3 gehaktstaven aub ik betaal je 450 postalgold je weetquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:29 schreef SpecialK het volgende:
Ik st a NU bij de Febo, bitch ik ken je struggles
te laat zit aan de frituurquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:40 schreef racerdkb het volgende:
nog een paar dagen doorbijten en je mist het niet eens meer.
papzakquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:45 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
te laat zit aan de frituur![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:48 schreef racerdkb het volgende:
nu volle mayonaise en suikerige ketchup er bij zeker.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De illusie hebben dat niet jouw waarden delen per definitie zwak is
quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:33 schreef jogy het volgende:
Gewoon gekookte eitjes vreten als je vreetkick krijgt. En van de suiker en vetten afblijven. Even een paar dagen tot een week doorbijten want je lichaam jankt erom en dan zou het wel beter moeten gaan.
En daarom zal je het niet snel redden. Als je van frikandel speciaal naar rauwe wortel gaat dan is de overstap te groot en een wortel vult ook niet erg geweldig. Een ei werkt daar een stukje beter bij.quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]ik eet nu een rouwe wortel
![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:55 schreef jogy het volgende:
[..]
En daarom zal je het niet snel redden. Als je van frikandel speciaal naar rauwe wortel gaat dan is de overstap te groot en een wortel vult ook niet erg geweldig. Een ei werkt daar een stukje beter bij.
Volste vertrouwen in! Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:58 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]![]()
Ik ga het wel redden !
Lekker phu
Dat is geen illusie.quote:Op donderdag 22 maart 2018 03:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De illusie hebben dat niet jouw waarden delen per definitie zwak is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |