abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 maart 2018 @ 13:15:00 #76
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177955309
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Zelfs op datingwebsites hebben vrouwen vaak een arrogantie waar je u tegen zegt. Sommigen hebben een profiel waarbij je denkt die is borderliner en gewoon een kreng om mee te zijn. Verder is het een meatfest omdat een foto niets meer is dan dat je krijgt. Profielomschrijvingen zggen mij over nederlandse vrouwen eigenlijk bar weinig tot je ze echt ontmoet. Want ze zijn allemaal zogenaamd openminded en houden van een goed gesprek ofzo.
Je moet ze gewoon neuken en laten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 20 maart 2018 @ 13:46:14 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177955971
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 19:16 schreef tijdjes1234 het volgende:
hi iedereen,

aangezien ik mijn zoveelste blauwtje heb gelopen(zie andere topic)
heb ik vraagjes.
ik ben 21 en heb nog nooit een vriendin gehad(wil er wel graag 1)

maar...
ik heb nu redelijk wat blauwtjes gelopen dat je er beetje onzeker van wordt of je het nog aan andere meisjes moet vragen.
ik spreek alleen meisjes op werk en om daar nou een naam achter me aan te krijgen is ook weer zo wat.
dus waar ontmoet je meisjes echt? ik ga soms wel is naar uit maar meer poolen dan met vrienden en niet naar de clubs en om bij dat poolen nou op een groep af te stappen.
op tinder,okcupid,happn heb ik(heel soms) wel matches maar ik heb geen idee hoe ik dan het gesprek moet beginnen. ik begin meestal gewoon met hey of hi ofzo. maar nooit een antwoord terug.
Och, je bent 21. Ik zou de hoop nog niet opgeven.
Misschien moet je op een andere manier óók uit gaan. Dus niet alleen poolen. Stap eens buiten je gewone jonge mannen wereldje. Dus niet alleen poolen.
Doe je ook uitgaan naar gezellige cafés of zo? Ga wat breder snuffelen, kijken. Ook in verenigingen.

Ja, en als tekst Hi is natuurlijk niet je van het. Wat moet een meid daar nou op antwoorden? Hooguit "ook hi". Met al een heel klein beetje fantasie kan dat al een stuk beter. Bv. Hi, wat ben je aan het doen. Ik luister net naar de cd van .... Ga dadelijjk spaghetti eten / Vanavond ga ik zwemmen / ik moet nog leren / zaterdag is mijn moeder jarig / ben net aan het kijken naar vakanties voor deze zomer /heeft het bij jullie ook zo hard gesneeuwd / geregend / ik ga sporten, sport jij ook / moet nu de hond uitlaten.

Maakt niet zoveel uit, als er maar een begin is / komt.

En wacht niet te lang met mekaar treffen. Niet dat je maanden aan het chatten of wat sappen en zo bent. Nodig haar uit op neutraal, publiekelijk gebied. Kan Mc. Donalds zijn of ijssalon of samen een piza delen, van de zomer op een terrasje. Hoeft ook niet persee op een avond te zijn.

Een keer elkaar treffen, in real life zien, mekaars stem irl horen, is meer waard dan 160 berichtjes.

Je bent 21. Dat is voor mij 50 jaar geleden, toen was ik nog maagd, nooit een afspraakje gehad, nog nooit gekust zelfs. En nu ..... ben zelfs de tel kwijt zoveel!

Dus ^O^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 13:50:58 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177956098
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 18:57 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

hd

Ik geef je gelijk. Alleen toevallig naast mij twee buurvrouwen. De ene heeft een kind verwekt toen ze in Afrika vrijwilligerswerk deed en is nu helemaal alleen. Aan de andere kant wordt er een bedreigd door een verse ex en ze heeft een kind. Ook alleen. Een kennis is zojuist gescheiden en heeft het huis van 5 ton nagelaten aan dr ex. Zodat zij niet voor de hypotheek hoeft op te draaien. Zijzelf kreeg een kleine auto mee. Een andere kennis heeft drie kinderen van een psychopaat wat haar psychologisch manipuleert. Allemaal vrouwen met een kruisje.. Waar ontmoet jij de normale vrouwen?
Wie is normaal? en tja, dan heb jij toevallig vrouwen met dingen die jij niet ziet zitten, bv een kind, tegengekomen. Nu, dan uitkijken voor een andere.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 13:55:10 #79
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177956208
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:51 schreef -Phineas- het volgende:
Het is echt stom als je opmerkingen krijgt dat je single bent en wanneer je niet op zoek moet gaan naar een vriend of vriendin.
Daardoor krijg je het idee dat je overhaast te werk moet gaan en heel snel een relatie moet aangaan, terwijl je bij een levenspartner best heel kieskeurig mag en misschien wel moet zijn vind. Iemand vinden die heel goed met je klikt is simpelweg voor sommigen niet gemakkelijk. Betekent niet dat je daarom maar met minder genoegen moet nemen want vroeg of laat gaat dat toch botsen. :’) En ik denk echt dat mensen dit niet moeten onderschatten..

Kon je die energie en tijd die je hebt besteed aan iemand die je wel (qua klik en als persoon) oké of redelijk vond beter besteden in het vinden van de persoon waarmee je een echte klik mee hebt. En als je een echte klik met iemand hebt, dan twijfel je ook niet aan klik. Dan weet je gewoon; Dit is de persoon waarmee ik een relatie wil (en kan?) aangaan.

Je kunt veel beter single zijn de rest van je leven, dan in een een slechte/ ongelukkige relatie zitten.
Je moet .... je gewoon niks aantrekken van anderen. dat gezeiver. Ik zou zeggen, als ik je mening wil horen vraag ik die wel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:13:25 #80
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177956585
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:51 schreef J_Mormont het volgende:
Overigens vermaak ik me prima als single. Alleen met het op vakantie gaan vind ik het klote. Met mijn vrienden hoef ik niet zo nodig meer 2 weken opgescheept te zitten. Met mijn ouders ook niet, en alleen vind ik saai, want dat ben ik thuis ook al het overgrote deel van de tijd.

Wat dat betreft zou een relatie wel top zijn :P
Vakantie saai, dan ga eens buiten de gebaande wegen. Ga eens naar de Filipijnen (want ... daar spreekt men Engels, is merendeels Christen en je vindt er de mooiste stranden, zwemmen met walvissen, mooie vrouwen die graag hun Engels vaardigheden ( en vaak ook andere vaardigheden) met jou willen oefenen, enz enz.
Kom je mij eens bezoeken daar, kun je mee eten, rijst met Adobo of Lechon en als toetje lecheflan of halo halo.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 20-03-2018 14:24:40 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:20:15 #81
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177956742
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:11 schreef Crazylikethatglue het volgende:

[..]

Zelfs op datingwebsites hebben vrouwen vaak een arrogantie waar je u tegen zegt. Sommigen hebben een profiel waarbij je denkt die is borderliner en gewoon een kreng om mee te zijn. Verder is het een meatfest omdat een foto niets meer is dan dat je krijgt. Profielomschrijvingen zggen mij over nederlandse vrouwen eigenlijk bar weinig tot je ze echt ontmoet. Want ze zijn allemaal zogenaamd openminded en houden van een goed gesprek ofzo.
Ja, dan laat je die toch links liggen, dan zoek je verder.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177956936
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:46 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Och, je bent 21. Ik zou de hoop nog niet opgeven.
Misschien moet je op een andere manier óók uit gaan. Dus niet alleen poolen. Stap eens buiten je gewone jonge mannen wereldje. Dus niet alleen poolen.
Doe je ook uitgaan naar gezellige cafés of zo? Ga wat breder snuffelen, kijken. Ook in verenigingen.

Ja, en als tekst Hi is natuurlijk niet je van het. Wat moet een meid daar nou op antwoorden? Hooguit "ook hi". Met al een heel klein beetje fantasie kan dat al een stuk beter. Bv. Hi, wat ben je aan het doen. Ik luister net naar de cd van .... Ga dadelijjk spaghetti eten / Vanavond ga ik zwemmen / ik moet nog leren / zaterdag is mijn moeder jarig / ben net aan het kijken naar vakanties voor deze zomer /heeft het bij jullie ook zo hard gesneeuwd / geregend / ik ga sporten, sport jij ook / moet nu de hond uitlaten.

Maakt niet zoveel uit, als er maar een begin is / komt.

En wacht niet te lang met mekaar treffen. Niet dat je maanden aan het chatten of wat sappen en zo bent. Nodig haar uit op neutraal, publiekelijk gebied. Kan Mc. Donalds zijn of ijssalon of samen een piza delen, van de zomer op een terrasje. Hoeft ook niet persee op een avond te zijn.

Een keer elkaar treffen, in real life zien, mekaars stem irl horen, is meer waard dan 160 berichtjes.

Je bent 21. Dat is voor mij 50 jaar geleden, toen was ik nog maagd, nooit een afspraakje gehad, nog nooit gekust zelfs. En nu ..... ben zelfs de tel kwijt zoveel!

Dus ^O^ :Y
ik ga soms wel is naar cafe of club ofzo.
maar meestal staat de muziek daar zo hard dat je geeneens normaal kan praten.
ook ga ik dan niet op een groep meisjes of 1 meisje afstappen omdat ik geen idee heb wat ik moet zeggen.

je tips voor berichtjes ga ik opvolgen. thanks.

je tips voor snel treffen ga ik ook gebruiken als ik een match krijg ooit.

ik ben nu ook maagd en ook nooit een afspraakje en gekust. hopelijk komt dat later nog goed.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:32:25 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177957087
Dat dat goed komt, daar wil ik wel een wedje op zetten. Wedden voor 10.000 ¤. Zo zeker ben ik daarvan. Man oh man, pas 21.

:N
ps. als dat cafee je te luid is, op naar het volgende. Of ga op dansles, daar komen ze altijd mannen tekort. Daar heeft mij ook ooit een blonde vrouw versierd. Heeft niet lang geduurd maar toch ...
Was toen overigens wel al 30.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177957361
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:32 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat dat goed komt, daar wil ik wel een wedje op zetten. Wedden voor 10.000 ¤. Zo zeker ben ik daarvan. Man oh man, pas 21.

:N
ps. als dat cafee je te luid is, op naar het volgende. Of ga op dansles, daar komen ze altijd mannen tekort. Daar heeft mij ook ooit een blonde vrouw versierd. Heeft niet lang geduurd maar toch ...
Was toen overigens wel al 30.
ik ga binnekort weer naar de stad dan zal ik even kijken waar het minder luid is.
maar dan nogsteeds zie ik mezelf niet op een groep meisjes of een meisje alleen afstappen.
vooral omdat ik geen idee heb wat te zeggen en hoe je het gesprek lopende meot houden.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 14:48:38 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177957556
Oefenen oefenen oefenen. Proberen dus. Wie niet waagt ..... Je hebt nog vele jaren de tijd. begin er gewoon aan. En leer een taal erbij, van een land waar je de vrouwen mooi vindt. Pas op met Hongaars, mooie vrouwen maar oh wat een moeilijke taal. Weet niet op welk type vrouwen je valt ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177957932
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:48 schreef LeesFoknl het volgende:
Oefenen oefenen oefenen. Proberen dus. Wie niet waagt ..... Je hebt nog vele jaren de tijd. begin er gewoon aan. En leer een taal erbij, van een land waar je de vrouwen mooi vindt. Pas op met Hongaars, mooie vrouwen maar oh wat een moeilijke taal. Weet niet op welk type vrouwen je valt ...
ikzelf heb ook geen idee. verschilt heel erg.
op werk blond haar,bruin haar zijn wel leuk. voorderest niet echt een idee.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 15:14:22 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177958121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:01 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je kunt toch backpacken en naar hostels gaan en dames aanspreken? Dat is nou juist een perfecte manier om nieuwe meiden te leren kennen...

Reizen is iets wat nou juist als single perfect kan.
Zal beslist niet saai zijn, een vakantie in een "heel ander land"

https://www.27vakantiedag(...)-van-de-filippijnen/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_177960617
Herken bepaalde zaken uit de OP, behalve dan dat ik er wel wat meer waarde aan het hecht aan het geheel.

Heb nog nooit echt een relatie gehad, nu ben ik ook nog niet echt oud (Leeftijdscategorie 20-25)

Nu herken ik het gedeelte dat daten niet echt mijn ding is, nu heb ik in de afgelopen paar jaren wel dingen zoals speed-daten en dating sites geprobeerd maar blijf het lastig vinden.
Nu is het wel zo dat ik hier me een (klein) beetje bij probeer neer te leggen.
Hoe ik er mee om ga verschilt van dag tot dag en het blijven uiteraard ook nog eens moment opnames.

