abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2002 @ 15:15:43 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_7547894
Tsssk, Lionsguy, dat is niet erg aardig van je.

Daar je eigenlijk al vanaf het begin zo bezig bent, zie ik me genoodzaakt je even af te laten koelen. Jammer dat je het net niet volgehouden hebt tot dit forum sluit.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 26 december 2002 @ 15:27:42 #152
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_7547988
quote:
Op donderdag 26 december 2002 12:48 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

En dat bepaal jij?


De meerderheid .
pi_7548633
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:15 schreef Cynix ® het volgende:
Tsssk, Lionsguy, dat is niet erg aardig van je.

Daar je eigenlijk al vanaf het begin zo bezig bent, zie ik me genoodzaakt je even af te laten koelen. Jammer dat je het net niet volgehouden hebt tot dit forum sluit.


Goed besluit van je. .
pi_7552568
quote:
Op maandag 23 december 2002 23:41 schreef Compton het volgende:
eerder een slechte verliezer.... vind het sneu dat ie niet wou komen maargoed.
Ja idd, hij is echt triest gewoon!
pi_7554044
quote:
Op donderdag 26 december 2002 01:13 schreef kwakveense het volgende:
straight van bb-clubs 2002, van aanwezigen op het feest: jolande als gast van judith's familie en een schoonzusje van wouter:


mustafa was wel naar het feets gekomen, maar met vrienden die geen kaarten hadden (alleen familie en vriendebn van finalisten mogen per finalist 30 kaarten verdelen) en toen zijn vrienden er niet in mochten is hij weggegaan

dit is gehoord door schoonzus wouter van andere ex-bewoners....


Dit is pas triest van BB, had dat dan gewoon gezegd en niet dat hij niet was gekomen.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7554069
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:15 schreef Cynix ® het volgende:
Tsssk, Lionsguy, dat is niet erg aardig van je.

Daar je eigenlijk al vanaf het begin zo bezig bent, zie ik me genoodzaakt je even af te laten koelen. Jammer dat je het net niet volgehouden hebt tot dit forum sluit.


Eindelijk, het werd tijd ergerde me al tijden dood aan dat gediscrimineer.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7582655
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:15 schreef Cynix ® het volgende:
Tsssk, Lionsguy, dat is niet erg aardig van je.

Daar je eigenlijk al vanaf het begin zo bezig bent, zie ik me genoodzaakt je even af te laten koelen. Jammer dat je het net niet volgehouden hebt tot dit forum sluit.


Die rasistische posts van hem, waren een absolute No-No.
  zaterdag 28 december 2002 @ 23:17:42 #158
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_7588811
Mustapha geweigerd bij BIG BROTHER-finale

"Jullie lijken allemaal op elkaar"

Vaste kijkers van het Big Brother-spektakel, dat begin deze week tot een spectaculaire finale kwam met de 22-jarige Jeanette als winnaar, vroegen zich af waarom Mustapha niet aanwezig was.
Immers op deze feestelijk avond waren àlle bewoners van het Big Brother-huis naar Almere gekomen om de zinderende eindstrijd tussen Jeanette, Laurens. Margriet, Stefan, Wouter en Judith mee te maken. Mustapha die en kele dagen ervoor, op de drempel van deze finale door de kijker was weggestemd, liet verstek gaan. Zo leek het... En bijna niemand keek ervan op. "Mustapha is een slecht verliezer", was de mening van veel feestgangers die aanwezig waren.
Niets is minder waar, zo blijkt nu. Mustapha, 21-jarige rechtenstudent van Marokkaanse afkomst, was wel degelijk, keurig in feesttenue, naar Almere gekomen. Samen met zijn broer. Maar hij werd aan de poort geweigerd en rücksichloss weggestuurd. Door alle opwinding was Mustapha zijn entreekaart vergeten, maar was in de veronderstelling wel herkend te worden - hij had immers ruim honderd dagen in het BBhuis gezeten en was dagelijks op de buis te zien. "Iedereen kan wel zeggen dat-ie Mustapha is", bromde de overijverige poortwachter: "Bovendien, jullie lijken allemaal op elkaar".
Big Brother-baas Hummie van der Tonnekreek zag het allemaal door het raam van haar kantoor op het BB-terrein gebeuren. "Ze had nog naar Mustapha gezwaaid, maar zag hem plotseling omdraaien en weglopen", vertelt een BB-medewerkster. "Van der Tonnekreek belde direct met Boudewijn van Schaik, de programmamanager, om Mustapha en zijn broer terug te halen. Door de dikke mensenmenigte werd Van Schaik opgehouden en was te laat. Hij zag Mustapha en zijn broer nog net wegrijden. Hummie kon wel door het dak gaan. Woedend was ze. Huilen ook... We hebben alles op alles gezet om Mustapha toch nog terug te laten komen, maar hij had er geen zin meer in. Hij was te ontdaan. En boos ook. Begrijpelijk. We hebben wel afgesproken om binnenkort met zijn allen wat te gaan eten."

Bron:Telegraaf


Tja Mus...je kaartjes ook meenemen

The world is a stage and each must play a part.
  zaterdag 28 december 2002 @ 23:20:26 #159
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_7588872
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:17 schreef Dynabite het volgende:
Mustapha geweigerd bij BIG BROTHER-finale

"Jullie lijken allemaal op elkaar"

Vaste kijkers van het Big Brother-spektakel, dat begin deze week tot een spectaculaire finale kwam met de 22-jarige Jeanette als winnaar, vroegen zich af waarom Mustapha niet aanwezig was.
Immers op deze feestelijk avond waren àlle bewoners van het Big Brother-huis naar Almere gekomen om de zinderende eindstrijd tussen Jeanette, Laurens. Margriet, Stefan, Wouter en Judith mee te maken. Mustapha die en kele dagen ervoor, op de drempel van deze finale door de kijker was weggestemd, liet verstek gaan. Zo leek het... En bijna niemand keek ervan op. "Mustapha is een slecht verliezer", was de mening van veel feestgangers die aanwezig waren.
Niets is minder waar, zo blijkt nu. Mustapha, 21-jarige rechtenstudent van Marokkaanse afkomst, was wel degelijk, keurig in feesttenue, naar Almere gekomen. Samen met zijn broer. Maar hij werd aan de poort geweigerd en rücksichloss weggestuurd. Door alle opwinding was Mustapha zijn entreekaart vergeten, maar was in de veronderstelling wel herkend te worden - hij had immers ruim honderd dagen in het BBhuis gezeten en was dagelijks op de buis te zien. "Iedereen kan wel zeggen dat-ie Mustapha is", bromde de overijverige poortwachter: "Bovendien, jullie lijken allemaal op elkaar".
Big Brother-baas Hummie van der Tonnekreek zag het allemaal door het raam van haar kantoor op het BB-terrein gebeuren. "Ze had nog naar Mustapha gezwaaid, maar zag hem plotseling omdraaien en weglopen", vertelt een BB-medewerkster. "Van der Tonnekreek belde direct met Boudewijn van Schaik, de programmamanager, om Mustapha en zijn broer terug te halen. Door de dikke mensenmenigte werd Van Schaik opgehouden en was te laat. Hij zag Mustapha en zijn broer nog net wegrijden. Hummie kon wel door het dak gaan. Woedend was ze. Huilen ook... We hebben alles op alles gezet om Mustapha toch nog terug te laten komen, maar hij had er geen zin meer in. Hij was te ontdaan. En boos ook. Begrijpelijk. We hebben wel afgesproken om binnenkort met zijn allen wat te gaan eten."

Bron:Telegraaf


Tja Mus...je kaartjes ook meenemen


Tja telegraaf hé
pi_7600756
Ik denk dat BB er met een etentje niet is hoor. Wat een afgang en wat een realisme. Zo gaat dat, bij allerlei gelegenheden waarbij het om 'buitenlanders' gaat. Gewoon jongens en meisjes, hier geboren en hier getogen. Mogen niet meedoen, dit verzin je toch gewoon niet? Kaarten bij je! Jaja, sturen ze hummie ook weg als ze geen kaartje heeft? Of Martijn?
En dat dan niet meteen grootscheeps en ruiterlijk toegeven, maar de indruk wekken dat het onsportief gedrag betreft GRRRRR
pi_7602061
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:17 schreef Dynabite het volgende:
Mustapha geweigerd bij BIG BROTHER-finale

knip

Door de dikke mensenmenigte

knip


Door de dikke mensenmenigte

We zijn er circa kwart voor acht, acht uur op de finale avond langs gereden, er stonden misschien een man of 7 bij de ingang te kijken.

Hummie je zit voor de zoveelste keer te liegen.

pi_7602368
Oh was jij dat
En je kwam niet eens even goeiedag zeggen?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_7649357
Geweldig, dit is genieten zeg, ik heb 3 weken gemist en zit dat hier zo te lezen, pages vol met postings dat t zo'n slechte verliezer was en dat ie zo onvolwassen deed door niet te komen.

(orgasme modus) blijkt achteraf dat ie wel degelijk is gegaan maar botweg geweigerd is omdat ie geen toegangsbewijs bij zich had!!!!

en toen reageerden al die mensen die er dus dik naast hebben gezeten met hun vooroordelen ineens niet meer....

Mustapha je bent mijn BB4 winnaar!

pi_7650765
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 12:47 schreef Tante Bep het volgende:
Geweldig, dit is genieten zeg, ik heb 3 weken gemist en zit dat hier zo te lezen, pages vol met postings dat t zo'n slechte verliezer was en dat ie zo onvolwassen deed door niet te komen.

(orgasme modus) blijkt achteraf dat ie wel degelijk is gegaan maar botweg geweigerd is omdat ie geen toegangsbewijs bij zich had!!!!

en toen reageerden al die mensen die er dus dik naast hebben gezeten met hun vooroordelen ineens niet meer....

Mustapha je bent mijn BB4 winnaar!


Helemaal met Tante Bep eens is. .
.
pi_7675072
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:23 schreef berney het volgende:

[..]

Helemaal met Tante Bep eens is. .
.


Ik was het wel eens met de echte winnaar
hey I'm blond, what's your excuse?
  donderdag 2 januari 2003 @ 22:44:21 #166
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7675114
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:42 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

Ik was het wel eens met de echte winnaar


Ik ook wel
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7675173
Ik vergeet mijn entree ticket niet als ik naar de bioscoop ga, ook al herkennen ze me wel, dan word ik teruggestuurd en wordt niet boos.
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_7677604
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:46 schreef Lionsguy het volgende:
Ik vergeet mijn entree ticket niet als ik naar de bioscoop ga, ook al herkennen ze me wel, dan word ik teruggestuurd en wordt niet boos.
sjees en dat terwijl je toch een aanzienlijke rol speelde in die film!
  vrijdag 3 januari 2003 @ 00:39:47 #169
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7677805
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 00:31 schreef Tante Bep het volgende:
sjees en dat terwijl je toch een aanzienlijke rol speelde in die film!
Die portier had Mus gewoon niet gezien in het programma. Misschien omdat hij zo veel lag te slapen...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7680269
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 00:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die portier had Mus gewoon niet gezien in het programma. Misschien omdat hij zo veel lag te slapen...


die portier, nee die was inderdaad niet erg uitgeslapen.
pi_7683454
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 23:17 schreef Dynabite het volgende:
Mustapha geweigerd bij BIG BROTHER-finale

"Jullie lijken allemaal op elkaar"

Vaste kijkers van het Big Brother-spektakel, dat begin deze week tot een spectaculaire finale kwam met de 22-jarige Jeanette als winnaar, vroegen zich af waarom Mustapha niet aanwezig was.
Immers op deze feestelijk avond waren àlle bewoners van het Big Brother-huis naar Almere gekomen om de zinderende eindstrijd tussen Jeanette, Laurens. Margriet, Stefan, Wouter en Judith mee te maken. Mustapha die en kele dagen ervoor, op de drempel van deze finale door de kijker was weggestemd, liet verstek gaan. Zo leek het... En bijna niemand keek ervan op. "Mustapha is een slecht verliezer", was de mening van veel feestgangers die aanwezig waren.
Niets is minder waar, zo blijkt nu. Mustapha, 21-jarige rechtenstudent van Marokkaanse afkomst, was wel degelijk, keurig in feesttenue, naar Almere gekomen. Samen met zijn broer. Maar hij werd aan de poort geweigerd en rücksichloss weggestuurd. Door alle opwinding was Mustapha zijn entreekaart vergeten, maar was in de veronderstelling wel herkend te worden - hij had immers ruim honderd dagen in het BBhuis gezeten en was dagelijks op de buis te zien. "Iedereen kan wel zeggen dat-ie Mustapha is", bromde de overijverige poortwachter: "Bovendien, jullie lijken allemaal op elkaar".
Big Brother-baas Hummie van der Tonnekreek zag het allemaal door het raam van haar kantoor op het BB-terrein gebeuren. "Ze had nog naar Mustapha gezwaaid, maar zag hem plotseling omdraaien en weglopen", vertelt een BB-medewerkster. "Van der Tonnekreek belde direct met Boudewijn van Schaik, de programmamanager, om Mustapha en zijn broer terug te halen. Door de dikke mensenmenigte werd Van Schaik opgehouden en was te laat. Hij zag Mustapha en zijn broer nog net wegrijden. Hummie kon wel door het dak gaan. Woedend was ze. Huilen ook... We hebben alles op alles gezet om Mustapha toch nog terug te laten komen, maar hij had er geen zin meer in. Hij was te ontdaan. En boos ook. Begrijpelijk. We hebben wel afgesproken om binnenkort met zijn allen wat te gaan eten."

Bron:Telegraaf


Tja Mus...je kaartjes ook meenemen


Tsssk...ik lees dit nu pas.... wát een afgang!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 3 januari 2003 @ 17:31:18 #172
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_7688869
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 13:02 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Tsssk...ik lees dit nu pas.... wát een afgang!!!


Regels zijn regels.
De portier heeft correct gehandeld.
Hij verdient opslag
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_7700159
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:31 schreef Lionsguy het volgende:

[..]

Regels zijn regels.
De portier heeft correct gehandeld.
Hij verdient opslag


zo, voordat je weer een afkoelban krijgt

  zaterdag 4 januari 2003 @ 04:05:19 #174
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_7700299
Tsja ik vind het maar een raar verhaal hoor. Als het klopt, dan is het idioot dat ze zo weinig moeite hebben gedaan om hem en z'n broer alsnog terug te laten keren voor de uitzending. Anderzijds: ook wel 'n beetje raar dat Mustapha en broer dan ook maar meteen rechtsomkeert maken. Ik zou vloeken en tieren en om de 'Baas van de tent' vragen.

Nu moet ik erbij zeggen, je hebt portiers, niet te geloven... Ik heb zelf ooit 's met eigen ogen gezien, bij het Jaarlijkse Basketballgala, dat de Speler van het Jaar (de hoofdpersoon van de avond dus) de toegang geweigerd werd omdat ie geen kaartje had. Naast de portier werd, met bakken tegelijk, een basketbaltijdschrift verkocht met groot op de cover de betreffende speler. De portier werd hier op gewezen door verschillende mensen, maar nee hoor de man was onvermurwbaar. Uiteindelijk moest zijn directe baas eraan te pas komen om de boel op te lossen!
...Maar dat vind ik dan in dit geval ook zo vreemd: als er zo'n enorme mensenmenigte voor de deur staat, dan gaan die toch massaal roepen dat 't echt wel Mustapha is?! ...Nee. Ik blijf 't een ongeloofwaardig verhaal vinden. Maar wie zal zeggen wat er werkelijk gebeurd is? Misschien moet IfUlikeMe nog maar 's terugkomen hier!

'Beam me up Scotty'
pi_7700396
maar blackadder toch, het stond in de Telegraaf dus dan is het waar!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')