Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoordquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast, een garantstelling nodig hebben is alles behalve een goed iets
Dat was fase 1, tijdens fase 2 gaan ze de lucht in en rond het stadion verkopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoord
Uh, nee?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:13 schreef Syd het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoord
Ik hap niet dat ben jij ik geef enkel mijn mening erover jij hapt meteen toequote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je verwachtingen niet echt reëel zijn en jij noemt dat al "haat".
Net zo snel op je pikkie getrapt als die onverzorgd uitziende trainer van je
Nog slechtere troll dan ggmm ditquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:15 schreef Syd het volgende:
[..]
Ik hap niet dat ben jij ik geef enkel mijn mening erover jij hapt meteen toedus op mn "pikkie" getrapt? Nee ik voel nog steeds beetje haat jegens Twente bij je
Haha misschien wel maarja ik blijf positief anders word ik enkel meer depressief van. Maar goed eerst maar dit seizoen afwachten. Wellicht een groot feest voor jullie maar hopelijk nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fair enough, maar ik denk dat je het iets te rooskleurig inschat met die 3 tot 4 jaar gast.
Ah nu ben ik een troll? Je.blijft me maar verrassen met je haat jegens Twentequote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog slechtere troll dan ggmm dit
Dat is het dus, er is geen groot feest als jullie eruit vliegen. Hooguit wat gegniffel, niemand gunt het echte supporters om te degraderen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Haha misschien wel maarja ik blijf positief anders word ik enkel meer depressief van. Maar goed eerst maar dit seizoen afwachten. Wellicht een groot feest voor jullie maar hopelijk niet
Ja het is maar een woordje wat soms.belasting technisch voordeliger is. Gemeente Enschede is echt niet uniek hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, nee?
Weet je wat een garantstelling is?
Heb je al opgezocht wat een garantstelling is?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:18 schreef Syd het volgende:
[..]
Ah nu ben ik een troll? Je.blijft me maar verrassen met je haat jegens Twente
Maar toch verwoorde je het als leedvermaakquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is het dus, er is geen groot feest als jullie eruit vliegen. Hooguit wat gegniffel,[b] niemand gunt het echte supporters om te degraderen.[\b]
Yep, vandaar het gegniffel mocht het zover komen. En de grappen nu jullie onderaan staan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Maar toch verwoorde je het als leedvermaak
Waarom? Omdat jij denkt dat het wat anders is moet ik het opzoeken. Ok ok ik was zo dom om het toch te doen en wat blijkt elke club uit betaald voetbal heeft deze optie of andere opties maar principe blijft hetzelfde. Voorkomen dat een club failliet gaat want ondanks de haat die.er blijft het levert voor de omgeving meer op (banen, geld voor de gemeentes etc)quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je al opgezocht wat een garantstelling is?
Achja zolang we als.normale.mensen.met elkaar om gaan zou dit ook moeten kunnen. Of ik het zo leuk vind is een tweede :p Maar ik lees soms reacties waar zoveel haat in zit waarvan ik soms denk waarom??quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, vandaar het gegniffel mocht het zover komen. En de grappen nu jullie onderaan staan.
Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:22 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja het is maar een woordje wat soms.belasting technisch voordeliger is. Gemeente Enschede is echt niet uniek hoor.
https://www.google.nl/amp(...)betaald-voetbal.html
Twente moet natuurlijk wel een jasje uitdoen als men degradeert. Er zullen in de club genoeg ontslagen vallen dan. En ook de selectie op een redelijk pijl houden wordt lastig. Direct terugkeren naar de eredivisie is niet een 1-2-3 tje hoor. Clubs die gewend zijn om te promoveren en degraderen doen dat een stuk makkelijker, omdat de organisatie daar ook op ingericht is. En als Twente niet direct promoveert wordt het nog lastiger.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:26 schreef Syd het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij denkt dat het wat anders is moet ik het opzoeken. Ok ok ik was zo dom om het toch te doen en wat blijkt elke club uit betaald voetbal heeft deze optie of andere opties maar principe blijft hetzelfde. Voorkomen dat een club failliet gaat want ondanks de haat die.er blijft het levert voor de omgeving meer op (banen, geld voor de gemeentes etc)
Je hebt gelijk op beide puntenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat?
Een garantstelling houdt in dat de gemeente de lening aflost als Twente dit niet meer kan. Dat is
1) Niet belastingtechnisch voordeliger
2) Iets heel anders dan een aankoop-verhuurconstructie.
Wel meer dan een jasje. Denk dat er flink ingeleverd moet worden en grote kans dat het dan ook afgelopen is (en nee dit wil ik eigenlijk niet zeggen ) maar bij degradatie is faillissement helaas ook een optie.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Twente moet natuurlijk wel een jasje uitdoen als men degradeert. Er zullen in de club genoeg ontslagen vallen dan. En ook de selectie op een redelijk pijl houden wordt lastig. Direct terugkeren naar de eredivisie is niet een 1-2-3 tje hoor. Clubs die gewend zijn om te promoveren en degraderen doen dat een stuk makkelijker, omdat de organisatie daar ook op ingericht is. En als Twente niet direct promoveert wordt het nog lastiger.
Sparta is een mooi voorbeeld (alhoewel een kleinere club dan Twente). was nog nooit gedegradeert, toen het eenmaal gebeurde toch een aantal jaar op dat niveau moeten spelen.
Wat is dan precies dat principe?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:45 schreef Syd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk op beide puntenmeer kan ik er niet van maken, hoe graag ik het zou willen. Staat los van het principe waar het allemaal om ging.
Toch blijf ik die haat voelen en mijn honger is nog niet gestild.
Beetje bashen op niveau moet kunnen zolang het maar niet persoonlijk wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:31 schreef Heubach het volgende:
Houden we het wel een beetje gezellig hier jongens?
Ja, vertel dat maar tegen onlogisch en die Coritchando idioot.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:48 schreef Syd het volgende:
[..]
Beetje bashen op niveau moet kunnen zolang het maar niet persoonlijk wordt
Dat de topclubs exact hetzelfde doen zodat ze een grotere begroting hebben en op papier meer opties hebben als uitbreiding stadion, aantrekken nieuwe spelers etc.quote:
Wellicht dat zij de discussie hiermee een beetje verneuken want ik vind het Tot nu toe wel gezellig zo met Guus Geluk enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:49 schreef Heubach het volgende:
[..]
Ja, vertel dat maar tegen onlogisch en die Coritchando idioot.
Prima inhoudelijke discussie hier, is wel eens anders geweest omtrent dit onderwerp. Daarom vind ik de 'ondergang' van VBL ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Wellicht dat zij de discussie hiermee een beetje verneuken want ik vind het Tot nu toe wel gezellig zo met Guus Geluk enzo
Ligt er maar net aan welk papiertje je voor je hebt liggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:51 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat de topclubs exact hetzelfde doen zodat ze een grotere begroting hebben en op papier meer opties hebben als uitbreiding stadion, aantrekken nieuwe spelers etc.
Dus je zou gezien de situatie helemaal niet denken dat Twente op papier nog steeds op dit moment de 4e club van Nederland is.
Dit geef ik je op een briefje.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk papiertje je voor je hebt liggen.
Het is ook gewoon een sneeuwbal effect natuurlijk. Men heeft schulden en dure leningen, men moet spelers verkopen voor veel geld (in de ideale situatie) maar die heeft Twente helemaal niet meer, ze kunnen überhaupt zelf bijna geen spelers van niveau aantrekken dus een keer een meevaller met een leuke transfer wordt steeds kleiner. Ook moet je bezuinigen op de jeugdopleiding waardoor ook daar je grootste talenten gaan vertrekken. Lastig lastig lastig..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:47 schreef Syd het volgende:
[..]
Wel meer dan een jasje. Denk dat er flink ingeleverd moet worden en grote kans dat het dan ook afgelopen is (en nee dit wil ik eigenlijk niet zeggen ) maar bij degradatie is faillissement helaas ook een optie.
Natuurlijk zie ik het iets rooskleurige in als Twente supporter
Ja want die doen dat natuurlijk alleen maar bij Twente, ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:00 schreef Heubach het volgende:
Ik denk als de FIOD of de belastingdienst elke eredivisie club doorgrondig zou screenen er nog wel wat leuke dingen boven tafel kunnen komen. Knipping & Van Duren kom er maar in.
Zeg ik dat dan? Lezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want die doen dat natuurlijk alleen maar bij Twente, ofzo
totaal vergelijkbare orde van grootte ook denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:00 schreef Heubach het volgende:
Ik denk als de FIOD of de belastingdienst elke eredivisie club doorgrondig zou screenen er nog wel wat leuke dingen boven tafel kunnen komen. Knipping & Van Duren kom er maar in.
Kijk in het verleden eens naar de affaires bij oa Groningen en Feyenoord (of andere zwart geld zaken). Ook geen zuivere koffie, daarmee praat ik niks van wat er bij Twente is gebeurd goed. Maar om te denken dat iedere ED club zich 100% aan de financiele voorschriften van de KVNB/UEFA houdt is naïef imo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal vergelijkbare orde van grootte ook denk ik
Alleen maar om Twente te naaien natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:37 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord en Vd Herik zijn tot in cassatie in het gelijk gesteld.
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar om Twente te naaien natuurlijk
Cassatie gaat niet over feitelijke zaken, maar over kutregeltjes en procedures. Waar rook is is vuur zeg ik altijd maar. #aluhoedjequote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:37 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord en Vd Herik zijn tot in cassatie in het gelijk gesteld.
Hun aartsrivaal!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar om Twente te naaien natuurlijk
Klopt, alleen had het gerechtshof daarvoor Feyenoord al twee keer inhoudelijk vrijgesproken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:07 schreef Heubach het volgende:
[..]
Cassatie gaat niet over feitelijke zaken, maar over kutregeltjes en procedures. Waar rook is is vuur zeg ik altijd maar. #aluhoedje
Dat kan. Met zoveel tuig in Rotterdam-Zuid en omgeving loopt er vast wel een of andere crimineel rond in de organisatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Klopt, alleen had het gerechtshof daarvoor Feyenoord al twee keer inhoudelijk vrijgesproken.
Ongetwijfeld. Maar beter de koffiejuf dan een figuur als Munstermanquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:19 schreef Heubach het volgende:
[..]
Dat kan. Met zoveel tuig in Rotterdam-Zuid en omgeving loopt er vast wel een of andere crimineel rond in de organisatie.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar beter de koffiejuf dan een figuur als Munsterman
We hadden afgesproken dat jullie maar eenmaal de kampioenen zouden zijn hèquote:
Met een paar potten verf is dit doekje best aan te passen, maar dan wel kampioen van de Jupiter League uiteraard:quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat jullie maar eenmaal de kampioenen zouden zijn hè
Dan leggen jullie het af tegen Jong Ajax.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:37 schreef Heubach het volgende:
[..]
Met een paar potten verf is dit doekje best aan te passen, maar dan wel kampioen van de Jupiter League uiteraard:
[ afbeelding ]
Dat was enorm kansloos ja, en zijn er nog Feyenoorders die dat na al die jaren nog goed praten ook.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:38 schreef Heubach het volgende:
Oja nog een leuk feitje. Voor deze wedstrijd in het kampioensjaar (2010) tegen Feyenoord (thuis), waren capuchonjongens de training opgekomen en hadden onder dreiging van geweld de selectie bevolen te verliezen tegen Twente, anders zou Ajax kampioen worden.
#leukefeitjes #Rotterdom
Alleen als YounesGod speelt en kassière.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan leggen jullie het af tegen Jong Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |