abonnement Unibet Coolblue
pi_178188808
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 08:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Weekblad Privé?

[..]

Goed gevonden! ^O^

600euri's voor een uitgeleefde loungeset? HAHAHA! Wat een gekken. 8)7
Doet me een beetje denken aan de sjappie die graag ¤5000,- meer wou voor z'n huis dan ons bod, maar dan mochten we de loungeset houden _O- :D
  vrijdag 30 maart 2018 @ 11:23:31 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_178189477
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef rena het volgende:

[..]

Het idiote is dat ze er al een bod voor heeft van 2250, ik zou nog geen 10 euro betalen voor dat gedrocht van een jurk :X
Het is marktplaats he. Daar kun je altijd van die onzinbiedingen plaatsen. Het is geen ebay waar het bindend is :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_178190010
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de sjappie die graag ¤5000,- meer wou voor z'n huis dan ons bod, maar dan mochten we de loungeset houden _O- :D
:') Wat een malloot.
´
pi_178190059
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:') Wat een malloot.
Nou eerlijk is eerlijk, dan mochten we de houtkachel in de woonkamer ook houden. Uiteindelijk heeft hij die er niet uitgesloopt, maar de loungeset is wel mee verhuisd _O-
pi_178190534
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de sjappie die graag ¤5000,- meer wou voor z'n huis dan ons bod, maar dan mochten we de loungeset houden _O- :D
Alsof dat zo raar is. En dan ook nog niet vermelden dat het ook om een houtkachel ging.

Dit is doodnormaal bij onderhandelen over de vraagprijs. Het is niet alsof hij zegt dat die bende 5000 euro waard is. Hij doet gewoon een tegenbod van 5000 euro meer, en denkt dat dat verleidelijker is met die dingen erbij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2018 12:10:34 ]
  Spellchecker vrijdag 30 maart 2018 @ 12:17:07 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:47:40 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178193747
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:31 schreef rena het volgende:

[..]

Het idiote is dat ze er al een bod voor heeft van 2250, ik zou nog geen 10 euro betalen voor dat gedrocht van een jurk :X
de vraag is of dat serieuze biedingen zijn
  vrijdag 30 maart 2018 @ 14:50:01 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178193803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 10:48 schreef Poes. het volgende:

[..]

Doet me een beetje denken aan de sjappie die graag ¤5000,- meer wou voor z'n huis dan ons bod, maar dan mochten we de loungeset houden _O- :D
Alsof jij je huis wel zou verkopen voor een (belachelijk) laag bod.
Iedereen wil toch gewoon het onderste uit de kan.
Als ik mijn huis nu te koop zou zetten dan zou ik ook de hoofdprijs vragen.
  Spellchecker vrijdag 30 maart 2018 @ 15:27:09 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178194443
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

de vraag is of dat serieuze biedingen zijn
Die ene bieding is er alweer vanaf .... Hoogste is nu E. 2.200,00
pi_178231662
Ja hoor, daar is ze weer..

Barbie noemt zelfmoordpoging een zegen


Na een roerige periode zijn Angelina en Milano weer terug bij hun moeder Samantha de Jong in ons koude kikkerlandje. Als we Barbie mogen geloven, blijft dat de komende tijd ook zo. Maar het had niet veel gescheeld of ze hadden geen moeder meer door haar veelbesproken zelfmoordpoging. Gelukkig kan Barbie er nu op terugkijken.

Hoe voelt het om weer zelf voor je kinderen te kunnen zorgen?


Samantha schiet vol. Met zachte stem: ‘Onbeschrijfelijk. Ik heb het gevoel alsof ik vorige week opnieuw moeder ben geworden. Ik ben zo dankbaar dat ik dit nog mag meemaken. Want je moet er toch niet aan denken dat het me wél was gelukt om mezelf van het leven te beroven. Dan hadden die draakjes geen mama meer gehad. Weet je, het klinkt misschien gek, maar die zelfmoordpoging is achteraf een zegen voor me geweest.’

Dat moet je even uitleggen.

‘Omdat er tóén pas hulp voor me kwam. Want de problemen die ik had, zijn niet van dit jaar, hoor. Dat beweerde Jake de leugenaar afgelopen week in De Telegraaf. Die waren er al heel wat jaartjes eerder. En als iemand dat wist, was Jake het wel! Die sprookjesverteller wist als geen ander dat ik het leven alleen nog maar aankon als ik mezelf verdoofde met pillen, drank en drugs. Dus laat die schijnheiligerd vooral stoppen om de gekwelde man te spelen die na acht jaar door mij aan de kant is gezet. Ik zou Jake moeten aanklagen wegens nalatigheid om iemand in nood te helpen!’

Lees het hele interview met Barbie in Story editie 13. Nu in de winkel. :Y)
´
  Spellchecker zondag 1 april 2018 @ 12:18:48 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178231991
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja hoor, daar is ze weer..

Barbie noemt zelfmoordpoging een zegen


Na een roerige periode zijn Angelina en Milano weer terug bij hun moeder Samantha de Jong in ons koude kikkerlandje. Als we Barbie mogen geloven, blijft dat de komende tijd ook zo. Maar het had niet veel gescheeld of ze hadden geen moeder meer door haar veelbesproken zelfmoordpoging. Gelukkig kan Barbie er nu op terugkijken.

Hoe voelt het om weer zelf voor je kinderen te kunnen zorgen?


Samantha schiet vol. Met zachte stem: ‘Onbeschrijfelijk. Ik heb het gevoel alsof ik vorige week opnieuw moeder ben geworden. Ik ben zo dankbaar dat ik dit nog mag meemaken. Want je moet er toch niet aan denken dat het me wél was gelukt om mezelf van het leven te beroven. Dan hadden die draakjes geen mama meer gehad. Weet je, het klinkt misschien gek, maar die zelfmoordpoging is achteraf een zegen voor me geweest.’

Dat moet je even uitleggen.

‘Omdat er tóén pas hulp voor me kwam. Want de problemen die ik had, zijn niet van dit jaar, hoor. Dat beweerde Jake de leugenaar afgelopen week in De Telegraaf. Die waren er al heel wat jaartjes eerder. En als iemand dat wist, was Jake het wel! Die sprookjesverteller wist als geen ander dat ik het leven alleen nog maar aankon als ik mezelf verdoofde met pillen, drank en drugs. Dus laat die schijnheiligerd vooral stoppen om de gekwelde man te spelen die na acht jaar door mij aan de kant is gezet. Ik zou Jake moeten aanklagen wegens nalatigheid om iemand in nood te helpen!’

Lees het hele interview met Barbie in Story editie 13. Nu in de winkel. :Y)
1 april :+
  zondag 1 april 2018 @ 12:44:30 #37
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178232572
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:05 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja hoor, daar is ze weer..

Barbie noemt zelfmoordpoging een zegen


Na een roerige periode zijn Angelina en Milano weer terug bij hun moeder Samantha de Jong in ons koude kikkerlandje. Als we Barbie mogen geloven, blijft dat de komende tijd ook zo. Maar het had niet veel gescheeld of ze hadden geen moeder meer door haar veelbesproken zelfmoordpoging. Gelukkig kan Barbie er nu op terugkijken.

Hoe voelt het om weer zelf voor je kinderen te kunnen zorgen?


Samantha schiet vol. Met zachte stem: ‘Onbeschrijfelijk. Ik heb het gevoel alsof ik vorige week opnieuw moeder ben geworden. Ik ben zo dankbaar dat ik dit nog mag meemaken. Want je moet er toch niet aan denken dat het me wél was gelukt om mezelf van het leven te beroven. Dan hadden die draakjes geen mama meer gehad. Weet je, het klinkt misschien gek, maar die zelfmoordpoging is achteraf een zegen voor me geweest.’

Dat moet je even uitleggen.

‘Omdat er tóén pas hulp voor me kwam. Want de problemen die ik had, zijn niet van dit jaar, hoor. Dat beweerde Jake de leugenaar afgelopen week in De Telegraaf. Die waren er al heel wat jaartjes eerder. En als iemand dat wist, was Jake het wel! Die sprookjesverteller wist als geen ander dat ik het leven alleen nog maar aankon als ik mezelf verdoofde met pillen, drank en drugs. Dus laat die schijnheiligerd vooral stoppen om de gekwelde man te spelen die na acht jaar door mij aan de kant is gezet. Ik zou Jake moeten aanklagen wegens nalatigheid om iemand in nood te helpen!’

Lees het hele interview met Barbie in Story editie 13. Nu in de winkel. :Y)
Volgens dat interview heeft ze Rolf inderdaad misbruikt om die andere gek onder druk te zetten en zegt ze sorry tegen story. Is ze het niet met Mike eens over de verdeling van de kinderen. En is ROlf ook geen lievertje. Ze gaat wel niet vloggen. Die is echt knettergek.
  zondag 1 april 2018 @ 12:50:48 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178232665
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2018 12:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Volgens dat interview heeft ze Rolf inderdaad misbruikt om die andere gek onder druk te zetten en zegt ze sorry tegen story. Is ze het niet met Mike eens over de verdeling van de kinderen. En is ROlf ook geen lievertje. Ze gaat wel niet vloggen. Die is echt knettergek.
Ik denk dat ze op dit moment weinig te zeggen heeft over de verdeling van de kinderen, maar ik gok ook dat de leerplichtige Angelina liever hier op school gehouden wordt, en dat dat de reden is dat Michael zei dat Angelina bij Samantha zou blijven en Milano voorlopig bij hem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 april 2018 @ 12:51:26 #39
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178232674
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op dit moment weinig te zeggen heeft over de verdeling van de kinderen, maar ik gok ook dat de leerplichtige Angelina liever hier op school gehouden wordt, en dat dat de reden is dat Michael zei dat Angelina bij Samantha zou blijven en Milano voorlopig bij hem.
Heel erg dapper om die bij Samantha te parkeren. Levensgevaarlijk.
pi_178232727
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2018 12:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Volgens dat interview heeft ze Rolf inderdaad misbruikt om die andere gek onder druk te zetten en zegt ze sorry tegen story. Is ze het niet met Mike eens over de verdeling van de kinderen. En is ROlf ook geen lievertje. Ze gaat wel niet vloggen. Die is echt knettergek.
ik heb iets gemist
wat heeft ze afgedwongen bij jordi, via rolf?
  zondag 1 april 2018 @ 12:54:54 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178232742
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2018 12:51 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Heel erg dapper om die bij Samantha te parkeren. Levensgevaarlijk.
Ik gok dat het hem teveel moeite kost haar in Spanje naar school te sturen, dus dan moet je wat.
Daarbij is één kind van 6 natuurlijk al een stuk minder zwaar in je eentje dan een zesjarige en een tweejarige.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 april 2018 @ 14:05:04 #42
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_178234293
Arme kindjes
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_178237347
Ik heb ook niet begrepen hoe zo'n meisje dan vlekkeloos ineens op een dag naar een Spaanse (toch?) school moet gaan, waar ze nog geen 1,2,3 kan tellen :')
Leuk als je met beide ouders en een goed plan emigreert, maar dit. Weg van je moeder. Wonend bij papa met zijn nieuwe mokkel.
Helaas is het alternatief een labiele moeder, maar ze zit toch wel iig veel uren op school al, dus niet hele dagen thuis.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178237683
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook niet begrepen hoe zo'n meisje dan vlekkeloos ineens op een dag naar een Spaanse (toch?) school moet gaan, waar ze nog geen 1,2,3 kan tellen :')

hadden ze vast niet eens over nagedacht.
  zondag 1 april 2018 @ 16:10:21 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178237863
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hadden ze vast niet eens over nagedacht.
In zo'n situatie denk je daar ook niet over na, moeder opgenomen na zelfmoordpoging, vader neemt de kinderen mee uit de hectiek en uit een omgeving waarin constant over moeder en haar situatie gepraat wordt.
Zou me zelfs niet verbazen als dit gewoon met toestemming van school en/of de leerplichtambtenaar geweest is.
En gezien de omstandigheden is dit waarschijnlijk een prima keuze voor het kind geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178238088
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

In zo'n situatie denk je daar ook niet over na, moeder opgenomen na zelfmoordpoging, vader neemt de kinderen mee uit de hectiek en uit een omgeving waarin constant over moeder en haar situatie gepraat wordt.
Zou me zelfs niet verbazen als dit gewoon met toestemming van school en/of de leerplichtambtenaar geweest is.
En gezien de omstandigheden is dit waarschijnlijk een prima keuze voor het kind geweest.
Ja, alleen dat maakt de uitvoering niet meteen mogelijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 april 2018 @ 16:42:27 #47
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_178238729
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 12:54 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik heb iets gemist
wat heeft ze afgedwongen bij jordi, via rolf?
Ze heeft gezegd dat ze weer verliefd / bij Rolf was om die andere tot actie te dwingen ofzo, tegen story. En daarna zei ze dat Story dat verzonnen had. En nu zegt ze daarover sorry tegen story. Zoiets. Helemaal koek koek.
  zondag 1 april 2018 @ 16:53:57 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178239048
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:42 schreef ShaoliN het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze weer verliefd / bij Rolf was om die andere tot actie te dwingen ofzo, tegen story. En daarna zei ze dat Story dat verzonnen had. En nu zegt ze daarover sorry tegen story. Zoiets. Helemaal koek koek.
En is ze nu weer gelukkig met Jordy?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Spellchecker zondag 1 april 2018 @ 16:59:01 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_178239152
quote:
10s.gif Op zondag 1 april 2018 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

En is ze nu weer gelukkig met Jordy?
Ze zal vast binnenkort weer een nieuwe liefde tegenkomen.
  zondag 1 april 2018 @ 17:11:47 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178239468
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:59 schreef maily het volgende:

Ze zal vast binnenkort weer een nieuwe liefde tegenkomen.
De niewe fadur van me kinduruh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')