abonnement Unibet Coolblue
pi_177961135
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gast, een garantstelling nodig hebben is alles behalve een goed iets :')
Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoord ;)
pi_177961160
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:13 schreef Syd het volgende:

[..]

Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoord ;)
Dat was fase 1, tijdens fase 2 gaan ze de lucht in en rond het stadion verkopen.
BFF met GGMM
pi_177961166
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:13 schreef Syd het volgende:

[..]

Tis maar hoe je het noemt. Gemeente Eindhoven "kocht" het stadion en grond ook van PSV beetje zelfde principe maar anders verwoord ;)
Uh, nee?

Weet je wat een garantstelling is?
pi_177961173
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je verwachtingen niet echt reëel zijn en jij noemt dat al "haat".

Net zo snel op je pikkie getrapt als die onverzorgd uitziende trainer van je :')
Ik hap niet dat ben jij ik geef enkel mijn mening erover jij hapt meteen toe ;) dus op mn "pikkie" getrapt? Nee ik voel nog steeds beetje haat jegens Twente bij je :)
pi_177961192
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:15 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik hap niet dat ben jij ik geef enkel mijn mening erover jij hapt meteen toe ;) dus op mn "pikkie" getrapt? Nee ik voel nog steeds beetje haat jegens Twente bij je :)
Nog slechtere troll dan ggmm dit :O
pi_177961199
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Fair enough, maar ik denk dat je het iets te rooskleurig inschat met die 3 tot 4 jaar gast.
Haha misschien wel maarja ik blijf positief anders word ik enkel meer depressief van. Maar goed eerst maar dit seizoen afwachten. Wellicht een groot feest voor jullie maar hopelijk niet :P
pi_177961214
quote:
18s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nog slechtere troll dan ggmm dit :O
Ah nu ben ik een troll? Je.blijft me maar verrassen met je haat jegens Twente :)
pi_177961251
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:17 schreef Syd het volgende:

[..]

Haha misschien wel maarja ik blijf positief anders word ik enkel meer depressief van. Maar goed eerst maar dit seizoen afwachten. Wellicht een groot feest voor jullie maar hopelijk niet :P
Dat is het dus, er is geen groot feest als jullie eruit vliegen. Hooguit wat gegniffel, niemand gunt het echte supporters om te degraderen.
BFF met GGMM
pi_177961254
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Uh, nee?

Weet je wat een garantstelling is?
Ja het is maar een woordje wat soms.belasting technisch voordeliger is. Gemeente Enschede is echt niet uniek hoor.

https://www.google.nl/amp(...)betaald-voetbal.html
pi_177961258
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:18 schreef Syd het volgende:

[..]

Ah nu ben ik een troll? Je.blijft me maar verrassen met je haat jegens Twente :)
Heb je al opgezocht wat een garantstelling is?
pi_177961290
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is het dus, er is geen groot feest als jullie eruit vliegen. Hooguit wat gegniffel,[b] niemand gunt het echte supporters om te degraderen.[\b]
Maar toch verwoorde je het als leedvermaak ;)
pi_177961305
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Maar toch verwoorde je het als leedvermaak ;)
Yep, vandaar het gegniffel mocht het zover komen. En de grappen nu jullie onderaan staan. ;)
BFF met GGMM
pi_177961332
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Heb je al opgezocht wat een garantstelling is?
Waarom? Omdat jij denkt dat het wat anders is moet ik het opzoeken. Ok ok ik was zo dom om het toch te doen en wat blijkt elke club uit betaald voetbal heeft deze optie of andere opties maar principe blijft hetzelfde. Voorkomen dat een club failliet gaat want ondanks de haat die.er blijft het levert voor de omgeving meer op (banen, geld voor de gemeentes etc)
pi_177961357
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Yep, vandaar het gegniffel mocht het zover komen. En de grappen nu jullie onderaan staan. ;)
Achja zolang we als.normale.mensen.met elkaar om gaan zou dit ook moeten kunnen. Of ik het zo leuk vind is een tweede :p Maar ik lees soms reacties waar zoveel haat in zit waarvan ik soms denk waarom??
pi_177961383
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:22 schreef Syd het volgende:

[..]

Ja het is maar een woordje wat soms.belasting technisch voordeliger is. Gemeente Enschede is echt niet uniek hoor.

https://www.google.nl/amp(...)betaald-voetbal.html
Wat? :')

Een garantstelling houdt in dat de gemeente de lening aflost als Twente dit niet meer kan. Dat is
1) Niet belastingtechnisch voordeliger
2) Iets heel anders dan een aankoop-verhuurconstructie.
pi_177961429
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:26 schreef Syd het volgende:

[..]

Waarom? Omdat jij denkt dat het wat anders is moet ik het opzoeken. Ok ok ik was zo dom om het toch te doen en wat blijkt elke club uit betaald voetbal heeft deze optie of andere opties maar principe blijft hetzelfde. Voorkomen dat een club failliet gaat want ondanks de haat die.er blijft het levert voor de omgeving meer op (banen, geld voor de gemeentes etc)
Twente moet natuurlijk wel een jasje uitdoen als men degradeert. Er zullen in de club genoeg ontslagen vallen dan. En ook de selectie op een redelijk pijl houden wordt lastig. Direct terugkeren naar de eredivisie is niet een 1-2-3 tje hoor. Clubs die gewend zijn om te promoveren en degraderen doen dat een stuk makkelijker, omdat de organisatie daar ook op ingericht is. En als Twente niet direct promoveert wordt het nog lastiger.

Sparta is een mooi voorbeeld (alhoewel een kleinere club dan Twente). was nog nooit gedegradeert, toen het eenmaal gebeurde toch een aantal jaar op dat niveau moeten spelen.
pi_177961432
Houden we het wel een beetje gezellig hier jongens?
pi_177961775
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Wat? :')

Een garantstelling houdt in dat de gemeente de lening aflost als Twente dit niet meer kan. Dat is
1) Niet belastingtechnisch voordeliger
2) Iets heel anders dan een aankoop-verhuurconstructie.
Je hebt gelijk op beide punten :) meer kan ik er niet van maken, hoe graag ik het zou willen. Staat los van het principe waar het allemaal om ging.

Toch blijf ik die haat voelen en mijn honger is nog niet gestild. :P
pi_177961831
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:31 schreef alopio het volgende:

[..]

Twente moet natuurlijk wel een jasje uitdoen als men degradeert. Er zullen in de club genoeg ontslagen vallen dan. En ook de selectie op een redelijk pijl houden wordt lastig. Direct terugkeren naar de eredivisie is niet een 1-2-3 tje hoor. Clubs die gewend zijn om te promoveren en degraderen doen dat een stuk makkelijker, omdat de organisatie daar ook op ingericht is. En als Twente niet direct promoveert wordt het nog lastiger.

Sparta is een mooi voorbeeld (alhoewel een kleinere club dan Twente). was nog nooit gedegradeert, toen het eenmaal gebeurde toch een aantal jaar op dat niveau moeten spelen.
Wel meer dan een jasje. Denk dat er flink ingeleverd moet worden en grote kans dat het dan ook afgelopen is (en nee dit wil ik eigenlijk niet zeggen ) maar bij degradatie is faillissement helaas ook een optie.

Natuurlijk zie ik het iets rooskleurige in als Twente supporter ;)
  dinsdag 20 maart 2018 @ 17:48:24 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177961851
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:45 schreef Syd het volgende:

[..]

Je hebt gelijk op beide punten :) meer kan ik er niet van maken, hoe graag ik het zou willen. Staat los van het principe waar het allemaal om ging.

Toch blijf ik die haat voelen en mijn honger is nog niet gestild. :P
Wat is dan precies dat principe?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177961853
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:31 schreef Heubach het volgende:
Houden we het wel een beetje gezellig hier jongens?
Beetje bashen op niveau moet kunnen zolang het maar niet persoonlijk wordt :P
pi_177961860
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is dan precies dat principe?
We houden het voor het gemak even lekker vaag allemaal _O-
pi_177961868
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:48 schreef Syd het volgende:

[..]

Beetje bashen op niveau moet kunnen zolang het maar niet persoonlijk wordt :P
Ja, vertel dat maar tegen onlogisch en die Coritchando idioot.
pi_177961916
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is dan precies dat principe?
Dat de topclubs exact hetzelfde doen zodat ze een grotere begroting hebben en op papier meer opties hebben als uitbreiding stadion, aantrekken nieuwe spelers etc.

Dus je zou gezien de situatie helemaal niet denken dat Twente op papier nog steeds op dit moment de 4e club van Nederland is.
pi_177961955
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 17:49 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ja, vertel dat maar tegen onlogisch en die Coritchando idioot.
Wellicht dat zij de discussie hiermee een beetje verneuken want ik vind het Tot nu toe wel gezellig zo met Guus Geluk enzo :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')