abonnement Unibet Coolblue
pi_178056426
Hoi allemaal,

Voor het vak marketing moeten wij een marktonderzoek doen voor ons nieuwe product. Hiervoor hebben wij een vragenlijst gemaakt en nu zouden wij aan jullie willen vragen om deze in te vullen. Onze doelgroep is studenten en ouders van student: dus ben je of ken je een student of ben of ken je een ouder van een student, help ons dan!

Het duurt nog geen twee minuten en jullie zouden ons er enorm mee helpen!
De vragenlijst loopt tot 29 maart.

https://goo.gl/forms/3WSUyS8erVaXKM7v2

Alvast bedankt!!
Als ik jullie kan helpen bij jullie vragenlijst, dan vul ik die uiteraard ook in! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door KerstFreak op 24-03-2018 16:26:57 ]
pi_178057131
Je enquete zit niet logisch in elkaar. Als je geen box wil, dan moet er een optie zijn om geen box te hoeven te kiezen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 24 maart 2018 @ 15:08:49 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178057683
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:42 schreef Lyrebird het volgende:
Je enquete zit niet logisch in elkaar. Als je geen box wil, dan moet er een optie zijn om geen box te hoeven te kiezen.
Dit dus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178058951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 14:42 schreef Lyrebird het volgende:
Je enquete zit niet logisch in elkaar. Als je geen box wil, dan moet er een optie zijn om geen box te hoeven te kiezen.
Bedankt voor je reactie, hier hebben we helemaal niet over nagedacht...! Maar dat is natuurlijk ook mogelijk, we hebben het gelijk aangepast!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')