Of ik er van baal?
Bijna het zelfde als hoe ik er mee omga, dat verschilt nogal. De ene dag kom ik prima door zonder er überhaupt echt mee bezig te zijn en de andere dag denk ik bij mezelf van het wordt toch wel eens echt tijd nu.

Of ik initiatief neem richting een vrouw?
Via datingsites wel in het echt eigenlijk nooit daar ben ik (nog) te sociaal onbekwaam voor.

Volgens mij in grote lijnen nu wel de vragen uit de OP beantwoord
  dinsdag 20 maart 2018 @ 19:37:19 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177964476
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 12:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Een keer sex gehad in je leven. Gefeliciteerd, en dat meen ik echt. Ben je tenminste niet slachtoffer van het idee van veel mannen dat ze niet normaal zijn als ze nog geen sex hadden.

Wat datingsites en sporten en vereniging enz. betreft, het een sluit het ander niet uit.
Nouja, wat heet overigens sex, ik vind het persoonlijk iig wel gelden want het was zowel oraal als de tip er in zeg maar (sorry voor tmi) ik denk dat ik dan wel door mag voor de wasmachine iig.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177970610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 13:01 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Je kunt toch backpacken en naar hostels gaan en dames aanspreken? Dat is nou juist een perfecte manier om nieuwe meiden te leren kennen...

Reizen is iets wat nou juist als single perfect kan.
Ja maar die tijd van de backpacker uithangen in hostels heb ik wel gehad joh. Jaren gedaan, ben nu bijna dertig. Doe mij maar gewoon een resort op Curacao voor die spaarzame paar weken per jaar die ik vakantie heb.
pi_177970926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 14:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vakantie saai, dan ga eens buiten de gebaande wegen. Ga eens naar de Filipijnen (want ... daar spreekt men Engels, is merendeels Christen en je vindt er de mooiste stranden, zwemmen met walvissen, mooie vrouwen die graag hun Engels vaardigheden ( en vaak ook andere vaardigheden) met jou willen oefenen, enz enz.
Kom je mij eens bezoeken daar, kun je mee eten, rijst met Adobo of Lechon en als toetje lecheflan of halo halo.
Filipijnse vrouwen zijn dood eng man.

Heb eens een keer op de Filippijnen zitten tinderen (GPS Spoof). Ik had binnen 10 uur zo'n 120 matches, variërend van lelijke dikkerds tot de mooiste exemplaren die je kunt bedenken (en een paar ladyboys, ik smeet gewoon iedereen blindelings naar rechts).

Maar die vrouwen hebben geen eigenwaarde man. Op een gegeven moment begon ik eens uit te testen hoe ver ik kon gaan, en toen ging ik voor de grap bij één van hen na een uur al beginnen over dat ik best graag kinderen met haar zou willen.

Haar reactie ''Are u serious?'' Ik : Yes, i will take care of u all my life. Zij : Ooh yes, do you have facebook. Ik nog een schepje erbovenop : Ik zoek wel echt iemand die ik binnen een maand zwanger kan maken want ik wil echt snel kinderen, dus als jij dat ook wil, dan koop ik volgende week nog vliegtickets'' Zij : Woowww , are u serious? Of course i really want that.. :') En dan ook serieus foto's beginnen te sturen van haarzelf met haar ouders (meestal alleen moeder want pa is natuurlijk al lang vertrokken, hond, dit zijn mijn zusjes, dit is mijn huis). hahah

Oke, beetje een klote actie want ik was helemaal niet van plan om te komen laat staan haar zwanger te maken, maar als het aan die filippijnse ligt, gaan ze binnen een week een relatie met je aan en sommigen gaan nog verder, als je maar westers en blank bent :')

Lijkt me wel geniaal om echt een keer naar Manilla te gaan, volgens mij kan je dan echt je pik er af wippen. Zou me alleen een beetje schamen om dat hier uit te leggen thuis :P
  woensdag 21 maart 2018 @ 17:07:05 #92
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177986921
Ik zie het al, jij weet het beter _O- _O-
Jij weet helemaal niks. Sorry, maar je hebt gewoon een beetje lullig en kinderachtig gedaan tegen eentje. En misschien was ze super naief, maar van de andere kant, zij gaat met en in alles mee, maar het bewijs is aktie. En dat bewijs begint voor haar als jij landt in Manila. Als jij dan met haar naar haar thuis gaat met pasalubong (meebrengsels, bv chocolade) en men je leert kennen, Ik zou niet meteen concluderen dat ze wil dat je haar bezwangerd omdat ze een foto van haar hond en haar mama stuurt. Dat vind ik eerder naief van jou om dat te denken.
Weet je hoe die daar denken? Zo van ... je weet maar nooit. Misschien zoekt ie echt een vrouw, is ie "ready for commitment" dus voor verantwoording voor vrouw en kinderen. Het zijn westerlingen, die zijn toch anders, een beetje raar. Zo denken die.
Ik heb dus echt het gevoel dat je nou toevallig wel een serieuze hebt getroffen. Kun je me zeggen waar ze woont, want met Manila zul je wel bedoelen Metro Manila en dat zijn een twaalftal steden waarvan Manila slechts een is, en nog en kleine ook want slechts 1 miljoen mensen. Daar wonen wij dus als we daar zijn.
Speel svp niet met die meiden, misschien is het wel een echt leuke meid! Hoe kun je dat uitvinden. Nou, simpel, via ons. We gaan wel even kijken, geef maar een pakje mee met wat foto´s, wat chocolade en wat souveniertjes van Nederland en dan gaan wij dat brengen, praatje maken en dan weet mijn vrouw (en ik in mindere mate) al of het fatsoenlijk en oprecht volk is of niet. Maar zoek je iets serieus? Ook Filipijns? Of is het maar tijdverdrijf?

Overigens, aan wie zou jij dat moeten uitleggen? Pa en ma of ....

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 21-03-2018 17:18:33 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 21 maart 2018 @ 17:17:08 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_177987086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nouja, wat heet overigens sex, ik vind het persoonlijk iig wel gelden want het was zowel oraal als de tip er in zeg maar (sorry voor tmi) ik denk dat ik dan wel door mag voor de wasmachine iig.
Ik heb het nagekeken in het grote boek en ja, het telt als sex, als ont"knaping" hehe.
Dus "erin" is een A en oraal erbij is al A+. Net als bij zwemmen heb je meerdere gradaties. Zwemmen, duiken, met kleren aan zwemmen, reddend zwemmen enz.
Goed begin, meteen eerste keer al A+

^O^ *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 21 maart 2018 @ 17:30:59 #94
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177987329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 22:23 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

Filipijnse vrouwen zijn dood eng man.

Heb eens een keer op de Filippijnen zitten tinderen (GPS Spoof). Ik had binnen 10 uur zo'n 120 matches, variërend van lelijke dikkerds tot de mooiste exemplaren die je kunt bedenken (en een paar ladyboys, ik smeet gewoon iedereen blindelings naar rechts).

Maar die vrouwen hebben geen eigenwaarde man. Op een gegeven moment begon ik eens uit te testen hoe ver ik kon gaan, en toen ging ik voor de grap bij één van hen na een uur al beginnen over dat ik best graag kinderen met haar zou willen.

Haar reactie ''Are u serious?'' Ik : Yes, i will take care of u all my life. Zij : Ooh yes, do you have facebook. Ik nog een schepje erbovenop : Ik zoek wel echt iemand die ik binnen een maand zwanger kan maken want ik wil echt snel kinderen, dus als jij dat ook wil, dan koop ik volgende week nog vliegtickets'' Zij : Woowww , are u serious? Of course i really want that.. :') En dan ook serieus foto's beginnen te sturen van haarzelf met haar ouders (meestal alleen moeder want pa is natuurlijk al lang vertrokken, hond, dit zijn mijn zusjes, dit is mijn huis). hahah

Oke, beetje een klote actie want ik was helemaal niet van plan om te komen laat staan haar zwanger te maken, maar als het aan die filippijnse ligt, gaan ze binnen een week een relatie met je aan en sommigen gaan nog verder, als je maar westers en blank bent :')

Lijkt me wel geniaal om echt een keer naar Manilla te gaan, volgens mij kan je dan echt je pik er af wippen. Zou me alleen een beetje schamen om dat hier uit te leggen thuis :P
Ik had als neger veel geluk bij blanke vrouwen toen ik jonger was. Tussen de 18 en 25... maar dan ging ik niet praten over trouwen en kinderen, maar gewoon opscheppen over seks.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 21 maart 2018 @ 19:45:36 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_177990689
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb het nagekeken in het grote boek en ja, het telt als sex, als ont"knaping" hehe.
Dus "erin" is een A en oraal erbij is al A+. Net als bij zwemmen heb je meerdere gradaties. Zwemmen, duiken, met kleren aan zwemmen, reddend zwemmen enz.
Goed begin, meteen eerste keer al A+

^O^ *O*
Ja maar vond het niet veel aan verder, ben meer fetishist dan penetreerliefhebber tbh.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_177995437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 17:07 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik zie het al, jij weet het beter _O- _O-
Jij weet helemaal niks. Sorry, maar je hebt gewoon een beetje lullig en kinderachtig gedaan tegen eentje. En misschien was ze super naief, maar van de andere kant, zij gaat met en in alles mee, maar het bewijs is aktie. En dat bewijs begint voor haar als jij landt in Manila. Als jij dan met haar naar haar thuis gaat met pasalubong (meebrengsels, bv chocolade) en men je leert kennen, Ik zou niet meteen concluderen dat ze wil dat je haar bezwangerd omdat ze een foto van haar hond en haar mama stuurt. Dat vind ik eerder naief van jou om dat te denken.
Weet je hoe die daar denken? Zo van ... je weet maar nooit. Misschien zoekt ie echt een vrouw, is ie "ready for commitment" dus voor verantwoording voor vrouw en kinderen. Het zijn westerlingen, die zijn toch anders, een beetje raar. Zo denken die.
Ik heb dus echt het gevoel dat je nou toevallig wel een serieuze hebt getroffen. Kun je me zeggen waar ze woont, want met Manila zul je wel bedoelen Metro Manila en dat zijn een twaalftal steden waarvan Manila slechts een is, en nog en kleine ook want slechts 1 miljoen mensen. Daar wonen wij dus als we daar zijn.
Speel svp niet met die meiden, misschien is het wel een echt leuke meid! Hoe kun je dat uitvinden. Nou, simpel, via ons. We gaan wel even kijken, geef maar een pakje mee met wat foto´s, wat chocolade en wat souveniertjes van Nederland en dan gaan wij dat brengen, praatje maken en dan weet mijn vrouw (en ik in mindere mate) al of het fatsoenlijk en oprecht volk is of niet. Maar zoek je iets serieus? Ook Filipijns? Of is het maar tijdverdrijf?

Overigens, aan wie zou jij dat moeten uitleggen? Pa en ma of ....
Filippijnse vrouwen vragen altijd als eerste wat voor baan je hebt, of je een eigen huis hebt, kortom : Wat je ze economisch / financieel te bieden hebt.

Ben wel eens op doorreis naar Australie geweest in de filippijnen, en ook getinderd toen. En ik moet zeggen : De dames zijn niet overdreven kritisch als je een westerse man bent, en dat is nog zacht uitgedrukt.
  woensdag 21 maart 2018 @ 22:05:14 #97
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177996310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:51 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Filippijnse vrouwen vragen altijd als eerste wat voor baan je hebt, of je een eigen huis hebt, kortom : Wat je ze economisch / financieel te bieden hebt.

Ben wel eens op doorreis naar Australie geweest in de filippijnen, en ook getinderd toen. En ik moet zeggen : De dames zijn niet overdreven kritisch als je een westerse man bent, en dat is nog zacht uitgedrukt.
Dat is waar, maar wat lurkjerot zegt is ook waar. Ze zijn niet dom of naïef, ze weten gewoon dat meteen trouwen en kinderen krijgen bij een Westerse man naar een betere toekomst leidt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177996742
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is waar, maar wat lurkjerot zegt is ook waar. Ze zijn niet dom of naïef, ze weten gewoon dat meteen trouwen en kinderen krijgen bij een Westerse man naar een betere toekomst leidt.
Oh dat geloof ik zeker hoor.

Het is ook geen sneer naar de filippijnse dames hoor. Sterker nog : eigenlijk is het best raar dat het in onze maatschappij nog een beetje 'taboe' is om een serieuze relatie met een vrouw uit een dergelijk land aan te gaan.

In de Filippijnen zijn een hoop dames van onder de 30 hoog opgeleid. Ze spreken perfect engels, hebben vaak een universitaire studie afgerond. In hoeverre dat daadwerkelijk klopt weet ik nooit zo goed, ik weet dat veel jongeren daar het belangrijk vinden om op social media een heel interessant beeld van zichzelf neer te zetten, waarbij het nog maar de vraag is of dit ook daadwerkelijk klopt.

Maar per saldo zou het eigenlijk heel goed kunnen dat je met een Filipina uiteindelijk beter af bent dan met een Nederlandse vrouw. De cultuur aldaar is ook Christelijk, vrouwen worden daar traditioneler opgevoed waardoor ze zichzelf makkelijk schikken in een rol van huismoeder, zorgen graag goed voor hun man, blijven er over het algemeen langer jong uit zien, blijven over het algemeen langer slank.

Heb daar op tinder echt matches gehad met prachtige meiden, echt fotomodellen. Natuurlijk zit er altijd ook een flinke economische reden achter, maar hee : neem het ze eens kwalijk om een prettige toekomst te willen opbouwen.
pi_178002558
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen dat gezwam over dat je als knappe man alle vrouwen meteen om je heen hebt hangen als een groep meeuwen om een patat is dikke bs, ik ben zelf fit as fuck atm en altijd outgoing en zelfverzekerd. Kom echt niemand tegen die zo reageert op me :') . Enige verschil tussen mij en dat soort voorbeelden is dat ik niet naar clubs ga en hun dus makkelijke snollen vinden die noch diepgang noch dus meerwaarde hebben in je leven.

Nougoed ik zit ook niet op datingsites of tinder oid.

Het is maar weer waar je naar op zoek bent. Als je zelf zo oppervlakkig bent dat je een plamuurbakkes in je leven wilt doe dan niet zo moeilijk en wandel een club in met een beetje durf en sla er gewoon een op de kont, vrouwen zijn geen servies. Maar kom niet in dit topic klagen over hoeveel soas je in die ene avond oploopt.
Je geeft zelf al gedeeltelijk het antwoord: Je gaat niet uit en staat op geen enkele datingsite. Dat veroordeel ik niet, maar dan kom je natuurlijk een factor 100 keer minder vrouwen tegen (als het niet letterlijk een factor 1000 is). Tevens is het bij gewone dagelijkse bezigheden een stuk minder 'done' om een lekkere hunk te bespringen dan in een club of op Tinder.
Daar komt bij dat je toch wel een tikkeltje rare en creepy uitstraling hebt. Op de foto's en in de filmpjes die ik gezien heb iig. Absoluut no offence overigens. Ik heb het ook, ben ik bang. Laten we zeggen dat we toch niet zo die relaxte, sociale uitstraling hebben van een hang loose surf dude. En dat hadden die kerels in de voorbeelden van JaJammerJan wèl.

Een vriend van mij heeft juist wèl zo'n surf-dude-uistraling. Hij is niet echt super knap, maar toen ik heel kort een keer zijn foto gebruikte op een datingsite, kreeg ik berichtjes van vrouwen die ik echt nog nooit gehad had in al die jaren daarvoor.
En ook irl herken ik het wel. Nette chicks die zogenaamd niet sletterig gevonden willen worden (en het gesprek met jou ook vooral platonisch houden), worden bij de introductie van een stuk mannelijk kwaliteitsvlees letterlijk binnen een paar seconden botergeil. Opeens denken ze alleen nog maar aan knalharde nueckseks en meestal zitten binnen de korste keren letterlijk en figuurlijk bij zo'n kerel op schoot. Als ze al niet op hun eigen voorstel met hem mee zijn naar zijn huis. Met uitgaan vaak genoeg van dichtbij kunnen observeren.
Wat JaJammerJan stelt is dus wel degelijk waar. Ook als de chatvoorbeelden die hij met die plaatjes laat zien fake zijn...

quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Want OKCupid heeft de waarheid in pacht.
OK.
Als je een relevante database met letterlijk miljoenen mensen ter beschikking hebt, dan heb je redelijk de waarheid in pacht, ja. Daar komt bij dat de mede-oprichter van OKCupid die die analyses maakt, met zijn universitaire graad in wiskunde, statistisch toch wel redelijk onderlegd is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Puntenjager op 22-03-2018 01:54:03 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_178002748
hier ook geen liefdesleven, geen behoefte is een groot woord... maar als ik single blijf met af en toe een scharrel vind ik het prima.. mocht het ooit zover komen dat er wel weer serieus gedate word en misschien meer vind ik dat ook prima.

merk het allemaal wel. maar heel actief ben ik niet meer er mee bezig..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')