Eén A4-tje is genoeg.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:48 schreef Vatta het volgende:
Lengte heeft ie niet van zijn pa zie ik alweer
Hoho, ik zei "richting" Auschwitz. Dat is anders he.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iemand maakte een grapje dat Willems "naar Auschwitz" was gegaan en dat soort humor begrijpen figuren als Stabiel niet, want die kennen de legendarische foto niet.
Dus zijn wij allemaal racisten en moet VBL dood.
Volgens mij stoppen er ook geen treinen meerquote:Op maandag 26 maart 2018 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, ik zei "richting" Auschwitz. Dat is anders he.
en jij dat PSV weer kampioen wordtquote:Op maandag 26 maart 2018 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat PSV niet over zulke eigen jeugd beschikt
OP NAAR HET DANNYTOPICquote:Op maandag 26 maart 2018 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje as.
Hohohohohhhhohho wat zeg je nu weer Zipportal?
Als Til een PSVer was geweest dan had je vast een andere mening gehad. Hendrix hoort er zeker ook in?quote:
Darudequote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
Van wie was dat liedje net. Klonk wel lekker
sandstormquote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
Op naar de woonboot.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Veronica gooit er nog even een film tegenaan.
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:54 schreef Vatta het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2018 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje as.
Hohohohohhhhohho wat zeg je nu weer Zipportal?
Hendrix hoort de eerste te zijn die opgeschreven wordt ja.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Als Til een PSVer was geweest dan had je vast een andere mening gehad. Hendrix hoort er zeker ook in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |