abonnement Unibet Coolblue
pi_178209916
Sterkte! Het is nu veel te verwerken maar op de lange termijn echt beter.
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 31 maart 2018 @ 11:32:42 #202
357044 Budapestenaar
pi_178210232
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update: Hij heeft het uitgemaakt. Ik ben een beetje ingestort
Sterkte CotS :*

Wel opmerkelijk. Dreigde hij eerder niet met zelfmoord als jij hem zou dumpen? Blijkbaar voelde hij de bui hangen en wilde hij jou een stap voor zijn?

Na alles wat ik over hem heb gelezen, denk ik dat je uiteindelijk beter af bent zonder hem. Hij kwam over als een onvolwassen en tamelijk egoïstische jongen.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 11:54:44 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178210582
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update: Hij heeft het uitgemaakt. Ik ben een beetje ingestort
Paar dagen janken en dan word je boos om hoe hij je behandelt heeft. En terecht. Hoeveel je ook van hem houdt, hij heeft gewoon enorm veel moeite om wat van zijn relatie en leven te maken en hij hield jou verantwoordelijk door middel van emotionele chantage.

Good luck, die eerste paar dagen zijn echt kut maar jij redt je wel :*
Resistance is futile.
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 12:43:42 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178211141
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 07:34 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

niet haar keuze
Wel haar voordeel.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 12:53:58 #205
441859 crew  Lenny77
pi_178211280
Sterke meisje xxx
Maar lees voor jezelf dit topic een paar keer opnieuw als je je slecht voelt. Herinner je waarom je twijfelde en wat je tegen hield! Hij heeft nou zelf de stap gezet dus je hoeft niet bang te zijn voor zelfmoord enz!
Je hebt heel veel voor hem gedaan en er is niet zoveel terug gekomen. Je weet vanbinnen ook wel dat dit niet voor altijd zou kunnen doorgaan. Jij groeit, hij staat stil!
Nu is het jouw kans om echt door te gaan groeien, zonder beren op je weg! :*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178211362
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 06:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update: Hij heeft het uitgemaakt. Ik ben een beetje ingestort
Sterkte :*
Onthoud dat er twee zijn in een relatie en dat jij niet de oorzaak hiervan bent. Zoals ik het lees zijn jullie beiden veranderd en dan is dit soms een logisch, maar voor nu wel pijnlijk gevolg.

Blijf je wel in contact met je vriendinnen en hulpverlening? Wat extra steun kan en mag je nu echt vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:03:58 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178211416
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

Bedankt alvast :*
Klinkt als iemand die geen relatie waard is. En dan bedoel ik je vriend trouwens. Vind het eigenlijk wel een unicum dat zo'n iemand uberhaupt sex heeft. :?

Nougoed, ik zou het iig uit maken ja en iemand zoeken die wel actief en zelfstandig is.

Stel bijv. dat je kinderen krijgt met zo'n iemand, dan voed je dus praktisch in je eentje de kinderen op en krijgen ze dus psychische problemen.

edit: oh hij heeft het al uitgemaakt, naja.. je bent hem iig beter kwijt dan rijk.
Jij klinkt iig als een toffe vrouw dat je sport en zelfstandig bent, laat zo'n stuk verdriet je niet krenken. Je bent beter dan dat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 13:11:49 #208
442280 Prisha
Moonshine!
pi_178211524
veel sterkte CotS. Het doet nu pijn maar uiteindelijk denk ik naar aanleiding wat ik van je gelezen heb, dat dit veel en veel beter is voor je. Je komt over als een enorm empathisch en lief persoontje, met veel levenslust en het gaat goedkomen O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_178213209
Lekkere anti-climax weer, een heel topic jammeren over soulmate vrindjelief en dat jullie gemaakt voor elkaar zijn, maar omdat jij door wil groeien en hij niet ontstaat het vraagstuk hoe nu verder, maar uitmaken kan niet echt want dan dreigt hij met zelfmoord.

En dan maakt hij het zelf eventjes uit.

Ik wil m'n geld terug.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_178213245
Maar een nerd die alleen games speelt en series kijkt. HOE kun je daar verliefd op worden. Dat zijn de saaisten der saaisten. Please, als je nog aanwezig bent CotS. Kun je uitleggen wat je zo leuk aan hem vond/vindt/vond ?
pi_178213870
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Maar een nerd die alleen games speelt en series kijkt. HOE kun je daar verliefd op worden. Dat zijn de saaisten der saaisten. Please, als je nog aanwezig bent CotS. Kun je uitleggen wat je zo leuk aan hem vond/vindt/vond ?
Lol, hoeft echt niet per se hoor. Come on now :P
  zaterdag 31 maart 2018 @ 17:51:11 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_178216419
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Maar een nerd die alleen games speelt en series kijkt. HOE kun je daar verliefd op worden. Dat zijn de saaisten der saaisten. Please, als je nog aanwezig bent CotS. Kun je uitleggen wat je zo leuk aan hem vond/vindt/vond ?
Nu ben ik ook wel benieuwd. Dat is nog unfuckable-er dan dat ik vroeger was :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_178216539
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 14:52 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Maar een nerd die alleen games speelt en series kijkt. HOE kun je daar verliefd op worden. Dat zijn de saaisten der saaisten. Please, als je nog aanwezig bent CotS. Kun je uitleggen wat je zo leuk aan hem vond/vindt/vond ?
Wie weet speelde hij amper games toen ze hem leerde kennen.
pi_178218252
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator zaterdag 31 maart 2018 @ 19:26:41 #215
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178218417
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Nee, dat denk je nu, maar dat blijft niet zo. Daarbij is vrienden blijven geen goed idee (dat werkt ook niet, want jij wil helemaal niet dat het uit is), zeker in jullie situatie(s) niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 1 april 2018 @ 10:03:00 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178229049
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Jij was zijn hulpverlener, niet zijn soulmate. Tegen je soulmate kun je alles zeggen, en heb je nooit het gevoel dat je 'voorzichtig' moet zijn. Je soulmate haalt het beste in jou naar boven en daardoor vind je jezelf ook een leuke vriendin. Met je soulmate kun je lachen, je deelt 95% van je normen en waarden waardoor je het al snel met elkaar eens bent. Met je soulmate is alles gelijkwaardig, de relatie hoort niet alleen maar om de één zijn problemen te draaien. Met je soulmate is er ruimte voor jullie allebei. Je soulmate zuigt niet alle levenslust uit je door te dreigen met zelfmoord, je soulmate communiceert vanuit eenzelfde overtuiging en daardoor communiceer je open.

Maar dat valt allemaal op zijn plek als je je echte soulmate tegenkomt ;)
Resistance is futile.
pi_178229093
7. ^O^
  zondag 1 april 2018 @ 10:08:33 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178229152
Die jongen hoeft niet afgebrand te worden, die heeft haar enorm overeind geholpen en gehouden in tijden van diepe ellende.
Dat het nu wellicht niet meer passend is kan, maar uit de eerdere posts van TS bleek het een enorm zorgzame lieve jongen te zijn die zij enorm nodig had toen en die er altijd voor haar was.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178229383
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:08 schreef Molo het volgende:
Die jongen hoeft niet afgebrand te worden
lijkt het viva forum wel
pi_178229792
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Hou je hier niet aan vast, als een relatie uitgaat en ze zeggen we blijven vrienden is dat net zoiets als zeggen, je hond is dood, maar je mag hem wel houden.

Het zal nooit meer hetzelfde worden, ook grenzen zijn moeilijk, focus je lekker op je eigen dingen, je woont in een ontzettend leuke stad werk lekker aan jezelf. Het mooie weer komt eraan, je zal vast iemand treffen waarmee de klik veel beter is die ook kijkt naar vooruitgang en leuke dingen doen.
pi_178238212
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:08 schreef Molo het volgende:
Die jongen hoeft niet afgebrand te worden, die heeft haar enorm overeind geholpen en gehouden in tijden van diepe ellende.
Dat het nu wellicht niet meer passend is kan, maar uit de eerdere posts van TS bleek het een enorm zorgzame lieve jongen te zijn die zij enorm nodig had toen en die er altijd voor haar was.
Mee eens
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 1 april 2018 @ 16:24:23 #222
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178238293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Ik wens je succes. Maar het is moeilijk vrienden blijven met ex.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 1 april 2018 @ 16:27:06 #223
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178238349
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
We hebben elkaar leren kennen toen we allebei in een heel kwetsbare situaties zaten. Alleen we zijn beiden anders ontwikkeld.
Het is de liefste jongen ooit. Alleen ik ben meer out going dan hij is. Dat gaf frictie. Daarnaast hebben wij heel verschillende normen en waarden.

Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Koester dat wat geweest is, maar zie zeer zeker ook dat niet alles voor altijd en eeuwig is, dat uit elkaar gaan geen schande is, geen falen is. Maar gewoon is zoals het moet zijn.
Jullie hadden elkaar nodig en nu is het tijd om beiden een andere weg in te slaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178238504
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_178238589
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Naja..

Nerds die alleen gamen zijn ook gewoon raar hoor. Dat mag je ook wel zeggen. Zit je tegen ze te praten en zij kijken alleen naar hun scherm omdat ze vliegen over een eiland om een extra magische zwaard ergens op te halen. Freakos..
  zondag 1 april 2018 @ 16:41:46 #226
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178238707
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Niet zo slecht denken over jezelf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 1 april 2018 @ 16:42:19 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178238726
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Dat is natuurlijk beetje onzin CotS. Het loopt zoals het loopt, jullie waren een tijd happy en een stabiele factor voor elkaar. Dat dat nu anders is en jullie in andere fases zitten maakt het niet jouw schuld.
Niet zo hard voor jezelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178238902
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Niet zo negatief over jezelf. :* Dit is echt niet waar en je had alle recht om bepaalde dingen van hem te verwachten. Vergeet niet waarom je dit topic hebt geopend en dat je zelf op het punt stond om het uit te maken.
pi_178238988
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet zo negatief over jezelf. :* Dit is echt niet waar en je had alle recht om bepaalde dingen van hem te verwachten. Vergeet niet waarom je dit topic hebt geopend en dat je zelf op het punt stond om het uit te maken.
Ik denk dat ze ook wel sarcastisch was hoor.
  zondag 1 april 2018 @ 16:57:11 #230
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178239108
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:51 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ook wel sarcastisch was hoor.
dat denk ik niet
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 1 april 2018 @ 17:13:05 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178239501
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:51 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ook wel sarcastisch was hoor.
Nee hoor.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178239700
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:51 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ook wel sarcastisch was hoor.
Gezien haar achtergrond lijkt me van niet.
pi_178239743
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 16:51 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Ik denk dat ze ook wel sarcastisch was hoor.
100% van niet, helaas.
pi_178239892
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik houd zielsveel van hem. We blijven ook goede vrienden. Hij is en blijft mijn soulmate.
Mwa, dat moet nog blijken. Zou het in eerste instantie gewoon de tijd geven om te helen. Geen contact hebben met elkaar tot je allebei weet dat je elkaar weer kan zien, zonder dat het problemen geeft als de ander een nieuwe vriend/vriendin heeft.

Tegen die tijd is de kans groot dat je geen behoefte meer hebt aan contact, of in ieder geval het gevoel van "soulmates" wel is verdwenen.
  zondag 1 april 2018 @ 17:29:52 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178239957
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Dat is hoog waarschijnlijk niet waar hoor. Hij heeft het twee jaar volgehouden en hij hield ook van je.

Maar je bent nu aan het herstellen van een psychose en dan is het ook niet verstandig om dit soort beslissingen te maken.

Voor hem is het al moeilijk en hij doet al zijn best om er voor jou te zijn. En dan kom je met klachten die voor je psychose helemaal geen issue waren (althans niet zo’n groot issue). Gewoon niet slim van je.

Als ik jou was zou ik rustig blijven en contact onderhouden. Misschien als dingen zijn afgekoeld kan je het uitpraten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 1 april 2018 @ 17:43:35 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178240252
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Wat een onzin. Je bent domweg nog niet de juiste tegengekomen. Jullie pasten niet bij elkaar, dat is niemands schuld.
Resistance is futile.
pi_178240309
quote:
2s.gif Op zondag 1 april 2018 17:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je bent domweg nog niet de juiste tegengekomen. Jullie pasten niet bij elkaar, dat is niemands schuld.
Precies dit. Echt, geloof je psycholoog en buitenstaanders... jullie zijn gewoon uit elkaar gegroeid en je hebt niks verkeerd gedaan. Meer verwachten van iemand en meer willen in het leven is een teken dat het beter met je gaat.
pi_178240360
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is hoog waarschijnlijk niet waar hoor. Hij heeft het twee jaar volgehouden en hij hield ook van je.

Maar je bent nu aan het herstellen van een psychose en dan is het ook niet verstandig om dit soort beslissingen te maken.

Voor hem is het al moeilijk en hij doet al zijn best om er voor jou te zijn. En dan kom je met klachten die voor je psychose helemaal geen issue waren (althans niet zo’n groot issue). Gewoon niet slim van je.

dit noemen ze nou ‘kicking a person when they are down’.
  zondag 1 april 2018 @ 17:56:07 #239
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178240450
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 17:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dit noemen ze nou ‘kicking a person when they are down’.
Ik zie het meer als “tough love”. Ik heb vaak genoeg in haar positie gezeten hoor. Meerdere keren zelfs. Ik ben ook psychosegevoelig en meeste van mijn relaties zijn uitgegaan vanwege beslissingen die ik maak net voor een psychose of net na een psychose.

Een paar weken geleden vond ze haar ex helemaal prima. Voor haar psychose was ze heel blij met hem. Een psychose kleurt gewoon alles. In plaats van een roze bril heb je een grijze bril.

[ Bericht 11% gewijzigd door Keep_Walking op 01-04-2018 18:02:33 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 1 april 2018 @ 18:01:27 #240
17979 MissMSX
Knightmare
pi_178240539
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Als je tegen iemand niet eerlijk bent, dan is het nu tegen jezelf. En als je iemand niet accepteert en respecteert zoals die is, dan ben jij dat nu zelf.

Echt meid, dit is niet jouw schuld. Denk ueberhaupt niet in termen van schuld. Denk nu vooral aan je eigen welzijn. Je hebt mensen om je heen die je steunen, je hebt hem niet nodig. Je hebt geen relatie nodig om met jezelf aan de slag te gaan. Ga jezelf leren accepteren zoals je bent. Met vallen en opstaan ongetwijfeld, maar je mag er zijn. Jij mag jezelf zijn. En pas als je jezelf kent, accepteert, respecteert en kunt zijn, dan kun je op zoek naar iemand om die persoon mee te delen. In die zin klopt het misschien dat je nú geen relatiemateriaal bent, want je bent nu op een punt in je leven dat het tijd is even 100% op jezelf te richten.

Ga jezelf ontdekken, ga lekker creatief aan de slag met vanalles en nog wat, volg dat pad en kijk waar het je brengt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zondag 1 april 2018 @ 18:03:47 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178240575
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 18:01 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als je tegen iemand niet eerlijk bent, dan is het nu tegen jezelf. En als je iemand niet accepteert en respecteert zoals die is, dan ben jij dat nu zelf.

Echt meid, dit is niet jouw schuld. Denk ueberhaupt niet in termen van schuld. Denk nu vooral aan je eigen welzijn. Je hebt mensen om je heen die je steunen, je hebt hem niet nodig. Je hebt geen relatie nodig om met jezelf aan de slag te gaan. Ga jezelf leren accepteren zoals je bent. Met vallen en opstaan ongetwijfeld, maar je mag er zijn. Jij mag jezelf zijn. En pas als je jezelf kent, accepteert, respecteert en kunt zijn, dan kun je op zoek naar iemand om die persoon mee te delen. In die zin klopt het misschien dat je nú geen relatiemateriaal bent, want je bent nu op een punt in je leven dat het tijd is even 100% op jezelf te richten.

Ga jezelf ontdekken, ga lekker creatief aan de slag met vanalles en nog wat, volg dat pad en kijk waar het je brengt.
Goed gezegd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178240902
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Waar twee zijn, zijn ook twee verantwoordelijk, soms werken dingen gewoon niet. dat is niemands zijn/haar schuld, dat is gewoon zo. Heb dit zelf ook met een ex, hebben geen hekel aan elkaar, absoluut niet, maar de relatie werkte gewoon niet. Dan is stoppen beter
pi_178244287
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2018 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb gewoon fouten gemaakt en ben geen relatiemateriaal. Het is niet eerlijk van mij geweest naar hem toe om een relatie te beginnen. Ik accepteerde hem niet genoeg en respecteerde hem niet genoeg. Het is mijn schuld dat de relatie stuk is. Ik was niet dankbaar genoeg. Maar ja... Ik ben te mentaal ziek om relatiemateriaal te zijn. Niemand kan mijn hoofd volhouden. Hij deed het tweeënhalf jaar volgehouden.
Never stick tour dick in a grazy chick
Jij dwong hem in de relatie of zo? :?
Denk het niet he, hij is een volwassen vent, grote jongen, het is ook zijn eigen beslissing geweest om met jou een relatie te beginnen. Als je alle schuld bij jezelf legt diskwalificeer je hem als het ware.

Jullie hebben een mooie tijd gehad en nu werkt het niet meer. Dat is verdrietig, jullie psychische problemen en het proces wat jullie nu doormaken hebben er wellicht voor gezorgd dat het nu niet meer past. Maar als ik me niet vergis hebben diezelfde problemen jullie ook bij elkaar gebracht. En hebben jullie ook hele mooie tijden samen gehad. Vergeet dat niet.

Had je liever de relatie niet gehad? Niet het verdriet gevoeld wat je nu hebt, maar ook de mooie momenten en de steun die jullie elkaar gaven gemist?

Kortom: wat het gros van de posters hier zegt. Ga jezelf hier niet (mentaal) om slaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178262715
Ja, jullie hebben gelijk. Ik moet liever voor mezelf zijn. Relaties gaan aan twee kanten stuk. Alleen, geloof het of niet, had ik dit einde niet aan zien komen. Eigenlijk wilde ik nog knokken.

Maar... grote maar: Ik mijn leven ben ik grotendeels vrijgezel heel prima tevreden geweest. Ik heb mezelf nooit als relatiemateriaal gezien. Als ik al iemand leuk vind wil ik niet verder gaan dan LAT. Ik heb het altijd druk met leuke dingetjes en noem maar op. Dat kan ik prima in stand houden. Nu heb ik het gevoel nooit meer een relatie te willen, tussen deze ex en die daarvoor zit ook drie jaar, dus ik doe het lekker rustig aan. Eerst mezelf maar eens helen en liefhebben voordat ik een ander liefheb. En terwijl ik eigenlijk A-seksueel ben, leef ik biseksueel. Misschien ga ik ook gewoon toegeven aan het A-seksuele. Ik kijk wel. Mijn hart is stuk, ik ben een grote jankbal, maar dat komt wel weer goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 2 april 2018 @ 19:39:02 #245
17979 MissMSX
Knightmare
pi_178262992
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Ik moet liever voor mezelf zijn. Relaties gaan aan twee kanten stuk. Alleen, geloof het of niet, had ik dit einde niet aan zien komen. Eigenlijk wilde ik nog knokken.

Maar... grote maar: Ik mijn leven ben ik grotendeels vrijgezel heel prima tevreden geweest. Ik heb mezelf nooit als relatiemateriaal gezien. Als ik al iemand leuk vind wil ik niet verder gaan dan LAT. Ik heb het altijd druk met leuke dingetjes en noem maar op. Dat kan ik prima in stand houden. Nu heb ik het gevoel nooit meer een relatie te willen, tussen deze ex en die daarvoor zit ook drie jaar, dus ik doe het lekker rustig aan. Eerst mezelf maar eens helen en liefhebben voordat ik een ander liefheb. En terwijl ik eigenlijk A-seksueel ben, leef ik biseksueel. Misschien ga ik ook gewoon toegeven aan het A-seksuele. Ik kijk wel. Mijn hart is stuk, ik ben een grote jankbal, maar dat komt wel weer goed
Ook hoe je een eventuele toekomstige relatie wilt 'inrichten' kun je zelf bepalen hè. Als jij liever wilt latten dan moet dat prima kunnen. Laat je niet gek maken door sociale conventies. Ga eerst lekker jezelf goed ontdekken, dan weet je ook beter wat je wel en niet wilt, sta je steviger in je schoenen en ben je geen speelbal van je omgeving die vanalles vindt van jou en wat je zou moeten doen.

Nu eerst lekker janken en vooral veel aan jezelf denken.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_178267126
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kleine update: Vandaag heb ik het met mijn psycholoog besproken. Zij denkt niet dat het door mijn psychose komt. Wel denkt ze dat ik op het moment psychiatrisch erg kwetsbaar ben en beter geen beslissingen kan nemen. Ze heeft aangeboden om systeemtherapie of relatietherapie te regelen, maar dat wil hij niet. Zij wil ook wel een zo soort gesprek voeren met ons beiden, maar dat wil hij ook niet.

Ze had erg veel begrip voor mijn wisselvalligheid in de relatie. Het was een fijn gesprek want ik voelde me erg begrepen. Natuurlijk doe ik veel dingen fout. Ik ben echt geen ideale vriendin, dat zie ik zelf ook wel in. Alleen ze zei dat dit toch niet geheel aan mij lag. Wat wel fijn is om te horen. Ze vond dat ik me begon te ergeren aan dat soort dingen een teken dat ik beter voor mezelf ga zorgen en dat ik mijn eigen behoeftes her- en erken.
Zeg hem maar dat de voorwaarde is dat jullie samen blijven, de keuze om zichzelf van kant te maken als je weggaat is makkelijker dan een therapiesessie? kom op zeg? zorg voor jezelf!
pi_178267317
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 22:17 schreef vanishedgarden het volgende:

[..]

Zeg hem maar dat de voorwaarde is dat jullie samen blijven, de keuze om zichzelf van kant te maken als je weggaat is makkelijker dan een therapiesessie? kom op zeg? zorg voor jezelf!
Misschien eerst even het hele (of op zijn minst de laatste pagina's van het) topic lezen, voor je reageert..
  maandag 2 april 2018 @ 23:17:04 #248
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178268289
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2018 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, jullie hebben gelijk. Ik moet liever voor mezelf zijn. Relaties gaan aan twee kanten stuk. Alleen, geloof het of niet, had ik dit einde niet aan zien komen. Eigenlijk wilde ik nog knokken.

Maar... grote maar: Ik mijn leven ben ik grotendeels vrijgezel heel prima tevreden geweest. Ik heb mezelf nooit als relatiemateriaal gezien. Als ik al iemand leuk vind wil ik niet verder gaan dan LAT. Ik heb het altijd druk met leuke dingetjes en noem maar op. Dat kan ik prima in stand houden. Nu heb ik het gevoel nooit meer een relatie te willen, tussen deze ex en die daarvoor zit ook drie jaar, dus ik doe het lekker rustig aan. Eerst mezelf maar eens helen en liefhebben voordat ik een ander liefheb. En terwijl ik eigenlijk A-seksueel ben, leef ik biseksueel. Misschien ga ik ook gewoon toegeven aan het A-seksuele. Ik kijk wel. Mijn hart is stuk, ik ben een grote jankbal, maar dat komt wel weer goed
Sterkte. Liefdesverdriet is kut. Zelf heb ik veel woede, verdriet en pijn als ik terugdenk aan een bepaalde ex. Ook schaamte en schuldgevoel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178279095
Sidestep: waarom zijn er zo ontzettend veel hetero vrouwen eigenlijk bi-seksueel?
pi_178279995
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 15:07 schreef Crazylikethatglue het volgende:
Sidestep: waarom zijn er zo ontzettend veel hetero vrouwen eigenlijk bi-seksueel?
Ik heb meer relaties met vrouwen dan met mannen gehad
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')