abonnement Unibet Coolblue
pi_178038384
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:50 schreef Nico987 het volgende:

Ik raak mijn bithouders altijd kwijt, nu 3x op zondag een houdertje bij de gamma gekocht. Alle drie krom...
Er bestaan bithouder-houdertjes, een soort grote magneet waar ze aan klemmen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_178038774
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:55 schreef blomke het volgende:

[..]

Er bestaan bithouder-houdertjes, een soort grote magneet waar ze aan klemmen.
En die magneet gooi ik ws ook ergens in een hoek het is vrij hardnekkig
pi_178039140
Bedankt voor de hulp allemaal!
Heb er toch voor gekozen een wera bitsetje te nemen. Goeie bitjes zijn toch handig voor amateur schroevers zoekt ik gaan ze langer mee dan 1 dag :D
  vrijdag 23 maart 2018 @ 17:44:19 #54
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_178039287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:28 schreef bleiblei het volgende:

[..]

[..]

Heel erg niet mee eens. De enorme 100delige boor/bitsets kan je inderdaad beter mijden.
En ook die kunnen hun waarde hebben. Het gebeurt wel eens dat je eens in de paar jaar een situatie tegenkomt waarin je ineens een of ander exotisch bitje nodig hebt dat dan wel in zo'n set blijkt te zitten. Voor die ene keer functioneert dat ook prima, dat moet je dan niet dagelijks gebruiken nee. Kan ook handig zijn om er eerst achter te komen welke bits je veel gebruikt, daar koop je dan betere van.
Don't let my username fool you...
pi_178041488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:44 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En ook die kunnen hun waarde hebben. Het gebeurt wel eens dat je eens in de paar jaar een situatie tegenkomt waarin je ineens een of ander exotisch bitje nodig hebt dat dan wel in zo'n set blijkt te zitten. Voor die ene keer functioneert dat ook prima, dat moet je dan niet dagelijks gebruiken nee. Kan ook handig zijn om er eerst achter te komen welke bits je veel gebruikt, daar koop je dan betere van.
Ik heb 2-3 van die sets liggen hier. Super handig voor die vreemde maten en situaties. Verder is het vuilnis van de eerste plank.

Bitjes moet je gewoon goed doen. Daar heb je veel plezier van. Boortjes ook. Gewoon een mooi setje en je doet er jaren mee. Verder gewoon je machines het werk laten doen en kijken waar je mee bezig bent. Juiste materiaal voor de juiste klus. Dus die klopboor van de Lidl lekker in het schap laten als je met beton aan de slag gaat. Daar pak je een boorhamer voor. En die pak je weer niet voor in metselwerk en binnenwandjes van gips!

Het is gewoon je verstand gebruiken.
Laat die handjes wapperen!
pi_178043008
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 19:39 schreef Gieliovd het volgende:
Bitjes moet je gewoon goed doen. Daar heb je veel plezier van. Boortjes ook. Gewoon een mooi setje en je doet er jaren mee.
Boortjes en bitjes koop ik meestal per tien stuks, raak sowieso vaak bitjes kwijt en heb een hekel aan versleten boren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')