.

Kroongetuige Nabil B. heeft verklaringen afgelegd over zijn betrokkenheid bij de moord op Chengachi en de poging H. te liquideren. De rechtbank wil dat B. ook in de rechtbank aan de tand wordt gevoeld over deze verklaringen.

Gewetensnood
Kroongetuige Nabil B. was betrokken bij de liquidatie, maar kwam in gewetensnood toen hij erachter kwam dat hij per ongeluk geholpen had bij de moord van een vriend. Hij en Chengachi waren goede bekenden van elkaar.

Nabil B. meldde zich na de moord bij de politie. Eind december sloot hij met justitie een kroongetuigendeal. Daar heeft hij toegegeven dat hij in opdracht van een tussenpersoon een vluchtauto heeft geregeld en foto’s heeft genomen van doelwit Khalid H.

Verdachten Jerrel Z. en Marciano D. ontkennen iets te maken te hebben met de zaak. Jerrel Z. zegt dat hij van plan was een ripdeal te gaan plegen. Justitie hecht geen waarde aan de lezing van Jerrel Z. In afgeluisterde gesprekken na zijn aanhouding hoort de politie het volgende: ‘de heads zijn gepakt met kalla’s in de kofferbak en alles’. Heads is volgens justitie een ander woord voor huurmoordenaars. Beide verdachten blijven voorlopig vastzitten. In juni wordt de zaak inhoudelijk behandeld. Kroongetuige Nabil B. wordt waarschijnlijk in april –achter gesloten deuren- verhoord over zijn verklaringen.
En nu dit...

quote:
Dode bij schietpartij in Amsterdam Noord
In Amsterdam-Noord is een persoon om het leven gebracht bij een schietpartij. Het gebeurde bij de NDSM-werf.

Het zou gaan om een liquidatie; het slachtoffer is door zijn hoofd geschoten. De daders reden na de schietpartij weg. De vluchtauto is een straat verder uitgebrand teruggevonden. De politie heeft de omgeving afgezet en doet nu onderzoek.

Op burgernet is een oproep gedaan, waarbij gezocht wordt naar de mogelijke dader. Hij reed in een zwarte auto. De man is ongeveer 30 jaar oud en heeft een donker uiterlijk.
en dit
mickvanwely twitterde op donderdag 29-03-2018 om 09:46:42 Ongelooflijk. De broer van de nieuwe kroongetuige Nabil B. is geliquideerd. Door meerdere bronnen bevestigd reageer retweet
mickvanwely twitterde op donderdag 29-03-2018 om 09:51:00 De familie van de geliquideerde kroongetuige stond nota bene onder zware bescherming.. reageer retweet
zie ook
https://www.telegraaf.nl/(...)tpartij-in-amsterdam

Wordt hier even een signaal afgegeven... Jij getuigen? Jij bloeden...
Zou wel bizar zijn als de hele familie onder zware bescherming stond??

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 29-03-2018 09:56:37 ]
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:58:55 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178165847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:51 schreef Frutsel het volgende:

Wordt hier even een signaal afgegeven... Jij getuigen? Jij bloeden...

Dat lijkt mij wel ja.
And so is the past
pi_178165854
tsja, als je omgaat met dat soort lui kan je dit verwachten.

hij is zelf medeplichtig an de moord en medeplichtig aan de moord op zijn broer dus bij deze heeft hij levenslang
pi_178165871
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel ja.
Dat zou logisch zijn maar als de 'hele familie onder zware bescherming staat' is dat wel apart :{
pi_178165881
Wie praat gaat.

Een onwrikbare wet binnen de onderwereld.
pi_178166076
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat zou logisch zijn maar als de 'hele familie onder zware bescherming staat' is dat wel apart :{
Ik denk dat 'zware bescherming' een tikje overdreven is. Men heeft niet de capaciteit om een hele familie 24/7 te schaduwen. Zie ook van Wely's eigen verhalen over bescherming ( wordt momenteel ook beveiligd ).

Nu is B. wel een heel belangrijke getuige en dus zullen ze wel een beetje hun best doen ( na vandaag zeker, neem ik aan ). Maar het blijft lastig. B. moet zich realiseren dat 'ie dit nu over z'n hele familie afgeroepen heeft.

De komende tijd zal er wel wat extra personeel worden ingezet om z'n familie te beschermen, maar men gaat echt niet een groep van pakweg 3 tot 10 mensen allemaal apart voor laten we zeggen de komende 10+ jaar beschermen.

Het zal mij benieuwen of ie nu nog zin heeft om te getuigen...
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:12:12 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178166093
quote:
2s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:59 schreef kovenant het volgende:
tsja, als je omgaat met dat soort lui kan je dit verwachten.

hij is zelf medeplichtig an de moord en medeplichtig aan de moord op zijn broer dus bij deze heeft hij levenslang
Van recht heb jij duidelijk geen kaas gegeten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178166129
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:11 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik denk dat 'zware bescherming' een tikje overdreven is. Men heeft niet de capaciteit om een hele familie 24/7 te schaduwen. Zie ook van Wely's eigen verhalen over bescherming ( wordt momenteel ook beveiligd ).

Nu is B. wel een heel belangrijke getuige en dus zullen ze wel een beetje hun best doen ( na vandaag zeker, neem ik aan ). Maar het blijft lastig. B. moet zich realiseren dat 'ie dit nu over z'n hele familie afgeroepen heeft.

De komende tijd zal er wel wat extra personeel worden ingezet om z'n familie te beschermen, maar men gaat echt niet een groep van pakweg 3 tot 10 mensen allemaal apart voor laten we zeggen de komende 10+ jaar beschermen.

Het zal mij benieuwen of ie nu nog zin heeft om te getuigen...
Het is voor die familie waarschijnlijk het beste om uit Nederland te vertrekken en in een ander land onder een andere naam opnieuw te beginnen, die zijn anders hun leven niet zeker meer, geen van allen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_178166140
De gedode broer schijnt een eigen marketing bedrijf te hebben.
Zou hij echt volledig onschuldig zijn, of toch ook het een en ander op zijn kerfstok hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_178166267
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is voor die familie waarschijnlijk het beste om uit Nederland te vertrekken en in een ander land onder een andere naam opnieuw te beginnen, die zijn anders hun leven niet zeker meer, geen van allen.
Buiten Nederland ook niet, vermoed ik. De armen zijn lang. Zolang B. zelf het zwijgen nog niet opgelegd is zal men achter z'n familie aangaan.

Het zou me overigens niet eens verbazen als men zelfs doorgaat als de getuigenis niet zou doorgaan. Voorbeeld voor anderen, mochten ze toevallig overwegen te gaan praten.
pi_178166283
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
De gedode broer schijnt een eigen marketing bedrijf te hebben.
Zou hij echt volledig onschuldig zijn, of toch ook het een en ander op zijn kerfstok hebben.
Het is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, al moet ik toegeven dat ik in sommige situaties wel eens mijn twijfels heb.

In dit geval weet ik het ook niet, ik wil geloven dat hij een onschuldige omstander is en slachtoffer is geworden van de criminele praktijken van zijn broer. Aan de andere kant, hoe vaak wordt een familielid (vooral in die kringen) omgelegd die nergens iets vanaf wist en zelf een normaal leven had?

Hoe dan ook, geeft wel aan dat de mocromafia zich overal de kont aan afveegt, en hopelijk pakken ze die ook eens aan ipv. alleen maar motorbendes aan te pakken.
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:24:19 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178166312
Vooral een duidelijk signaal naar anderen die nog willen (kroon)getuigen: zelfs als je familie onder bescherming staat zijn ze niet veilig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178166329
https://twitter.com/masch(...)537326325760/video/1

Arrestatie bij het pand

Blijkt om geëmotioneerde vrouw te gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178166335
Op klaarlichte dag ook nog gewoon. :{
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:34:14 #15
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_178166448
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Van recht heb jij duidelijk geen kaas gegeten.
Nederland neemt het stokje over van Bulgarije. ^O^
pi_178166455
Doet me aan de film Sicario denken
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:35:17 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_178166466
Wat een geluk dat Nederland geen narcostaat is, Grapperhaus heeft wel belangrijkere zaken om zich mee bezig te houden. Het inperken van de vvmu ten faveure van gelovigen bijvoorbeeld. Prioriteiten mensen!
Life is what you make it.
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:38:28 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178166506
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat zou logisch zijn maar als de 'hele familie onder zware bescherming staat' is dat wel apart :{
Ben benieuwd wat men "onder zware bescherming staan" rekent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_178166522
Had die sleepwet dit niet kunnen voorkomen?
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:39:55 #20
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178166530
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat men "onder zware bescherming staan" rekent.
Dat er iets vaker dan normaal een politieauto door je straat rijdt.
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:44:27 #21
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178166588
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat zou logisch zijn maar als de 'hele familie onder zware bescherming staat' is dat wel apart :{
Als je bij Wilders kijkt wat voor figuren allemaal door de screening van die "beveiliging" komen niet zo verbazingwekkend.
And so is the past
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:49:08 #22
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178166660
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat zou logisch zijn maar als de 'hele familie onder zware bescherming staat' is dat wel apart :{
Volgens mij kun je beveiliging nog altijd weigeren. We weten nog erg weinig.

quote:
9s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:47 schreef Ludachrist het volgende:
Bullit :') .
Dronk ik in de brugklas altijd omdat ik te arm was voor Red Bull. :@
pi_178166770
quote:
Sneaky! De moordenaar lijkt een sollicitatie bij het bedrijf van Reduan gepland te hebben, zodat hij met hem alleen zou zijn. Pop pop, en nu onderzoekt de politie een (niet uitgebrande) auto in de omgeving.
Volgens Geenstijl. En andere Marokkanen weer klagen dat ze niet worden uitgenodigd bij sollicitatiegesprekken. :D
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:56:57 #24
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_178166788
Brr, de schutter had een sollicitatie bij het bedrijf van Reduan Bakkali (Knibbe Lettering) zodat hij alleen met hem zou zijn.
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:58:33 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178166811
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:56 schreef NoXia het volgende:
Brr, de schutter had een sollicitatie bij het bedrijf van Reduan Bakkali (Knibbe Lettering) zodat hij alleen met hem zou zijn.
Koelbloedig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')