abonnement Unibet Coolblue
pi_177983310
Ik ben het wel met Typisch eens. Ik kan het ook niet weerleggen.
Dus ik wacht het gewoon maar af. Ik vertrouw op de basis van vechain.
pi_177983323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:22 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Discussie is oke, maar moddergooien zonder onderbouwing en dan maar omdat de boel onder een NDA zit meteen concluderen dat het wel niks zal zijn is toch bullshit man.
Als je vanuit VEN niks erover mag zeggen kun je het beter niet communiceren ipv die loze kreten. De fout ligt niet bij degene die vraagt om meer info.
pi_177983402
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je vanuit VEN niks erover mag zeggen kun je het beter niet communiceren ipv die loze kreten. De fout ligt niet bij degene die vraagt om meer info.
Dat is wat anders en ben ik het eigenlijk mee eens. Door aan te geven dat 'het waar is' zonder verdere uitleg is vragen om problemen. Toch vind ik dat ook mensen die vragen om meer informatie eens wat meer geduld moeten hebben als er duidelijk meermaals gecommuniceerd wordt dat er een NDA van kracht is.
pi_177984398
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:26 schreef De_Muur het volgende:

[..]

Dat is wat anders en ben ik het eigenlijk mee eens. Door aan te geven dat 'het waar is' zonder verdere uitleg is vragen om problemen. Toch vind ik dat ook mensen die vragen om meer informatie eens wat meer geduld moeten hebben als er duidelijk meermaals gecommuniceerd wordt dat er een NDA van kracht is.
sommigen snappen niet eens wat een NDA is....er zit aardig wat volk zonder enige kennis in crypto en tevens hebben er maar weinig geduld, die denken/dachten even snel te cashen binnen een paar weken met geld wat ze eigenlijk niet konden missen.
pi_177984861
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is geen fantopic, er mag hier gediscussieerd worden. Voor je VEN echochamber zijn zat andere plekken.
Janken om een bevestiging van een Partnership onder NDA is geen discussie pik.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177984949
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Janken om een bevestiging van een Partnership onder NDA is geen discussie pik.
Nogmaals, als VEN het verkondigd mag BMW het ook bevestigen. Dat mag onder NDA. Maar gebeurt dus niet. En dat is wat nu zo opmerkelijk is
pi_177984955
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Janken om een bevestiging van een Partnership onder NDA is geen discussie pik.
Zoals eerder gezegd: als je een partnership aankondigt is het wel handig dat je er iets over mag zeggen hé. Anders kun je beter je mond houden tot er daadwerkelijk wat te melden is.

De fout ligt bij VEN, niet bij degene die er naar vraagt.
pi_177985005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

sommigen snappen niet eens wat een NDA is....er zit aardig wat volk zonder enige kennis in crypto en tevens hebben er maar weinig geduld, die denken/dachten even snel te cashen binnen een paar weken met geld wat ze eigenlijk niet konden missen.
Het gaat niet om het wel of niet snappen van NDa. Het gaat erom dat VEN iets aankondigd wat nergens bevestigt kan worden. Dit riekt naar hypen en in crypto wordt dat snel genoeg afgestraft. Zie IOTA
  † In Memoriam † woensdag 21 maart 2018 @ 16:48:03 #109
230491 Zith
pls tip
pi_177986543
quote:
12s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Nu je zwart bent ga je ineens de moderetter uithangen
De comment genocide van vorige week vergeten? :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 maart 2018 @ 20:00:38 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177991019
Ik snap niet waarom VEN altijd zo wordt aangevallen over hun partnerships. Er is nog geen enkele neppe partnership announcement geweest en ze zijn geen enkele keer betrapt op een leugen zo ver ik het weet.

- Wel een keer op de vingers getikt door Oxford University, omdat ze het te vroeg bekend hadden gemaakt en OU het liever zelf had gedaan.

- BMW partnership bekend gemaakt, met goedkeuring van BMW Asia, maar wel tijdens NDA periode waardoor ze geen details konden geven. De bekendmaking kwam vooral omdat de geruchten gigantisch waren, mede dankzij CCK.

DNV GL is hun grootste partner, samen met PWC en beide hebben dit al bevestigd. DNV GL loopt er de hele tijd mee te showen zelfs.

DIG gebruikt VeChain al in het echt voor allerlei soorten wijnen.

Breyer Capital heeft VeChain op hun eigen site staan.

etc, etc,

Zij hebben keer op keer bewezen niet te liegen, ze blijven goed werk leveren en doen wat ze beloven en toch krijgen ze constant gezeik en zijn ze schuldig tot het tegendeel is bewezen. Ik snap dat echt niet.

Dit is geen aanval op iemand, maar echt onbegrip vanuit mijn kant. Er zijn tientallen of zelfs honderden shitcoins met neppe partnerships, leugens, geen werkend product etc en die krijgen nog niet eens 1% van alle shit wat VeChain te horen krijgt.
pi_177991079
Hopen dat dit BMW gedoe een incident is. Ik ben een VEN hodler maar vraag me wel eens af of dat gehype vanuit Vechain slim is. Als ik het erover heb (of iets anders kritisch maar toch realistisch) dan krijg je gelijk de volle laag in de Telegram App, wat dat betreft lijkt het wel een sekte. Verder is het natuurlijk een hele sterke coin die in de top 15 hoort te staan.
pi_177991108
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:03 schreef Murica het volgende:
Hopen dat dit BMW gedoe een incident is. Ik ben een VEN hodler maar vraag me wel eens af of dat gehype vanuit Vechain slim is. Als ik het erover heb (of iets anders kritisch maar toch realistisch) dan krijg je gelijk de volle laag in de Telegram App, wat dat betreft lijkt het wel een sekte.
Dat gehype is al een stuk minder nu.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177991166
Ik vind dat CCK sowieso vrij kansloos als ze zo serieus willen overkomen. Maar dat bouwen ze ook al af volgens mij.
pi_177991240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:06 schreef Klaphark het volgende:
Ik vind dat CCK sowieso vrij kansloos als ze zo serieus willen overkomen. Maar dat bouwen ze ook al af volgens mij.
Yup. Je vergeet dat je hier te maken hebt met een Aziatisch bedrijf, andere cultuur, daar is guerrilla marketing best wel populair.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 maart 2018 @ 20:13:15 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_177991308
Van mij mag ie vertrekken.
pi_177994717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 20:03 schreef Murica het volgende:
vraag me wel eens af of dat gehype vanuit Vechain slim is
Het is meestal geen goed teken. :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_177995764
even rechtzetten wat betreft het vragen van feitelijke informatie over VEN is geval BMW.
Dit is een legitieme vraag en kan dus niet worden afgedaan als gejank.
Ik vraag mij af wie hier weleens een NDA heeft afgesloten zoals ik onlangs heb opgesteld betreffende een samenwerking met een klant met een patent. Deze wou een NDA hebben afgesloten op de technische kanten van hun patent. Dit is puur een overeenkomst getekend door directie en waarnemers uitvoerders en derden. Vaak met een dwangsom voor wat betreft infirmatiebreuk.
Wij hebben wel beide gecommuniceerd dat we zakendoen. Dat heeft niks met de NDA van doen.
Vakman pur sang
pi_177995959
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
even rechtzetten wat betreft het vragen van feitelijke informatie over VEN is geval BMW.
Dit is een legitieme vraag en kan dus niet worden afgedaan als gejank.
Ik vraag mij af wie hier weleens een NDA heeft afgesloten zoals ik onlangs heb opgesteld betreffende een samenwerking met een klant met een patent. Deze wou een NDA hebben afgesloten op de technische kanten van hun patent. Dit is puur een overeenkomst getekend door directie en waarnemers uitvoerders en derden. Vaak met een dwangsom voor wat betreft infirmatiebreuk.
Wij hebben wel beide gecommuniceerd dat we zakendoen. Dat heeft niks met de NDA van doen.
Ik sluit wekelijks NDA's af waarbij er vanuit beiden geen communicatie over de samenwerking naar buiten wordt gebracht. Zonder te weten wat de inhoud van de NDA is blijft het allemaal giswerk. Dat Vechain een announcement erover heeft gemaakt en BMW deze nog niet bevestigd heeft doet me persoonlijk niet zoveel. Wij werken samen met een grote telefoonfabrikant en die zeggen doodleuk dat ze op communicatie en marketing gebied geen mededelingen doen over samenwerking met partners op hun eigen kanalen, maar stellen ons wel in staat zelf marketing en PR te doen.

Hebben we dan wel of geen samenwerkingsverband in jouw ogen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177996482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik sluit wekelijks NDA's af waarbij er vanuit beiden geen communicatie over de samenwerking naar buiten wordt gebracht. Zonder te weten wat de inhoud van de NDA is blijft het allemaal giswerk. Dat Vechain een announcement erover heeft gemaakt en BMW deze nog niet bevestigd heeft doet me persoonlijk niet zoveel. Wij werken samen met een grote telefoonfabrikant en die zeggen doodleuk dat ze op communicatie en marketing gebied geen mededelingen doen over samenwerking met partners op hun eigen kanalen, maar stellen ons wel in staat zelf marketing en PR te doen.

Hebben we dan wel of geen samenwerkingsverband in jouw ogen?
In geval VEN heeft BMW accoord gegeven op openheid op samenwerking. Dit had VEN natuurlijk door BMW moeten laten communiceren.

In jou geval wel samenwerking. Ik ken de telefoonfabrikantenmarkt niet. Ik zit in techniek en energie en daar communiceer je dat gewoon, maar daar zit ook geen koers achter of whatever (alhoewel bij aandeelhoudend bedrijf kan dit zeker wat doen met de prijs mits het een grote partnership is met bijhorend omzet/winst vergroting)

Maar vechain krijgt voordeel van de twijfel door wel openheid bij DNV-GL e.a.
Vakman pur sang
pi_177996788
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

In geval VEN heeft BMW accoord gegeven op openheid op samenwerking. Dit had VEN natuurlijk door BMW moeten laten communiceren.

In jou geval wel samenwerking. Ik ken de telefoonfabrikantenmarkt niet. Ik zit in techniek en energie en daar communiceer je dat gewoon, maar daar zit ook geen koers achter of whatever (alhoewel bij aandeelhoudend bedrijf kan dit zeker wat doen met de prijs mits het een grote partnership is met bijhorend omzet/winst vergroting)

Maar vechain krijgt voordeel van de twijfel door wel openheid bij DNV-GL e.a.
Echt handig is het niet dat je het niet laat confirmen, dat ben ik met je eens. Maar geen reden eraan te twijfelen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 maart 2018 @ 22:21:28 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177997180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Echt handig is het niet dat je het niet laat confirmen, dat ben ik met je eens. Maar geen reden eraan te twijfelen.
Dit.

Is het handig? Nee. Hadden zij het beter kunnen aanpakken? Ja, absoluut.

Twijfel ik aan VeChain? Nee, absoluut niet op dit moment. Geen reden voor. Kom op zeg, waarom zou VeChain moeten liegen over een samenwerking met BMW. Wat hebben zij daar mee te winnen? Lekker jezelf en je grootste partner DNV GL voor lul zetten? No way.
pi_177997497
Kijk zo kan het ook. Vraag. Inhoudelijke discussie. Goede conclusie waar iedereen het denk ik mee eens kan zijn.
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 maart 2018 @ 22:33:03 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177997759
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk zo kan het ook. Vraag. Inhoudelijke discussie. Goede conclusie waar iedereen het denk ik mee eens kan zijn.
Denk dat niemand serieuze vragen als "gejank" wil af doen, maar sommigen hier kunnen (of eigenlijk is het willen) gewoon niet netjes binnen de lijnen kleuren. Discussies zijn prima en juist leuk als het op niveau gebeurt in plaats van op de man spelen en constant proberen te rellen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 maart 2018 @ 23:23:17 #124
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178025180
Voor diegenen die zich er echt in willen verdiepen:

Lees dit: https://www.forbes.com/si(...)kchain/#77fdc8d1169a

Over Jim Breyer, China en blockchain.

En kijk daarna even naar dit :):

vechainofficial twitterde op donderdag 22-03-2018 om 15:26:01 Introducing Distributed Data Vending (DDV), the future of compliant data sharing exclusive to VeChainThor. Putting power back into the hands of enterprises, customers, and researchers to collaborate and revolutionize the way the world shares and advances!https://t.co/OwjKG0V87G reageer retweet
Toevallig dat ze dit op zelfde dag releasen? Stuk over gezondheidszorg bijvoorbeeld is wel heel toevallig :)
  vrijdag 23 maart 2018 @ 10:38:11 #125
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178030695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:23 schreef Kyran het volgende:
Voor diegenen die zich er echt in willen verdiepen:

Lees dit: https://www.forbes.com/si(...)kchain/#77fdc8d1169a

Over Jim Breyer, China en blockchain.

En kijk daarna even naar dit :):

vechainofficial twitterde op donderdag 22-03-2018 om 15:26:01 Introducing Distributed Data Vending (DDV), the future of compliant data sharing exclusive to VeChainThor. Putting power back into the hands of enterprises, customers, and researchers to collaborate and revolutionize the way the world shares and advances!https://t.co/OwjKG0V87G reageer retweet
Toevallig dat ze dit op zelfde dag releasen? Stuk over gezondheidszorg bijvoorbeeld is wel heel toevallig :)
Nog niet fatsoenlijk doorgenomen, maar is dat niet een directe concurrent voor IOTA? Een soort van marketplace voor IOT-data?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')