abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:25:36 #1
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_177949353


Sea of Thieves is a pirate-themed action-adventure cooperative multiplayer game played from a first-person perspective. The game features cross-platform play between Windows-based personal computers and Xbox One video game consoles.

A group of players travel and explore an open world via a pirate ship and assume different roles such as steering, hoisting sails, navigation, firing cannons and other tasks. Players will embark on quests, collect loot and engage in combat with other players.

Sea of Thieves is a shared game world, which means groups of players will encounter each other regularly throughout their adventures. The game has a cartoonish art style and an exaggerated physics engine that allow players to perform stunts, like being shot out of ship cannons.



Wie van de Fokkers gaat hier ook mee aan de slag?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:37:58 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_177949490
Ik wilde vorige week de beta proberen maar het werkte niet. Account aangemaakt voor niets. ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_177950876
Er is geen reet aan. (smaken verschillen)

Solo : Je wordt gespawn killed over and over again.
Omdat hele hordes het op je schip voorzien hebben. (om te laten zinken)
En in je eentje begin je daar niets tegen.

Co-op : dankzij bovenstaande nogal geforceerd, maar dan moet je het ook maar treffen dat je niet met een hoop clowns op 1 schip zit.

Ik vind het niks in ieder geval, zit er al sinds closed alpha in.
pi_177957774
Lijkt me erg leuk, mits je een aantal vrienden hebt die het ook spelen.
pi_178018098
Mijn broertje heeft dit spel gekocht voor de xbox 1 en zoekt teammates met mic.
Z'n gamertag is Pizzamargeritha. Stuur maar een vriendschapsverzoek als je het spel ook hebt en met ons wilt spelen.
Rossoneri siamo noi.
pi_178573108
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:57 schreef Sacioli het volgende:
Lijkt me erg leuk, mits je een aantal vrienden hebt die het ook spelen.
Dit spel is idd alleen leuk als je dit met een paar vrienden speelt.
Maar alles gaat imo erg snel vervelen omdat het zo repetitive is.

Zoek naar schat X op eiland X , kill captain X op eiland X ( die overigens bijna altijd hetzelfde zijn ), en dan heb je het zo'n beetje wel gehad.
Een fort plunderen is wel grappig , maar dat je heb je na 10x ook wel gehad.

Je krijgt voor alles wat je doet in deze game gold , en hier kan je alleen maar cosmetic items mee kopen.

Al met al is de basis van deze game gewoon goed , maar ze moeten echt met wat flinke patches komen aangezien veel mensen alweer klaar zijn met deze game.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_178573133
Vond deze wel treffend

I am a Koala who Stretches :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')