abonnement Unibet Coolblue
pi_192502186
Flashbacks vind ik juist wel vermakelijk. Veel Berlin ook daarin, dat is sowieso een geniaal personage.

Ik vind die onderlinge relaties meer irritant. Dat het lijkt alsof iedereen het al eens met elkaar heeft gedaan.
  dinsdag 7 april 2020 @ 21:07:24 #277
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192503014
_O- deze serie :')
S04E06 op het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat nergens over :')

quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2020 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het doet me steeds meer aan Prison Break denken. Een eerste seizoen (bij deze serie dus eigenlijk de eerste 2, want die horen samen) dat vergezocht is en vol toevalligheden zit met een masterplan dat rekening houdt met dingen die niemand kon weten. Maar ook zeer vermakelijk, met goede cliffhangers en personages die leuk genoeg zijn waardoor je bereid bent tot een zeer hoge suspension of disbelief.

Daarna is de gimmick wat uitgewerkt en wordt het een steeds meer overdreven herhaling van zetten zonder dat ze nog echt veel goede ideeën hebben. Ook dit 4e seizoen weer. Op zich wel een toffe apotheose, maar vooral héél veel filler om tot die paar goed vondsten te geraken.

Dus net als PB zeker een aanrader als je 't bij het eerste seizoen (LCDP dus 1+2) houdt, daarna verder kijken is optioneel, zeker niet essentieel.
Amen _O_
pi_192503430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
_O- deze serie :')
S04E06 op het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat nergens over :')
[..]

Amen _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192503707
Eerste aflevering van het nieuwe seizoen maar afgezet, wat een soap :')
  dinsdag 7 april 2020 @ 22:44:02 #280
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_192504935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
_O- deze serie :')
S04E06 op het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat nergens over :')
[..]

Amen _O_
Dat ging mij eigenlijk ook wel iets te ver ja :D Maar ik vergeef het de makers wel
pi_192505148
Het was euhm... Bij vlagen niet zo heel best.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 april 2020 @ 03:08:41 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_192507472
Ik hou van deze serie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_192508689
Dit was echt een matig seizoen
pi_192509551
Genoeg op aan te merken maar welke serie niet. Erg genoten wederom.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_192511202
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of dit waar is, best een aardige theorie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie theorie :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192511418
Op de 1e aflevering na weer een hele
toffe serie met een mooi open eind
  woensdag 8 april 2020 @ 11:55:34 #287
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_192511929
Ik vind trouwens dat Palermo extreem snel gerehabiliteerd werd, nadat de professor had gezegd dat ze hem terug moesten losmaken. De rest liep daarna hooguit 5 minuten rond met een pruillip en daarna was echt alles volledig vergeven en vergeten. Zelfs lekker knuffelen met Helsinki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_192513334
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Het was euhm... Bij vlagen niet zo heel best.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik dus ook! _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192513356
quote:
99s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind trouwens dat Palermo extreem snel gerehabiliteerd werd, nadat de professor had gezegd dat ze hem terug moesten losmaken. De rest liep daarna hooguit 5 minuten rond met een pruillip en daarna was echt alles volledig vergeven en vergeten. Zelfs lekker knuffelen met Helsinki
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap ook niet helemaal waarom Palermo meteen weer vrij mocht zijn, wat kan hij wel wat de rest niet kan?
  woensdag 8 april 2020 @ 13:28:01 #290
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_192513404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:25 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

Ik snap ook niet helemaal waarom Palermo meteen weer vrij mocht zijn, wat kan hij wel wat de rest niet kan?
Het goud naar buiten krijgen
pi_192515278
Na seizoen 2 dacht ik dat seizoen 3 tegen zou vallen.. Wat moeten ze nu nog verzinnen? Idd bang voor Prison Break achtig verloop.

Maar seizoen 3 was misschien wel het beste!

Maar zelfde zorgen voor seizoen 4 en die zorgen kwamen helaas wel uit.

Vrij pover seizoen waarin de magie van La casa de Papel wel weg is. Het inspireert niet meer tot dagenlang luidkeels bella ciao zingen en een aflevering gonst niet meer na.

De laatste twee afleveringen waren nog best op niveau, maar 't wordt te ver uitgerekt nu.
pi_192530436
Wat was seizoen 4 lachwekkend zeg. Leek op sommige momenten wel op de matrix meets James bond met een vleugje gtst. Seizoen 1 vond ik echt leuk. Het is nu gewoon weer uitmelken van succesvolle serie . Volgende seizoen hoef ik niet meer te zien.
pi_192561015
Aflevering 5 en 6:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort onzin zit er in om het verhaal een kant op te stuwen maar is een goedkope manier om personages buiten spel te zetten. 8)7
mag het weten
pi_192562631
Had gelezen dat er plannen zijn voor een 5de en 6de seizoen
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:52:10 #295
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_192565748
Niet zo slim om 's avonds om 23 uur The English Game te gaan bingewatchen. Heb ik dan ook niet gedaan, ben na aflevering 5 gaan slapen en heb aflevering 6 vanochtend gekeken.

Leuk serie.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_192565787
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
Aflevering 5 en 6:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort onzin zit er in om het verhaal een kant op te stuwen maar is een goedkope manier om personages buiten spel te zetten. 8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:10:18 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192565930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:55 schreef -Wereld- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192565946
La Casa is toch nooit geloofwaardig geweest? Dus om nu ineens over de geloofwaardigheid te gaan klagen..
Het is gewoon een heerlijke actieserie met in iedere aflevering wel een cliffhanger en een aantal fantastische personages. Beetje in de categorie Prison Break/24 etc.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:14:01 #299
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192565974
Ik vond het begin van dit seizoen matig, daarna kwam er wat meer tempo in en meer kijkvermaak. Al met al een goed seizoen.
pi_192566170
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
La Casa is toch nooit geloofwaardig geweest? Dus om nu ineens over de geloofwaardigheid te gaan klagen..
Het is gewoon een heerlijke actieserie met in iedere aflevering wel een cliffhanger en een aantal fantastische personages. Beetje in de categorie Prison Break/24 etc.
Nee, het is ook in seizoen 1 al ongeloofwaardig qua plot.

Al maakt het nogal uit hoe een bepaald personage van het toneel gaat. Zoals met Berlin prima: last man standing en kamikaze actie klaar. Vooral omdat ie toch al wist dat ie ten dode opgeschreven was.

Hetzelfde met Moskou, Helsinki. Beide op min of meer logische actie/gevolg manier ten einde gekomen. In deel 4 had ik een soortgelijk iets verwacht maar in tegenstelling tot de andere delen was het onlogisch opgezet dat het neigt naar slapstick.
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')