Dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:35 schreef Fripsel het volgende:
Dus hij wilt er een filter voor doen? Is echt zonde.
Nouja staat gelijk aan, dan merk je dus echt heel veel minder van de wiet. Maar ik weet niet hoe motorisch slecht hij is. Wat gebeurd er als je een gewone tip in zo’n apparaatje gooit?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja staat gelijk aan, dan merk je dus echt heel veel minder van de wiet.
Ook nog een goed punt. Snel paffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Is toch helemaal niet chill met zulke vloei
veel te zondequote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ook nog een goed punt. Snel paffen.
Zou je eventueel je verhouding nog op aan kunnen passen natuurlijk. Zou er ook geen dovend kleine vloei zijn?quote:
Ieder z'n eigen. Ken genoeg lui die een paar gram wiet door hun pakje shag mieteren en daar gewone sigaretten van draaien en roken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Is toch helemaal niet chill met zulke vloei
Wel slim voor festivals.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen. Ken genoeg lui die een paar gram wiet door hun pakje shag mieteren en daar gewone sigaretten van draaien en roken.
Zelf ook TeamRijstvloei trouwens..
Gewone vaste sigaretten hebben tegenwoordig een stofje erin waardoor ze uit gaan als je niet blijft roken. Bij losse hulzen heb ik dit nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou je eventueel je verhouding nog op aan kunnen passen natuurlijk. Zou er ook geen dovend kleine vloei zijn?
Ja die is er wel, van rizlaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou je eventueel je verhouding nog op aan kunnen passen natuurlijk. Zou er ook geen dovend kleine vloei zijn?
Ja maar dat is toch anders dan rijstvloei vind ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gewone vaste sigaretten hebben tegenwoordig een stofje erin waardoor ze uit gaan als je niet blijft roken. Bij losse hulzen heb ik dit nog niet gezien.
Nouja als TS zijn maat dan perse wilt schieten, zou ik in ieder geval rijstvloei van rizla gebruiken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja die is er wel, van rizla
gaat niks boven gewone classic jonko
ik hoef niet alles tussen m´n lippen te hebben hangen hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja als TS zijn maat dan perse wilt schieten, zou ik in ieder geval rijstvloei van rizla gebruiken.
En ik zou toch proberen of je niet een tip kan maken die qua formaat overeen komt met een filter. Voor een spiraaltipje hoef je geen motoriek te hebben, en liever een lelijke spiraaltip dan een filter.
Sowieso, oefening baart kunst. Boeit het wat er tussen je lippen hangt.
Liever een geschoten sigaret/joint of een lelijk gedraaide kromme joint?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoef niet alles tussen m´n lippen te hebben hangen hoor
MacGyver style.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja als TS zijn maat dan perse wilt schieten, zou ik in ieder geval rijstvloei van rizla gebruiken.
En ik zou toch proberen of je niet een tip kan maken die qua formaat overeen komt met een filter. Voor een spiraaltipje hoef je geen motoriek te hebben, en liever een lelijke spiraaltip dan een filter.
Sowieso, oefening baart kunst. Boeit het wat er tussen je lippen hangt.
lelijk gedraaide joint sws.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Liever een geschoten sigaret/joint of een lelijk gedraaide kromme joint?
Je moet je joint dan ook draaien voor je de afwas gedaan hebt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lelijk gedraaide joint sws.
wat ook kut is, is als je te gladde vingers hebt om te draaien
Even je vingertoppen aflikken en afvegen aan je broek.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat ook kut is, is als je te gladde vingers hebt om te draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop