Eigenlijk deel 2 dus van het tweede seizoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Seizoen 4 in januari op netflix
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je kijkt niet naar de Ware Woensdagavond film van RTL4....quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:15 schreef opreis het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijke serie maar om het nou briljant te noemen gaat me wat ver. Er zijn zo veel plotdevices die je gewoon maar voor lief dient te nemen maar ergens stoor ik me daar toch ook aan.
Een politie inspecteur die zo genaamd de beste is maar fout op fout stapelt en overstap naar de vijand voor een man die ze net 4 dagen kent.
Angel die net op het moment dat hij uitvind wie de proffessor is volkomen lam achter het stuur gaat zitten en een ongeluk krijgt waardoor hij in coma beland.
En zo zijn er wel meer dingen die gewoon niet kloppen
Woow.... nee by far niet!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:08 schreef Jaapvaak het volgende:
Heeft inmiddels het niveau van Homeland. Waanzinnig
Ik heb dat alleen nog maar op fokt gelezen, wat is de bron?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Netflix zelfquote:Op maandag 9 september 2019 13:57 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen nog maar op fokt gelezen, wat is de bron?
Heet nu Money Heistquote:Op maandag 9 september 2019 18:31 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Kan het op de site nergens vinden....
Het werd altijd al zo genoemd in NA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:57 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vroeg me nog wel afWat? Die actrice die haar speelt is pas net 30 geworden (en ten tijde van seizoen 1 was ze dus nog 27)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze ziet er ook mijns inziens ongeveer even oud uit als hem...
ja die meid is niet oud.. maar haar karakter toch enigzins.. in het begin spreekt Berlin Rio daar toch ook op aan.. zo van, val niet op oudere vrouwenquote:Op maandag 7 oktober 2019 13:49 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat? Die actrice die haar speelt is pas net 30 geworden (en ten tijde van seizoen 1 was ze dus nog 27)Ze ziet er ook mijns inziens ongeveer even oud uit als hem...
Gelul.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |