Wat een jankbak is die kerel toch.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:09 schreef Monolith het volgende:
Red Bull pleit voor een verbod op de 'party mode':
https://m.gpupdate.net/nl(...)en-kwalificatiemodus
Tegenwoordig heeft dat veel meer impact. De bolides zijn met de tijd mee veel ingewikkelder en verfijnder geworden. Meer regeltjes, meer verschillende interpretaties.quote:
Ga dit jaar daarom ook niet meer naar Spa, twee jaar die drukte achter elkaar is wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga ik niet meer doen. Die drukte is gewoon niet leuk meer.
Montelly is jelly.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:14 schreef Montelly het volgende:
Erger mij nu al aan dit ventje.
[ afbeelding ]
Is toch gewoon een straatband?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 23:07 schreef SnowOokami het volgende:
Mijn auto is ook klaar voor het circuit![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk is het maandag een beetje goed weer... (ga naar Zandvoort)
Yep, de 4S is de opvolger van de Super Sport:quote:
Scherp.quote:Op zondag 1 april 2018 06:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alsof dat op een Opel iets uitmaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2018 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
De HALO gaat verdwijnen!
Bron:Zou wel grappig zijn als Toto een 1 april filmpje maakt waarbij hij de Halo van de Mercedes afzaagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De HALO gaat verdwijnen!
Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
De HALO gaat verdwijnen!
Bron:Hier maak je geen grappen over vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Het helpt doorgaans wel als éénaprilgrappen iets minder overduidelijk zijn. Zo zag ik ook wat voorbij komen over 'Verstappen volgend seizoen naar MotoGP'. Probeer het dan gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2018 15:04 schreef SnowOokami het volgende:
https://wtf1.com/post/f1-(...)-improve-the-racing/
I'm not your friend, buddy!quote:Op zondag 1 april 2018 14:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier maak je geen grappen over vriend
In dit geval vind ik eigenlijk dat ze gewoon gelijk hebben. Ze hoeven het niet te zeggen, dat is waar.quote:Op zondag 1 april 2018 18:48 schreef Gruj0 het volgende:
RBR/Marko/Horner zijn weer bezig.
Dit team is echt niet uit te staan. Ze hebben altijd wel wat te zeiken.
https://www.gpupdate.net/(...)bourne-gewoon-geluk/
Als ze zelf op deze manier hadden gewonnen hadden we ze niet meer gehoord. Idem dito wb Mercedes.quote:Op zondag 1 april 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In dit geval vind ik eigenlijk dat ze gewoon gelijk hebben. Ze hoeven het niet te zeggen, dat is waar.
Dat klopt allemaal, maar dat staat los van de inhoud.quote:Op zondag 1 april 2018 18:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als ze zelf op deze manier hadden gewonnen hadden we ze niet meer gehoord. Idem dito wb Mercedes.
Dan was er wel een ander team dat dat zegt. Het is gewoon waar.quote:Op zondag 1 april 2018 18:56 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Als ze zelf op deze manier hadden gewonnen hadden we ze niet meer gehoord. Idem dito wb Mercedes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |