Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Net gezien in Westenwind, het schitterende nummer van Link. Volgens mij is het al 2 jaar oud ofzo maar destijds nooit opgepakt. Twee jaar geleden kreeg ik er al kippenvel van. Als ik het goed heb is het nummer geproduceerd door de voormalige drummer van De Kast, Nico. Een rockballad zoals je ze nog maar zelden hoort.
Link komt uit West Friesland en Friesland en bestaat al een jaar of 3 denk ik. Ze hadden in t najaar van 2000 een cd single uit bij het ProActs label, daar zitten ook De Kast, Kayak en Henk Westbroek bij. Ik was toen medewerker bij de Lokale Omroep in Elburg en kreeg deze cds opgestuurd van de platenmaatschappij. Nu kijk ik nooit naar Westenwind en tijdens t zappen hoorde ik dat liedje en t kwam me zo bekent voor. Nu kan t ook zijn dat ik gisteren naar een herhaling van Westenwind heb zitten kijken. Ik ben onder de indruk van deze band en het nummer wat ze in deze aflevering ten gehore brengen. Als je t mij vraagt zit er een top 10 hit in.