Het is een klacht; anders stond het wel in Vraagbaakquote:
quote:
Deels herkenbaar ja. Ik merk ook wel dat ik veel van mijn beste vrienden van vroeger nu ook niet eens meer een avond bij mij thuis op de bank zou hoeven hebben.quote:Op zondag 25 maart 2018 23:34 schreef Geralt het volgende:
En met de jaren wordt dat steeds erger/meer. Dan weet je dat alvast. Ik spreek niet eens meer over vrienden. De vrienden van vroeger zijn kennissen geworden. Wat ik overigens geen enkel probleem vind. Als ik een hele week gewerkt heb dan vind ik het in het weekend wel gescheten en plof ik lekker op de bank met een biertje en een fimpje of docu of ga wat rondlummelen op FOK!
Ergo: die nieuwe herinneringen maken kunnen me gestolen worden.
Oh sorry... Ik dacht dat ik in R&P was. Je OP was namelijk een nogal onsamenhangend verhaal. Leek meer op R&P dan op KLB. Maar bij deze staat je klacht genoteerd.quote:
Zo te lezen ben jij de enige die het onsamenhangend vindt, misschien begrijpend leren lezen?quote:Op zondag 25 maart 2018 23:45 schreef paddestoelensoep het volgende:
[..]
Oh sorry... Ik dacht dat ik in R&P was. Je OP was namelijk een nogal onsamenhangend verhaal. Leek meer op R&P dan op KLB. Maar bij deze staat je klacht genoteerd.
quote:Op zondag 25 maart 2018 23:38 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Deels herkenbaar ja. Ik merk ook wel dat ik veel van mijn beste vrienden van vroeger nu ook niet eens meer een avond bij mij thuis op de bank zou hoeven hebben.
Heb godzijdank nog twee vrienden over die -net als ik- de behoefte voelen om ons 1/2 keer per maand weer als 20 jarigen te gedragen, dus dan gaan we biertjes drinken, pizza eten, gamen en naar de kroeg en praten we over onzin, vrouwen, voetbal, eigenlijk alles zolang het maar nergens over gaat. In ieder geval niet over werk, hypotheken, bijtelling of verzekeringspremies.
Maar de meeste mensen die de dertig naderen of gepasseerd zijn kunnen niet meer zo goed slap ouwehoeren over onzin. Het moet over zichzelf, serieuze dingen, werk of over hun partner gaan. En juist dat zijn allemaal onderwerpen die alleen voor jouzelf interessant zijn maar totaal niet voor je gesprekspartner, dus voor je het weet is het afspreken met zulke vrienden gewoon het wederzijds dumpen van je verhaal om daarna doodvermoeid naar huis te gaan
Ik spreek uit ervaringquote:
Het is een klacht, maar ook de natuurlijke gang van zaken. Want jij geeft het ook al aan, en geldt ook voor mij : Het is geen verwijt naar die jongens, want ik kies zelf ook vaker voor een avondje op de bank en ben ook niet meer die super extraverte tiener met superveel energie, na 8 bier krijg ik nu zware oogleden in plaats van dat ik de bar op klim bij wijze van sprekequote:Op zondag 25 maart 2018 23:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek uit ervaring
Enige moment wat hier nog over is is elke maand pokeren waar het gewoon over onzin bullshit wijven en auto's gaat en voor de rest niks, en ivm werk kan ik daar maar 1x in de zoveel maanden bij aanschuiven. Laatste keer is denk ik alweer 6+ maanden geleden.
Verjaardagen en meer van dergelijke onzin doe ik niet meer aan. Om de redenen die jij hierboven al noemde.
Ik weet niet of het echt een klacht is, ik heb het ook lang klachtwaardig gevonden, maar ik vind het nu wel prima eigenlijk. Lekker mn eigen leventje leiden, geen gezeik aan mn kop. Helemaal goed
Hahahaha ja terechte klacht!quote:Op maandag 26 maart 2018 04:43 schreef Za het volgende:
Dit is nog maar het begin, op gegeven moment kom je erachter dat vrijwel iedereen in je leven alleen maar over zichzelf wil praten, dat wanneer je iets verteld de ander gewoon zit te wachten op een moment om te kunnen inbreken met een verhaal over zichzelf.
Iedereen, je familie, je vrienden, je collega's en ook de mensen hier op Fok.
Echt he. Word me daar ook steeds bewuster van. En het begint me ook steeds meer te irriteren.quote:Op maandag 26 maart 2018 04:43 schreef Za het volgende:
Dit is nog maar het begin, op gegeven moment kom je erachter dat vrijwel iedereen in je leven alleen maar over zichzelf wil praten, dat wanneer je iets verteld de ander gewoon zit te wachten op een moment om te kunnen inbreken met een verhaal over zichzelf.
Iedereen, je familie, je vrienden, je collega's en ook de mensen hier op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |