abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178009580
Ze zouden eens die roze bril moeten afzetten: rationeel denken, dat kan een liefhebber niet. Daarom steken zich liever in de schulden, dan dat ze verstandige beslissingen nemen.

Neem bijvoorbeeld de oldtimer/Youngtimer liefhebber: koste wat kost, die wrakken op de weg houden. Soms lijkt het zelfs, dat ze het doen om op internet stoer te kunnen zeggen: ik ben een liefhebber!

Klacht: mensen die zich zelf liefhebber noemen.
pi_178009629
Oke man, bedankt Hans.
pi_178009746
Herkenbaar, ik heb de logeerkamer en de hele garage inmiddels al vol met griesmeelpudding. Ik weet dat het dom is, dat we failliet gaan, mijn leven kapot en mijn relatie uit, maar ik kan het gewoon niet laten. Die roze griesmeelbril lijkt wel vast gepatext aan mijn hoofd.
pi_178009763
quote:
9s.gif Op donderdag 22 maart 2018 12:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze zouden eens die roze bril moeten afzetten: rationeel denken, dat kan een liefhebber niet. Daarom steken zich liever in de schulden, dan dat ze verstandige beslissingen nemen.

Neem bijvoorbeeld de oldtimer/Youngtimer liefhebber: koste wat kost, die wrakken op de weg houden. Soms lijkt het zelfs, dat ze het doen om op internet stoer te kunnen zeggen: ik ben een liefhebber!

Klacht: mensen die zich zelf liefhebber noemen.
Deze dick-long :')
  donderdag 22 maart 2018 @ 12:42:57 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178009766
Zegt iemand die tot voor kort nog helemaal getrouwd was met een 25-jarige roestbak. :').
And so is the past
pi_178009774
Communist :')
  donderdag 22 maart 2018 @ 17:47:06 #7
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_178015755
Weer lekker bespaard met je Celerio, dikkie?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')