abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_493178
Beste allemaal,

Ben jij ook helemaal verknocht aan de Reallife Soaps die op TV zijn? Kijk
dan snel op www.bb.koenie.com
Op deze site zijn namelijk ALLE live streams van ALLE Reallife Soaps te
zien! En dat zijn er meer dan je denkt:

Nederland - Big Brother
Nederland - De Bus
België - Big Brother
België - De Bus (= zelfde als Nederlandse bus)
Duitsland - Big Brother
Italië - Big Brother
Portugal - Big Brother
Zweden - Big Brother
Zweden - De Bar
Zwitserland - Big Brother
Spanje - De Bus

In totaal meer dan 60 camera's live te bekijken!

En dit alles zonder banners, pop-ups of andere reclames!
(hiermee bedoel ik dat Koenie geen enkele banner of pop-up geplaatst heeft.
Het kan zijn dat er in de streams reclames verweven zijn die niet door
Koenie 'gefilterd' kunnen worden).

Ik besef dat deze posting eigenlijk een verkapte manier van reclame maken
is. Ik zal terughoudend zijn met het posten van deze berichten. Ik denk echter dat
veel reallife-soap fans lol kunnen beleven op mijn site.

Veel Reallife Soap kijkplezier!

Later,

Koenie.
www.bb.koenie.com

www.koenie.com
pi_493223
Het is al sneu dat jij dit post, nog sneuer is dat er misschien ook mensen gaan kijken. Nou, ik niet en wil ook iedereen oproepen expres niet te kijken. En of Havoc er even een slotje op wil mikken, maar dat heeft bij deze topics helaas niet zoveel resultaat.

Je verdient eerder een ban, want je hebt inmiddels al zovaak reclame gemaakt en evenzoveel slotjes gespaard dat je nu eindelijk wel eens van dit forum gemikt mag worden.

Dag Koenie

[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 25-11-2000 17:22]

Hatsjoe!
pi_493235
nou nou Ali... FF dimmen aub
pi_493254
Beste Ali,

Het spijt mij dat je je stoort aan mijn postings. Het is zeker een maand geleden dat ik voor het laatst in dit forum gepost heb. Er is ooit wel eens een thread van mij op slot gedaan, maar dat kwam meer omdat ik de betreffende opmerkingen beter in een ander gedeelte van het forum had kunnen plaatsen.

Dit is een forum over Big Brother. Wat heeft er nou meer met Big Brother te maken dan een site waarop ALLE live streams te zien zijn?? Op deze site zijn geen reclamebanners of pop-ups te zien, dus ik heb geen financieel belang bij het aantal bezoekers dat ik op de site zal krijgen. Het enige belang dat ik er zelf bij heb is misschien de 'kick' van het aantal bezoekers op een site, verder niks.

Ik denk dat heel wat mensen (Ali uitgezonderd) op mijn site kunnen doen wat ze willen doen: reallife soaps kijken zonder poespas. Daar wilde ik de lezers van dit forum op wijzen.

Nogmaals: ik begrijp dat sommige mensen zich hieraan storen. Ik zal dan ook terughoudend zijn met het posten van dit soort mededelingen.

Groet'n uut Grunn,

Koenie.
www.bb.koenie.com

www.koenie.com
  zaterdag 25 november 2000 @ 17:57:39 #5
3836 McMike
Wat jij kan, kan ik beter!
pi_493280
Ik vind het veel irritanter dat er steeds mensen lopen te janken om slotjes!
En vragen om een ban vind ik helemaal zielig.
Whatever!!.........
pi_493290
Bedankt koenie, ik ben er wel blij mee.
pi_493291
Hier wil ik best nog wel even op reageren. Allereerst maar even op Koos: sorry dat ik het zo breng, maar ik heb een reactie in deze trant al een keer eerder naar Koenie gemaakt. Het is gewoon terecht verboden om reclame te maken. Ik vind dat iedereen zich daaraan moet houden, ook Koenie.

Wat Koenie zegt is namelijk niet waar. Als je eventjes op zijn naam klikt zie je precies waar ie heeft gepost. Van de 8 topics die hij inmiddels als spam heeft geopend zijn er 5 op slot gegaan. En niet 1 zoals hij beweert. Verder is vrijwel elke van zijn 16 posts te benoemen als spam.

Als Koenie nou lekker mee zou discussieren hier zou ik het niet eens zo erg gevonden hebben als hij eens reclame zou maken. Maar als hij alleen post om te spammen, stoor ik me er wel aan.

Ik reageer hier ook weinig, lees veel, maar ik reageer zo op het hele forum op deze topics, vandaar ook hier...

Het gaat me dus niet zozeer om een keertje reclame, maar hij maakt al teveel reclame. En dat er dan een maand tussenzit doet me niet zoveel

Hatsjoe!
pi_493299
quote:
Op 25 november 2000 17:57 schreef McMike het volgende:
Ik vind het veel irritanter dat er steeds mensen lopen te janken om slotjes!
En vragen om een ban vind ik helemaal zielig.
Heb je helemaal gelijk in, doe het daarom ook vrijwel nooit. Heb ook niks tegen Koenie of zijn site, maar wel tegen spam, sorry
En die ban, dat is ook overdreven, maar iemand waarvan zoveel topics al op slot zijn gegooit weet zelf ook wel wat ie moet doen. Er is bijvoorbeeld een topic waarin je je site kunt zetten, gooi die dan even omhoog, zal ik er niets van zeggen
Hatsjoe!
pi_493302
Moet ik er nog even bijzeggen dat ik zo fel reageerde omdat ik Koenie al zovaak zoiets heb zien openen. Als iemand zich aan mijn post irriteert: mijn excuses
Hatsjoe!
  zaterdag 25 november 2000 @ 18:10:38 #10
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_493304
Koenie. Ik heb op zich geen problemen met je post maar doe mij een plezier en kopieer je bericht even naar:

http://www.fokforum.nl/showtopic/17089

anders word het zo onoverzichtelijk

Alvast bedankt

I'm getting too old for this....
pi_493308
Koeni, ik kijk al weken naar de streams via jouw site...toppie!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')