abonnement Unibet Coolblue
pi_177939654
quote:


Zo zo. Een eigen topic Hoe dat zo?

Nou.. het werd mij voorgelegd en ik heb er lang over nagedacht en uiteindelijk besloten het te doen want telkens het "Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten?" topic vol spammen wordt ook afgezaagd.

Wordt het 1 grote FOK’s eigen ‘Ursul de Geer’ ”Het is hier fantastisch” ego-tripperij topic?

Zoveel mogelijk want tis en blijft tenslotte wel FOK! waar je post.(nee, natuurlijk niet!)

Wat kunnen we dan verwachten in dit topic?

Voornamelijk de plek waar je niet alleen mijn toekomstige horeca recensies kunt lezen maar ook mijn recensies van het verleden die je eerder in het "Van sterrentent tot snackbar,topic gewend was

Verder ook:

• De plek waar je alles kan vragen over de Rotterdamse horeca,diens restaurants,toko's,uitbaters.
• De plek waar je volgens mij het beste,lekkerste en als het kan goedkoopst ook kan eten.
• De plek waar je komt te weten welke restaurants je het beste kan mijden en waarom..
• De plek waar je komt te weten welke belangrijke culinaire evenementen er weer op stapel staan.



Overzicht van de vorige 9 delen

"Waar gaan we nu weer eten Iwanius"

En wat gebeurd er met wat je dagelijks zoal eet?


Die blijven gewoon in het "Wat eten en drinken we vandaag"topic verschijnen zodat ik nog iets van contact heb met de 'buitenwereld'

Overzicht van recensies die eerder in het “ Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten” topic waren verschenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Waar



© Travellovers



Alfredo's Taqueria Rotterdam.
Goudsesingel 204
3011 KD Rotterdam

Wat at / dronk je?


Hun 'beste' fles en eerlijk is eerlijk: Heerlijk. Beetje zoetig met een sterke rokerige
smaak die stevig binnenkomt en je na verloop van tijd bij de keel grijpt. Gelijk de
hele fles gehouden en lekker "teut".




En in de aloude 'Iwanius traditie" bestellen we niet 1 portie maar gelijk 3, die nog zou worden
opgevolgd door nog 3 porties. Gemarineerde inside skirt rund van de grill, met geroosterde uitjes,
poblano pepers en salsa roja
. Lekker.



Alfredo's magarita als dessertdrankje alvorens we de reis vervolgen..


Impressies / Op of aanmerkingen

Niet voor de eerste keer hier, maar nu wel langer gebleven. Leuk zaakje met een nog leuker binnenterras. Als je echt trek hebt en van traditioneel en stevige porties houdt, moet je hier niet zijn. Voor wat kleine hapjes e.d.wel. En die ik nam, waren heerlijk. Eigenlijk ook wel het beste van de hele kaart i.v.g.met de andere gerechtjes. Waar je eigenlijk hier echt voor komt is de drank. Dat is wat Afredo's onderscheid van bijvoorbeeld het eerder gerecenseerde Popocatepetl aan de Oude Haven die ik bagger vond.

Cijfer:

7+
/ 10

Waar






BapBoss FB. (naast Portugees snackbar Bom Gusto)
Goudsesingel 26
3011 KB Rotterdam.




Wat at / dronk je?




De kip portie in het mandje is stevig en heeft een "KFC" huid die lekker knapperig/krokant is en een honingdressing bevat. Eigenlijk
jammer, want het devalueert vind ik de kip qua smaak. Vlees echter is mals en zacht. De Vis bowl met noedels, mossel en stukjes inktvis
en een gamba is erg, erg, lekker met een bouillon die tevens heerlijke weg lepelt en je naar meer doet verlangen. De side-dishes met wat
zuur voegt weinig toe.


Impressies / Op of aanmerkingen


Nou, ik heb genoten! Voor wie echt goed Koreaans wil eten moet hier zijn. Of je nu voor de oveige gerechten op de menukaart komt, of gewoon zoals ik voor de wat ' kleinere' gerechten zoals een kipmandje en een vissoep bowl,teleurgesteld wordt je niet want het smaakte erg goed. En wat ik naast mij zag aan gerechten, bij andere gasten, deed mij naar nog een bezoek verlangen die dan ook geheid gaat volgen.

Cijfer:

8-



Waar?




© TripAdvisor.




AmeHoela Rotterdam.
Mauritsweg 33
3012 JT Rotterdam.


Als "de baas" :') binnen is dan wil hij het beste van het beste. En dat staat
helemaal bovenaan!



Dus wordt er voor zo een gast moeite gedaan en met een ladder die speciale
fles naar beneden gehaald die sedert de opening niet gedronken is.


Wat at / dronk je?


*Bam* en dit is'm!



De eerste van vele glaasje van die fantastische Colombiaanse rum die heerlijk
zacht op de tong en in de mond aanvoelt. Dit is zoals top rum moet zijn. Topper!


Impressies / Op of aanmerkingen


Dit keer niks gegeten want hier moet je niet echt zijn om "te eten." Daar is het, vind ik, de tent niet voor. En wat men heeft is de moeite van het vermelden ook niet echt waard. Het is een 'hippe' cocktailbar voor met name hipsters en opvallend veel "Maan" achtige meisjes die hier hun cocktailtje willen komen drinken en ondertussen met hun mobieltje willen laten weten in welke hippe tent ze nu weer zijn. De zaak wordt ook door redelijk veel expats van de EUR bezocht en dan met name Italianen en Amerikanen die graag in contact willen komen met "dutch" girls viel mij op.

Wat men aan drank schenkt is gewoon standaard wat je in heel veel soortgelijke barretjes ook kan krijgen als het gaat om tequilla,bier,whiskey's en cocktails. Kortom een "hippe" setting en waar men heel veel jaren 80 muziek draait. Meer is "Ame hoela niet".

Cijfer
8
(voor de rum dus)
pi_177939773
Drink je die rum met of Zonder ijs?
pi_177963287
Topic gekoppeld aan de rest van de reeks.
Spoilers!
pi_177965102
Nieuwe update, goed bezig!
pi_178001221
Kost zo'n glaasje rum? Want ik heb die fles opgezocht en kost 40 dollar? :?

http://www.benashliquors.com/vsku2195158.html
pi_178083264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 00:11 schreef gargamelnl het volgende:
Kost zo'n glaasje rum? Want ik heb die fles opgezocht en kost 40 dollar? :?

http://www.benashliquors.com/vsku2195158.html
Sterke drank gaat zo 10 keer over de kop, en in zo'n 'hippe' tent dan wss weer het dubbele daarvan. Ik gok 20-25 euro voor een glas dus.
  maandag 2 april 2018 @ 12:38:24 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_178254310
quote:
3s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:37 schreef Iwanius het volgende:

-knip-
Is het uit met Miep 2.0?
Ik zie jullie nooit meer samen 'op stand' eten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_178286162
:? Nee hoor. Hoe dat zo? Zij is erg druk maar haar carriere (veel reizen!) en zovaak zie ik haar dus niet maar als ze er is dan is het leuk saampjes.

quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2018 19:31 schreef silverhill het volgende:



Sterke drank gaat zo 10 keer over de kop, en in zo'n 'hippe' tent dan wss weer het dubbele daarvan. Ik gok 20-25 euro voor een glas dus.
20 euro per glas. U heeft een goede inschatting. *)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 20:30:15 ]
pi_179709468
Wanneer komt er weer een update?
pi_179733383
  maandag 11 juni 2018 @ 23:17:46 #11
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179736507
#teamIwa
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 12 juni 2018 @ 10:40:01 #12
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179741298
Bans worden niet besproken.
Spoilers!
  maandag 2 juli 2018 @ 08:48:39 #13
221912 minilot
Nancy boy
pi_180180928
Mooi geweest. O+
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')