abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 januari 2003 @ 00:57:35 #176
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7811640
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:51 schreef m4tr1X het volgende:

[..]

HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN op BB!


Je capslock zit vast joh! Maar toch fijn dat je even de moeite neemt om die goed genuanceerde mening van je mede te delen hier. Alle meningen worden op prijs gesteld, hoe achterlijk ook!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7811701
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je capslock zit vast joh! Maar toch fijn dat je even de moeite neemt om die goed genuanceerde mening van je mede te delen hier. Alle meningen worden op prijs gesteld, hoe achterlijk ook!


Als dit topic niet bijna gesloten zou worden zou ik nog met je in discussie gaan, maar nu niet meer, dat heeft geen zin meer... Big Brother = pure SM (BAH!)
  vrijdag 10 januari 2003 @ 01:02:52 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7811810
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 00:59 schreef m4tr1X het volgende:

[..]

Als dit topic niet bijna gesloten zou worden zou ik nog met je in discussie gaan, maar nu niet meer, dat heeft geen zin meer... Big Brother = pure SM (BAH!)


Er staat duidelijk BB4 in de titel van dit topic, dus waarom kom je hier dan. "Ik wist niet dat het BB was" gaat nu dus niet op. Wat drijft jou om even je mening te komen ventileren? Kun je er niet tegen dat er toch veel mensen wel graag naar bb kijken, maar er vooral graag over discussieren?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_7811883
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Er staat duidelijk BB4 in de titel van dit topic, dus waarom kom je hier dan. "Ik wist niet dat het BB was" gaat nu dus niet op. Wat drijft jou om even je mening te komen ventileren? Kun je er niet tegen dat er toch veel mensen wel graag naar bb kijken, maar er vooral graag over discussieren?


Ze noemen dat FOK! (http://www.fok.nl) Ik kan er prima tegen dat veel mensen BB kijken, en hoe noem jij dit wat wij nu aan het doen zijn? discussieren? goh, ik haat het echt... je merkt het.. :/
  vrijdag 10 januari 2003 @ 01:20:47 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7812350
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:05 schreef m4tr1X het volgende:

[..]

Ze noemen dat FOK! (http://www.fok.nl) Ik kan er prima tegen dat veel mensen BB kijken, en hoe noem jij dit wat wij nu aan het doen zijn? discussieren? goh, ik haat het echt... je merkt het.. :/


Wat 'wij' aan het doen zijn is geen discussieren, want dan zet je er ook bij waarom je iets vindt. Snappie?
My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')