quote:Ik ook niet. Vage shit
Op dinsdag 24 december 2002 15:48 schreef Seborik het volgende:
Vage zooi, misschien komt het ook door de baggerkwaliteit van de clip, maar ik vind het niet mooi.
quote:Het is nu kerstnacht jah.
Op dinsdag 24 december 2002 19:25 schreef Kipman het volgende:
Bijna kerst...
quote:in mijn tijdszone is het nog altijd avond. Zit jij ergens ten oosten van Moskou?
Op dinsdag 24 december 2002 19:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Het is nu kerstnacht jah.
quote:Het is donker, dan vind ik het nacht
Op dinsdag 24 december 2002 19:35 schreef Tokus het volgende:[..]
in mijn tijdszone is het nog altijd avond. Zit jij ergens ten oosten van Moskou?
Het is trouwens voor de lezers onder ons, Snaga the Sender - The axe of Deathwalker. De axe van Druss dus.
quote:Hetzelfde, alleen nu wil een theoloog het afschaffen omdat het een heidens feest is omdat er oorspronkelijk geen kerst werd gevierd, erg grappig, zijn al die rare christelijke feestdagen niet gebaseerd op heidense geloven of hebben ze zelf ook nog wat verzonnen?
Op woensdag 25 december 2002 01:16 schreef Seborik het volgende:
Merry christmas enzo.
quote:Da's een leuke battle-axe!
Op woensdag 25 december 2002 01:10 schreef Krocht het volgende:www.raven-armoury.co.uk/gifs/arms/axes/snaga1.JPG
quote:Het meerendeel is verzonnen, want degene die er bij zouden zijn geweest hebben er niets over verteld....
Op woensdag 25 december 2002 01:23 schreef Krocht het volgende:Hetzelfde, alleen nu wil een theoloog het afschaffen omdat het een heidens feest is omdat er oorspronkelijk geen kerst werd gevierd, erg grappig, zijn al die rare christelijke feestdagen niet gebaseerd op heidense geloven of hebben ze zelf ook nog wat verzonnen?
![]()
quote:Van mij wel prettig kerstfeest
Op woensdag 25 december 2002 13:20 schreef ParanoidEv het volgende:
van mij ook dus vooral geen prettig k*rstf**st
quote:Ik ook
Op woensdag 25 december 2002 13:22 schreef Pietjuh het volgende:
Zo heb weer leuke kados gekregen
- dvd van de extended version van Lord of the Rings
* rondkijkt en snel weer wegvlucht
...*
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:23 schreef LoekB het volgende:[..]
Ik ook
* rondkijkt en snel weer wegvlucht
...*
quote:
Op woensdag 25 december 2002 13:32 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Maar jij krijgt wel een kerstknuffel van mij
Zij is helemaal opgetut.
quote:
Op woensdag 25 december 2002 14:03 schreef nipeng het volgende:
Hehe mijn vrouw is pissig omdat ik in het zwart + ManOwaR battle hymns shirt naar mijn ouders ga.Zij is helemaal opgetut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |