abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 maart 2018 @ 08:07:16 #176
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_177924194
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Hij zal hem uit gezien hebben, maar dacht ook dat ie in was ja. In elk geval een challenge waard..
Wel suf hoor. Stel dat hij in was dan had hij gewoon gewonnen als hij had gechallenged. Ik zeg het niet omdat het Federer is. Ik had het ook in de Wimbledonfinale van 2012. Toen werd een service van Murray in gegeven op matchpoint die volgens mij heel goed in had kunnen zijn geweest.

En nu krijg je weer allemaal van die stukjes over waardoor Federer niet heeft gewonnen en mogelijk ook weer over het definitieve einde van het Federer-tijdperk etc. :O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 19 maart 2018 @ 08:14:42 #177
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_177924254
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had het idee dat Federers service op het eerste matchpoint misschien in was, maar kreeg het idee dat hij geen zin had om op een challenge te winnen (of hij zag hem gewoon uit natuurlijk,maar ik hoop voor Federer dat die service inderdaad uit was.)
Als die bal in zou zijn geweest, had de regie de hawk eye beelden toch wel laten zien denk ik. Dat gebeurt wel vaker bij ballen die niet gechallenged worden terwijl dat beter wel had kunnen gebeuren.
pi_177924503
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Federer lievelingstegenstander voor Del Potro lijkt me.
Toch won Federer best vaak van Del Potro ;)

Maar als Del Potro in goede doen is, slaat hij overal doorheen ja en die periodes had hij gisteren best vaak. Al had Federer alsnog gewoon moeten winnen als je op 5-4 voor de zege mag serveren na zo'n wedstrijd.. Die TB daarna sloeg nergens op.
  maandag 19 maart 2018 @ 09:12:43 #179
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_177925111
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Als die bal in zou zijn geweest, had de regie de hawk eye beelden toch wel laten zien denk ik. Dat gebeurt wel vaker bij ballen die niet gechallenged worden terwijl dat beter wel had kunnen gebeuren.
Oké, klinkt goed. Ik hoop namelijk dat hij uit was, anders vind ik het erg zuur. Al gun ik het Del Potro van harte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 19 maart 2018 @ 10:15:20 #180
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177926311
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 08:07 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Wel suf hoor. Stel dat hij in was dan had hij gewoon gewonnen als hij had gechallenged. Ik zeg het niet omdat het Federer is. Ik had het ook in de Wimbledonfinale van 2012. Toen werd een service van Murray in gegeven op matchpoint die volgens mij heel goed in had kunnen zijn geweest.

En nu krijg je weer allemaal van die stukjes over waardoor Federer niet heeft gewonnen en mogelijk ook weer over het definitieve einde van het Federer-tijdperk etc. :O
Zeker geen einde tijdperk, maar hij zal zich ook hier weer in moeten verbeteren. Zoals hij gisteren speelde verliest hij 7 of 8 van de 10 wedstrijden tegen Del Potro. Het feit dat hij überhaupt 3 (!) keer op CP kwam was een klein wonder.
Zoals hij ook tegen Nadal zichzelf opnieuw heeft uitgevonden moet hij dat ook tegen Del Potro. Op de US Open verloor hij ook al, in Shanghai en Basel ging het verdomd moeizaam.

Wel uitstekend dat Del Potro helemaal terug is. Jammer dat hij overweegt het gravel-seizoen over te slaan en hij op gras altijd matig is. Anders was hij voor mij een kanshebber op de nummer 1 positie ook nog. Uitstekende speler gewoonweg.
Rini dankjewel.
pi_177926361
Delpo heeft even de ATP gered hoor _O_
Dankjewel Delpo _O_
Jammer dat ie geen jonkie is, maar hij verdient dit absoluut _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_177926423
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:48 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hij heeft verloren toch? LOL!
Echt fucking kansloos. Doe dan wat highlights van Delpo ofzo :r :r :') :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_177926493
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 23:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Federer lievelingstegenstander voor Del Potro lijkt me.
Hoezo? Ik dacht eigenlijk altijd andersom. In het begin reeg Fed Delpo aan zijn racket, maar kudo's voor Delpo dat ie het de H2H een beetje heeft weten om te draaien, veel completere speler geworden. Nog steeds 18-7 voor Fed, dus of dat nou een lievelingstegenstander is? ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 maart 2018 @ 10:26:34 #184
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177926577
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:22 schreef Norrage het volgende:
Fed Delpo aan zijn racket, maar kudo's voor Delpo dat ie het de H2H een beetje heeft weten om te draaien, veel complete
Ik bedoel:
Eerste slam in een finale tegen Fedje, eerste Masters in een finale tegen Fedje.. ;) Al zijn big moments zijn tegen Federer..!
Rini dankjewel.
pi_177926627
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik bedoel:
Eerste slam in een finale tegen Fedje, eerste Masters in een finale tegen Fedje.. ;) Al zijn big moments zijn tegen Federer..!
Klopt op zich wel. Al waren de eerste GS halve finales allemaal voor Fed. Eentje met 6-3 6-0 6-0 (of was dat een kwartfinale?)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 maart 2018 @ 11:13:26 #186
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_177927528
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 07:43 schreef superniger het volgende:

[..]

Dat was een omgekeerde jinx.
:+
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 19 maart 2018 @ 11:15:31 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_177927556
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zeker geen einde tijdperk, maar hij zal zich ook hier weer in moeten verbeteren. Zoals hij gisteren speelde verliest hij 7 of 8 van de 10 wedstrijden tegen Del Potro. Het feit dat hij überhaupt 3 (!) keer op CP kwam was een klein wonder.
Zoals hij ook tegen Nadal zichzelf opnieuw heeft uitgevonden moet hij dat ook tegen Del Potro. Op de US Open verloor hij ook al, in Shanghai en Basel ging het verdomd moeizaam.

Wel uitstekend dat Del Potro helemaal terug is. Jammer dat hij overweegt het gravel-seizoen over te slaan en hij op gras altijd matig is. Anders was hij voor mij een kanshebber op de nummer 1 positie ook nog. Uitstekende speler gewoonweg.
hij is beter op gras dan gravel
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 19 maart 2018 @ 11:30:12 #188
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177927812
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:15 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hij is beter op gras dan gravel
Ik relateerde het aan: 4 titels op gravel en nog nooit een finale op gras. Wimbledon 1 halve finale en verder nooit voorbij de 4e ronde. Maar op papier zou gras hem beter moeten liggen dan gravel.. :o
Rini dankjewel.
pi_177927887
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik relateerde het aan: 4 titels op gravel en nog nooit een finale op gras. Wimbledon 1 halve finale en verder nooit voorbij de 4e ronde. Maar op papier zou gras hem beter moeten liggen dan gravel.. :o
Er zijn ook significant meer toernooi op gravel dan op gras...Gras is ie echt veel beter. Ook nog halve finale OS waar ie Fed had moeten verslaan.
En zijn graveltitels zijn allemaal kleine titeltjes.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_177928173
Del Potro zegt zelf dat hij op gravel minder goed kan bewegen en hij daarom liever op snellere banen speelt, zeker gezien alle fysieke problemen die hij gehad heeft.

Maar denk dat hij sowieso wel wat graveltoernooien gaat spelen.
pi_177928219
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zeker geen einde tijdperk, maar hij zal zich ook hier weer in moeten verbeteren. Zoals hij gisteren speelde verliest hij 7 of 8 van de 10 wedstrijden tegen Del Potro. Het feit dat hij überhaupt 3 (!) keer op CP kwam was een klein wonder.
Zoals hij ook tegen Nadal zichzelf opnieuw heeft uitgevonden moet hij dat ook tegen Del Potro. Op de US Open verloor hij ook al, in Shanghai en Basel ging het verdomd moeizaam.

Wel uitstekend dat Del Potro helemaal terug is. Jammer dat hij overweegt het gravel-seizoen over te slaan en hij op gras altijd matig is. Anders was hij voor mij een kanshebber op de nummer 1 positie ook nog. Uitstekende speler gewoonweg.
Klopt uiteraard wel wat je zegt over Federer, maar eigenlijk is het toch best bizar dat zoiets gezegd kan worden over een tennisser die dit jaar 37 wordt.. Normaal gesproken zitten tennissers dan al een paar jaar te genieten van de zon en aan het proberen om al het verdiende geld op te maken..
  maandag 19 maart 2018 @ 11:58:24 #192
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177928404
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Klopt uiteraard wel wat je zegt over Federer, maar eigenlijk is het toch best bizar dat zoiets gezegd kan worden over een tennisser die dit jaar 37 wordt.. Normaal gesproken zitten tennissers dan al een paar jaar te genieten van de zon en aan het proberen om al het verdiende geld op te maken..
Het is ook vooral hoop, hoor. Ik zou het helemaal begrijpen als ie er een keer klaar mee is. Alles wat hij de laatste 2 jaar heeft laten zien zie ik als pure bonus, niet meer verwacht. En wat mij betreft volledig zelf afgedwongen door op deze leeftijd zijn spel naar een hoger plan te tillen. Zoiets zal wellicht nu weer gevraagd zijn. Want ik zie Del Potro alleen maar nog beter worden.

Maar hij zat in zo'n flow dat ik met een schuin oog begon te kijken naar de 109 titels van Connors. Maarja, hij zegt zelf daar ook over: als ik tegenslag heb kan ik zomaar een jaar met maar 1 of 2 of zoals in 2016 zelfs helemaal geen titels hebben. Dan is het snel klaar. Een record waarvoor je nog 13 titels moet winnen is geen realistisch doel. Dat gebeurt of dat gebeurt niet.
Rini dankjewel.
pi_177931504
Ik had Del Potro een tijdje niet meer zien spelen, maar was echt geweldig om hem weer volledig fit aan het werk te zien. Er was ook een hele periode dat hij zijn backhand nog niet voluit kon slaan en de meeste ballen slicede, was niet om aan te zien.

Als het een risico voor zijn fitheid is moet 'ie het gravelseizoen gewoon lekker over slaan. Staat me ook iets van bij dat hij meer last van z'n pols krijgt omdat de impact van de bal op het racket wat anders is vanwege het gravel dat op de bal blijft plakken.

In een ideale wereld komt er in het gravelseizoen een mooie rivalry tussen Thiem en Nadal en daarna weer tussen Delpo, Fed en de rest. De tennissers zijn wel aanwezig voor een mooie paar jaar, alleen de fitheid laat te wensen over. Misschien toch het effect van de toename in dopingcontroles...
pi_177932306
Als Nadal z'n vorm op gravel van vorig jaar kan terugvinden, vrees ik dat daar geen sprake is van rivaliteit eigenlijk.. Thiem speelt voorlopig vrij beroerd (al zal hij z'n niveau wel opkrikken op gravel waarschijnlijk), Murray doet niet mee, terwijl bij Djoko en Wawrinka maar de vraag is wanneer ze de ouderwetse vorm/fitheid weer terug gaan vinden. En ook Zverev is z'n vorm al een tijdje kwijt.

Maar ook bij Nadal zelf zijn er genoeg vraagtekens natuurlijk.
pi_177933337
Ja is ook een utopie. Maar als Thiem z'n verbetering van jaar op jaar had doorgetrokken naar dit jaar had het best leuk kunnen worden hoor, haalde vorig jaar ook al een hoog niveau en versloeg Nadal zelfs op het gravel van Rome.
  maandag 19 maart 2018 @ 20:55:06 #196
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177941698
Loting in Miami is bekend. Ik denk dat zelfs een matige Fed het wel tot de kwartfinale schopt met deze loting.
Rini dankjewel.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:08:11 #197
379445 TennispeRFect
Roger Federer
pi_177943929
.@rogerfederer projected road to the @MiamiOpen final:

R1: Bye
2R: Qualifer
3R: Verdasco/Garcia Lopez
4R: Carreño Busta/Mannarino
QF: Anderson/Berdych
SF: A. Zverev/Kyrgios
F: Del Potro/Dimitrov/Cilic/Djokovic
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_177944012
Haase mogelijk in ronde 2 tegen Del Potro, zou het? :o
pi_177944592
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:08 schreef TennispeRFect het volgende:
.@rogerfederer projected road to the @MiamiOpen final:

R1: Bye
2R: Qualifer
3R: Verdasco/Garcia Lopez
4R: Carreño Busta/Mannarino
QF: Anderson/Berdych
SF: A. Zverev/Kyrgios
F: Del Potro/Dimitrov/Cilic/Djokovic
Alsof de NextGen thuis gaat geven :')

Hopelijk zien we Djokovic in goede vorm.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:57:15 #200
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_177944994
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Alsof de NextGen thuis gaat geven :')

Hopelijk zien we Djokovic in goede vorm.
Om nummer 1 te blijven hoeft ie zelfs amper langs next gen. En Delbonis zit niet in de quali dit keer :') Verdasco zie ik als het grootste obstakel.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')