abonnement Unibet Coolblue
pi_178295823
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En inderdaad heel volwassen met een zaadtattoo op zn ben.
We hadden het even over karakter.

Hij heeft helaas veel (verouderde) lelijke inkt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178295842
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

We hadden het even over karakter.

Hij heeft helaas veel (verouderde) lelijke inkt.
Ja hij zou best bij Elise kunnen passen
pi_178295905
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:02 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Ja hij zou best bij Elise kunnen passen
Ik vind ze allebei op een bepaalde manier rustig. Als zij hem aantrekkelijk genoeg vindt of gaat vinden, dan zou dat best heel goed passen. :)

Wibi is een vrouwtje, en ondanks dat dat meisje ook zo'n huismusje is, wil zij toch echt een man. Dat wordt hem niet. Niet qua karakter, niet qua uiterlijk.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178295918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:55 schreef Injetta het volgende:
Die homo’s gaan zo snel dat het ook wel eens met een knal over kan zijn.
Yordi en Elise geef ik een klein kansje.
Christel en Marcel... een grote teleurstelling voor Marcel. Die was zo blij.. Die Christel moet stoppen met een man zoeken. Haar man bestaat niet.
Ron en Tamara... denk niet dat het wat wordt. Ze vindt hem volgens mij helemaal niks.
Ik gok maar zo dat Marcel nog wel leuke berichtjes op Facebook gaat krijgen. Genoeg leuke vrouwen voor hem te vinden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178295967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Geef Kristel gewoon een pratende vibrator met een Rotterdams accentje die af en toe wat lavendel sprayt, die moet geen vent hebben.
_O-
  woensdag 4 april 2018 @ 10:12:24 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_178296881
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei op een bepaalde manier rustig. Als zij hem aantrekkelijk genoeg vindt of gaat vinden, dan zou dat best heel goed passen. :)
Het lijkt me typisch een stel dat straks "als vrienden" uit elkaar gaat. Ik zie bij hun geen romantische klik, en vrijwel geen fysieke toenadering. En dat lijkt me een essentieel verschil tussen vrienden en geliefden.
KuikenGuppy
pi_178296937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 07:37 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat hij kan stoppen met zo druk zijn, dan geef ik ze nog steeds wel kans :)
Maar ik denk dat zij zich eerder gaat ergeren dan dat ze closer met hem wordt en dan is het over...
Ja het is echt een goeie jongen denk ik maar hij moet gewoon zijn mond dichthouden :')
pi_178296956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 09:09 schreef Pisces29 het volgende:

Ik gok maar zo dat Marcel nog wel leuke berichtjes op Facebook gaat krijgen. Genoeg leuke vrouwen voor hem te vinden.
Dat denk ik ook :Y Leuke vent. Die Christel heeft zelf een enorme berg minpunten, maar wil wel de perfecte man. Dáárom ben je nog vrijgezel, Christel! (mocht ze meelezen :+ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178297098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het lijkt me typisch een stel dat straks "als vrienden" uit elkaar gaat. Ik zie bij hun geen romantische klik, en vrijwel geen fysieke toenadering. En dat lijkt me een essentieel verschil tussen vrienden en geliefden.
Daarom slaat dit programma ook nergens op, dat is haast onmogelijk, om mensen fysiek te kunnen koppelen.
Had je op Mtv niet een programma met een huis vol met single jongeren, daar zitten veel meer matches bij, zijn ze ook iets aantrekkelijker. Evenals The Bachelor. Knappe mensen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178297116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat denk ik ook :Y Leuke vent. Die Christel heeft zelf een enorme berg minpunten, maar wil wel de perfecte man. Dáárom ben je nog vrijgezel, Christel! (mocht ze meelezen :+ )
Dit is een uitzondering waarbij ik vind dat iemand misschien teveel klaagt.

Maar ik denk dat ze hem sowieso niet aantrekkelijk vindt en daar kan ze ook weinig aan doen, dat is niet een gevalletje "zet jezelf er overheen".
En de mensen die dat wel doen, zitten 40 jaar in een huwelijk als broer en zus. Tja :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178297225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Had je op Mtv niet een programma met een huis vol met single jongeren, daar zitten veel meer matches bij, zijn ze ook iets aantrekkelijker. Evenals The Bachelor. Knappe mensen.
Dat is ook allemaal zo fake en gescript.
  woensdag 4 april 2018 @ 10:43:02 #187
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_178297272
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:16 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja het is echt een goeie jongen denk ik maar hij moet gewoon zijn mond dichthouden :')
Hij moet even een keer diep inademen voor hijh begint te ratelen. Zodra ze zich gaat irriteren is het over, terwijl hij (als ik de tussenstukjes zie) wanneer hij minder ongemakkelijk is een stuk normaler is.

Overigens, als ik het mij goed herinner hadden de twee stellen waar het de afgelopen seizoenen goed ging meteen een wederzijdse wauw, dat had deze dame echt niet met hem dus ik weet niet of dit goed gaat gaan...
pi_178297449
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is ook allemaal zo fake en gescript.
En toch vinden ze elkaar soms nog wel aantrekkelijk. Daar begint het iig mee ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178297528
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:16 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja het is echt een goeie jongen denk ik maar hij moet gewoon zijn mond dichthouden :')
Maar hij vond haar ZO ZO ZO ZO bijzonder en dankjewel dankjewel en dankbaarheid.
Zij valt niet op een meisje.
Ik denk dat het niet alleen veel praten is, hij denkt en doet gewoon anders. En ook daar is vast een meisje voor dat er echt heel goed bij past.

Lang leve internet, alle deelnemers krijgen vast leuke berichten :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178298778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 08:18 schreef Michellee het volgende:
Volgens mij zei Christel eerst dat ze niet van vlees en kaas houdt en vervolgens een verhaal dat ze ooit iemand had gedate die niks lustte. :?
Ja! Wat een raar mens is Christel.
- Ze lust geen vlees en kaas maar noemt zichzelf een fijnproever?!
- 'Wel fijn dat jij zoveel lust, ik heb eens iemand gehad die bijna niets lustte'
Houd jezelf eens een spiegel voor Christel!

Na afloop van dit experiment: ,,Ik heb eens iemand gehad met een Gronings accent die sigaren rookte"... :o
pi_178299848
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

Ja! Wat een raar mens is Christel.
- Ze lust geen vlees en kaas maar noemt zichzelf een fijnproever?!
- 'Wel fijn dat jij zoveel lust, ik heb eens iemand gehad die bijna niets lustte'
Houd jezelf eens een spiegel voor Christel!

Na afloop van dit experiment: ,,Ik heb eens iemand gehad met een Gronings accent die sigaren rookte"... :o
Ze was de theesoorten aan het opsommen en zei ook '...en venkel - yuck venkel' :D :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178300078
quote:
10s.gif Op woensdag 4 april 2018 10:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij vond haar ZO ZO ZO ZO bijzonder en dankjewel dankjewel en dankbaarheid.
Zij valt niet op een meisje.
Ik denk dat het niet alleen veel praten is, hij denkt en doet gewoon anders. En ook daar is vast een meisje voor dat er echt heel goed bij past.

Lang leve internet, alle deelnemers krijgen vast leuke berichten :Y
Ja ik gun het hem van harte :P
Maar hij heeft schijnbaar al heel veel dates gehad maar het wordt nooit iets. Maar ook voor hem zal er vast wel iemand zijn ja..
pi_178300104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze was de theesoorten aan het opsommen en zei ook '...en venkel - yuck venkel' :D :D
Dat is dan ook intens smerig :P
pi_178300135
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:11 schreef -Magica- het volgende:

Dat is dan ook intens smerig :P
Jawel, maar dat was zo mooi gemonteerd vlak voor 'liever geen vlees en kaas' en toen van die ex die niets lustte :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_178301437
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Ze was de theesoorten aan het opsommen en zei ook '...en venkel - yuck venkel' :D :D
Venkel is lekker maar in de thee lijkt het me maar ranzig. Anijsthee. :{w
pi_178303912
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:10 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Ja ik gun het hem van harte :P
Maar hij heeft schijnbaar al heel veel dates gehad maar het wordt nooit iets. Maar ook voor hem zal er vast wel iemand zijn ja..
Ah, dat verklaart iig wel een hoop. En dat ligt dus niet aan de vrouwen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178307193
Het kan zijn dat Christel hem gewoon niet aantrekkelijk vindt. Maar... zelfs al vond ze hem wel aantrekkelijk geef ik haar weinig kans.
Wie zit nou te wachten op een vrouw die echt overal wat op heeft?
Ze houdt hier niet van, daar niet van.
En ook zo tegenstrijdig in haar doen en laten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_178315854
Wtfffffffff, hoe worden die matches in godesnaam gemaakt? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Dan zet je zo'n zeikwijf tegenover zo'n Groningse nuchtere kerel.
pi_178315879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:56 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Geef Kristel gewoon een pratende vibrator met een Rotterdams accentje die af en toe wat lavendel sprayt, die moet geen vent hebben.
_O- _O- _O-
  donderdag 5 april 2018 @ 10:06:14 #200
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_178318930
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:37 schreef Injetta het volgende:
Het kan zijn dat Christel hem gewoon niet aantrekkelijk vindt. Maar... zelfs al vond ze hem wel aantrekkelijk geef ik haar weinig kans.
Wie zit nou te wachten op een vrouw die echt overal wat op heeft?
Ze houdt hier niet van, daar niet van.
En ook zo tegenstrijdig in haar doen en laten.
Eens... hoewel ik denk dat voor velen een gronings accent een afknapper is.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')