Ja en? Wie heeft jou wat gevraagd?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:19 schreef Samuel24 het volgende:
spacecake.dat zou ik echt nooit eten hoor.
ach whatever.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja en? Wie heeft jou wat gevraagd?
is toch vega, wat loop je nou te zeiken?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:19 schreef Samuel24 het volgende:
spacecake.dat zou ik echt nooit eten hoor.
ik kan niet tegen wiet. en spacecake schijnt super zwaar te zijn. dat heb ik van meer mensen gehoord namelijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:25 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
is toch vega, wat loop je nou te zeiken?
Je hoeft niet de hele cake ineens op te peuzelen hè.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik kan niet tegen wiet. en spacecake schijnt super zwaar te zijn. dat heb ik van meer mensen gehoord namelijk.
een heel klein hapje zou ik misschien nog nemen.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele cake ineens op te peuzelen hè.
Snel open er een topic over en val anderen er mee lastig!quote:Op zondag 18 maart 2018 13:26 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
ik kan niet tegen wiet. en spacecake schijnt super zwaar te zijn. dat heb ik van meer mensen gehoord namelijk.
ja oke prima joh. veel plezier met je spacecake.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:29 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Snel open er een topic over en val anderen er mee lastig!
van je vriend?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
een heel klein hapje zou ik misschien nog nemen.
In Utrecht. Moet je even een voorbijganger vragen of hij voor je naar de shop wil. Liefst iemand met een leren jack.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
wat doen jullie allemaal in je cake?
Ik ga een cake bakken maar het is zo saai om er alleen chocola in te doen. Dus wil ik er space in doen.
Waar kun je space kopen?
![]()
![]()
![]()
Bij de hypotheker toch?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:09 schreef CarltonBanks het volgende:
wat doen jullie allemaal in je cake?
Ik ga een cake bakken maar het is zo saai om er alleen chocola in te doen. Dus wil ik er space in doen.
Waar kun je space kopen?
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |