Minecraft editionquote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:21 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tijd voor een trailer in plaats van die blurry shit
Ik word gek dan.....quote:
Zelfs de verpakking is Minecraftey!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 16:51 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusjes en knuffels van Sean![]()
quote:
Gezien gisterenquote:Op zondag 8 juli 2018 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No Man's Sky NEXT | Waking Titan Massive London Live Drop! I Was Given Signed No Man's Sky NEXT Box!
vanaf minuut 36
Ja, er zijn wel een aan mensen leuk bezig op YouTube over No Man’s Sky.quote:Op woensdag 11 juli 2018 21:04 schreef Crutch het volgende:
Het enthousiasme van L Plays Gaming werkt aanstekelijk. Leuk kanaal om te volgen.
Multiplayer, verschillende karaktermodellen, nieuwe audio, nieuwe schepen en meer.quote:Op zondag 15 juli 2018 23:02 schreef HSG het volgende:
Weet iemand al welke vernieuwingen in petto zijn?
Komt vandaag de update uit of aankomende week?quote:Op zondag 15 juli 2018 22:19 schreef DKUp het volgende:
Waking Titan is live op Twitch. Teller loopt af op aankomende dinsdag (17 juli 2018) om 17 uur.
Aankomende week dinsdag, waarschijnlijk wel meer informatie later vandaag over de nieuwe update.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:14 schreef davako het volgende:
[..]
Komt vandaag de update uit of aankomende week?
Dan ben ik wel eens benieuwd wanneer ze met de lijst van vernieuwingen aankomen. Het blijft wel erg stil.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aankomende week dinsdag, waarschijnlijk wel meer informatie later vandaag over de nieuwe update.
De lijst met vernieuwingen komt meestal een dag eerder of de dag zelf van de update naar buitenquote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan ben ik wel eens benieuwd wanneer ze met de lijst van vernieuwingen aankomen. Het blijft wel erg stil.
Dinsdag? Waar staat dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
De lijst met vernieuwingen komt meestal een dag eerder of de dag zelf van de update naar buiten
Je kan misschien wat screenshots, audio of een korte gameplay-beelden. Sean Murray zal de fans wel bedanken en misschien wat info geven.
Dinsdag komt alles pas naar buiten.
Dan komt de update uit en normaal gesproken krijgen we dan ook de patch notes en trailer.quote:
Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 09:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan komt de update uit en normaal gesproken krijgen we dan ook de patch notes en trailer.
Vandaag om 17:00 krijgen we iets via de Twitch-stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |