abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 maart 2018 @ 15:24:01 #176
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178013022

Dat donker blauwe.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178013849
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 15:22 schreef _--_ het volgende:
MrKyruer twitterde op donderdag 22-03-2018 om 15:11:50 #Syria #Turkey #OperationOliveBranch#Turkish army is removing part of the wall near Ras al-Ayn border. reageer retweet
huhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh? :')
Zal niet veel betekenen. Bepaalde werkzaamheden ofzo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 22 maart 2018 @ 16:14:00 #178
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178014022
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zal niet veel betekenen. Bepaalde werkzaamheden ofzo.
Of top secret afspraken met putin.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178015168
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 13:43 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag, als de Turken zelf een oorlog beginnen zal dat niet automatisch het geval zijn. En terecht.
Dat is een kwestie van redeneren he. Je zou ook kunnen zeggen dat Turkije indirect gedwongen is om dit te doen. Het is maar wie er het meeste macht heeft en met het beste verhaal komt.
pi_178015831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:14 schreef _--_ het volgende:

[..]

Of top secret afspraken met putin.
Die omstreken hebben ze eerder te doen met de Amerikanen en die zijn al jaren het spoor bijster. Daar valt momenteel weinig mee samen te werken. Vooral de militairen hebben het gevoel dat ze de Pkk iets schuldig zijn omdat ze willig waren om als Amerikaanse proxy te dienen tegen Isis.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178018469
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zal niet veel betekenen. Bepaalde werkzaamheden ofzo.
Mobiliseren van je leger zou ook al opgevallen zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_178022488
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 17:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

Die omstreken hebben ze eerder te doen met de Amerikanen en die zijn al jaren het spoor bijster. Daar valt momenteel weinig mee samen te werken. Vooral de militairen hebben het gevoel dat ze de Pkk iets schuldig zijn omdat ze willig waren om als Amerikaanse proxy te dienen tegen Isis.
Mohammed bin Salman de kroonprins is nu twee weken in Amerika bij zijn nieuwe homie Kushner. Goede vrienden geworden al eerder. Zelfde leeftijd, rich boys etc etc. Daar gaat flink over Syrie gesproken worden en met name Iran.

Trump zou zich al eerder gezegd te hebben te willen terugtrekken uit Syrie nu IS bijna afgemaakt is maar wordt door mensen in zijn administratie dat afgeraden omdat het machtsvacuum wordt opgevuld door Iran en dat voor belangrijke bondgenoten Israel en Jordanie zorgwekkend is. Eerder had hij bij Koning Salman voorgesteld dat de Saudiers bij zon terugtrekking een grotere financiele rol moeten spelen ter vervanging van de US uitgaven voor hun avonturen in Noord Syrie.

Ik ben heel benieuwd wat de US in Syrie gaat doen. Zal heel erg belangrijk zijn voor de end game. Trump is niet te peilen en zo wispelturig dat het van veel zaken en kleine dingen kan afhangen.

Ik hoorde op BNR dat omdat ie zoveel fox kijkt elke dag lobbygroepen daar reclamespotjes huren om hun boodschap bij hem te krijgen...ipv ontzettende moeite doen om hopelijk een afspraak met hem of naaste adviseurs te krijgen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_178022614
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:45 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Mohammed bin Salman de kroonprins is nu twee weken in Amerika bij zijn nieuwe homie Kushner. Goede vrienden geworden al eerder. Zelfde leeftijd, rich boys etc etc. Daar gaat flink over Syrie gesproken worden en met name Iran.

Trump zou zich al eerder gezegd te hebben te willen terugtrekken uit Syrie nu IS bijna afgemaakt is maar wordt door mensen in zijn administratie dat afgeraden omdat het machtsvacuum wordt opgevuld door Iran en dat voor belangrijke bondgenoten Israel en Jordanie zorgwekkend is. Eerder had hij bij Koning Salman voorgesteld dat de Saudiers bij zon terugtrekking een grotere financiele rol moeten spelen ter vervanging van de US uitgaven voor hun avonturen in Noord Syrie.

Ik ben heel benieuwd wat de US in Syrie gaat doen. Zal heel erg belangrijk zijn voor de end game. Trump is niet te peilen en zo wispelturig dat het van veel zaken en kleine dingen kan afhangen.

Ik hoorde op BNR dat omdat ie zoveel fox kijkt elke dag lobbygroepen daar reclamespotjes huren om hun boodschap bij hem te krijgen...ipv ontzettende moeite doen om hopelijk een afspraak met hem of naaste adviseurs te krijgen.
Fox zal nu wel veel geld verdoenen dan. Tijd om callopties Fox te kopen een paar weken voor de kwartaalresultaten.
pi_178023261
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:45 schreef Aloulu het volgende:

Ik hoorde op BNR dat omdat ie zoveel fox kijkt elke dag lobbygroepen daar reclamespotjes huren om hun boodschap bij hem te krijgen...ipv ontzettende moeite doen om hopelijk een afspraak met hem of naaste adviseurs te krijgen.
als dit waar is :') :') :') gekke tijden

nog meer gekke dingen, dit toont hoe triest het eigenlijk is gesteld met de syriers zelf, speelbal van de externe mogendheden soms als wisselgeld gebruikt soms als proxy gebruikt en nimmer de lot eigen handen.

Mzahem_Alsaloum twitterde op donderdag 22-03-2018 om 20:34:32 اعتصامات وحرق دواليب من أهالي #تل_رفعت في مناطق #درع_الفرات بعد اعلان عدم شمل تل رفعت في عملية #غصن_الزيتون.Demonstrations and burning tyres by Tal Reffat ppl after the annoucing that the #OliveBranch Operation will not include Tal Reffat district.#Syria #Turkey#سوريا #تركيا reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178023356
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2018 21:45 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Mohammed bin Salman de kroonprins is nu twee weken in Amerika bij zijn nieuwe homie Kushner. Goede vrienden geworden al eerder. Zelfde leeftijd, rich boys etc etc. Daar gaat flink over Syrie gesproken worden en met name Iran.

Trump zou zich al eerder gezegd te hebben te willen terugtrekken uit Syrie nu IS bijna afgemaakt is maar wordt door mensen in zijn administratie dat afgeraden omdat het machtsvacuum wordt opgevuld door Iran en dat voor belangrijke bondgenoten Israel en Jordanie zorgwekkend is. Eerder had hij bij Koning Salman voorgesteld dat de Saudiers bij zon terugtrekking een grotere financiele rol moeten spelen ter vervanging van de US uitgaven voor hun avonturen in Noord Syrie.

Ik ben heel benieuwd wat de US in Syrie gaat doen. Zal heel erg belangrijk zijn voor de end game. Trump is niet te peilen en zo wispelturig dat het van veel zaken en kleine dingen kan afhangen.

Ik hoorde op BNR dat omdat ie zoveel fox kijkt elke dag lobbygroepen daar reclamespotjes huren om hun boodschap bij hem te krijgen...ipv ontzettende moeite doen om hopelijk een afspraak met hem of naaste adviseurs te krijgen.
Turkije kan dus het best zendtijd inkopen bij Fox.
pi_178023614
57% van de farmland, een relatief kleine bevolking voor het grondgebied en een shot load aan olie zijn best goede kaarten.

yarinah1 twitterde op donderdag 22-03-2018 om 14:28:07 Agricultural lands control, updated map:SDF - 57%Assad - 27%Rebel - 15%ISIS - 1% https://t.co/KuhZB78cyt reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178024440
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178024584
Issued on: March 22, 2018

Readout of President Donald J. Trump’s Call with President Recep Tayyip Erdogan of Turkey

President Donald J. Trump spoke today with President Recep Tayyip Erdogan of Turkey to reaffirm the importance of strong relations between the United States and Turkey, as NATO Allies and strategic partners, and to exchange views on regional developments. The two leaders committed to continue efforts to intensify cooperation on shared strategic challenges and to address the concerns of both countries that affect the bilateral relations.

https://www.whitehouse.go(...)ip-erdogan-turkey-5/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178024663
Issued on: March 21, 2018

Readout of President Donald J. Trump’s Meeting with Crown Prince Mohammed Bin Salman of Saudi Arabia

President Donald J. Trump met yesterday with Crown Prince Mohammed bin Salman of Saudi Arabia. President Trump and the Crown Prince reviewed progress in strengthening the American-Saudi bilateral relationship since their last meeting. The leaders discussed joint efforts to finalize new commercial deals that would support more than 120,000 American jobs and contribute to the success of Saudi Arabia’s economic reform agenda. The Crown Prince thanked the President for American leadership in defeating ISIS and countering Iran’s destructive actions across the Middle East. On Yemen, the President and the Crown Prince discussed the threat the Houthis pose to the region, assisted by the Iranian Islamic Revolutionary Guards Corps. The leaders discussed additional steps to address the humanitarian situation and agreed that a political resolution to the conflict is ultimately necessary to meet the needs of the Yemeni people. The President said he looks forward to the visit of King Salman bin Abdulaziz Al Saud to the United States later this year.

https://www.whitehouse.go(...)salman-saudi-arabia/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178024923
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_178025736
John Bolton has entered the game. :7
pi_178026075
Meer leesvoer over de close geworden buddies Kusher en MBS die nu twee weken bij Kusher logeert gedurende zijn verblijf in de US:

Jared Kushner accused of ‘freelancing foreign policy’ over his close relationship with Saudi Arabia’s ruler and their use of private calls and secret visits

http://www.dailymail.co.u(...)rged-friendship.html
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_178026995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:
John Bolton has entered the game. :7
Over Bazen gesproken, dat is een eckte Alpha.
Die geeft eckt geen fuck om iets behalve making America great.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 08:31:33 #194
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_178028769
Turkije heeft een Amerikaanse priester tot 35 jaar cel veroordeeld wegens "banden met de Gulenbeweging":


NWS / Predikant VS krijgt 35 jaar cel in Turkije

quote:
Een rechtbank in de Turkse provincie Izmir heeft de Amerikaanse predikant Andrew Brunson veroordeeld tot 35 jaar celstraf omdat hij banden zou hebben met de Gülenbeweging.
Dat bericht de Amerikaanse nieuwsdienst The Christian Post deze week.

De rechtbank oordeelde hem schuldig aan lidmaatschap van zowel de Gülen-beweging als de verboden Koerdische Arbeiderspartij PKK. Daarvoor kreeg hij een straf van 15 jaar. Daar bovenop kreeg hij nog eens 20 jaar wegens spionage.

De Turkse president Erdohan houdt de Gülenbeweging schuldig voor de coup in juli 2016. De advocaat van Brunson krijgt geen toegang tot het dossier dat is opgesteld door de Turkse overheid.

Mensenrechtenorganisaties bestempelen het vonnis als een farce. Ds. Brunson zou slechts veroordeeld zijn om de VS onder druk te zetten om de islamitische geestelijke Fethullah Gülen, die in Pennsylvania woont, uit te leveren.

President Erdogan had vorig jaar in september al duidelijk gemaakt dat het lot van Brunson gekoppeld was aan de bereidheid van de Amerikaanse regering om Gülen over te dragen.

De Amerikaan is pastor van de protestantse Opstandingskerk in Izmir en woont al meer dan twintig jaar in Turkije. Turkije arresteerde hem kort na de mislukte coup in juli 2016. De VS stelden sinds de arrestatie alles in het werk om hem vrij te krijgen.

De Amerikaan zei eerder: „Laat het duidelijk zijn. Ik zit niet gevangen omdat ik iets verkeerd heb gedaan, maar om wie ik ben: een christelijke pastor. Ik mis mijn vrouw en kinderen heel erg. Toch geloof ik dat dit waar is: het is een voorrecht om te lijden voor Christus, zoals zo velen voor mij. Uit de grond van mijn hart dank ik iedereen die naast me staat in gebed.”
pi_178028903
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:
John Bolton has entered the game. :7
Hoop jij op meer oorlog?
  vrijdag 23 maart 2018 @ 10:25:55 #196
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_178030494
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:44 schreef Nintex het volgende:
John Bolton has entered the game. :7
Dit betekent oorlog met Iran , Saudi Arabie zal de stoottroepen leveren. Ondertussen zal israel beirut en Damascus bombarderen om de Russen af te leiden. De Amerikanen zullen de eerste jaren in deze nieuwe oorlog vooral veel bombarderen en wapens leveren aan Israel en Saudi. Ondertussen zal de vs zelf een oorlog starte in Korea. Het neocon plan dat onder Bush is bedacht gaat er nu toch van komen. Als we dachten dat de huidige oorlogen in Syrie en Jemen erg waren, dit is echt nog niets in vergelijking wat er met Bolton en Pompeo aan het stuur gaat gebeuren.
pi_178030824
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Dit betekent oorlog met Iran , Saudi Arabie zal de stoottroepen leveren. Ondertussen zal israel beirut en Damascus bombarderen om de Russen af te leiden. De Amerikanen zullen de eerste jaren in deze nieuwe oorlog vooral veel bombarderen en wapens leveren aan Israel en Saudi. Ondertussen zal de vs zelf een oorlog starte in Korea. Het neocon plan dat onder Bush is bedacht gaat er nu toch van komen. Als we dachten dat de huidige oorlogen in Syrie en Jemen erg waren, dit is echt nog niets in vergelijking wat er met Bolton en Pompeo aan het stuur gaat gebeuren.
Saudis stoottroepen leveren? Die zullen eerder Pakistanen voor $150 per maand inhuren om voor hun te laten vechten.
pi_178033121
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 10:43 schreef polderturk het volgende:

[..]

Saudis stoottroepen leveren? Die zullen eerder Pakistanen voor $150 per maand inhuren om voor hun te laten vechten.
Via Gofundme kan je dan ook je eigen Paki adopteren, krijg je een foto en iedere week een update.
Bij uitval huur je gewoon een nieuwe, tot ze op zijn.
pi_178033421
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2018 16:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zal niet veel betekenen. Bepaalde werkzaamheden ofzo.
Nee voorbereidingen op landjepik voor een groot fascistisch Neo-Ottomaans rijk.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_178033547
Bevolking van Tal Rifaat wil bevrijd worden door het Turkse leger. Ze zijn boos omdat Turkije hen niet bevrijdt.

https://twitter.com/JulianRoepcke/status/976943730862297094
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')